Eikö se ole vähän noloa käyttää toppauksia rintaliiveissä?
Kommentit (27)
Meneeköhän joillain nyt kovakuppiset ja push up -rintsikat sekaisin? Kovakuppiset on ne, jotka peittää nännien nökötyksen, push upit taas antaa lisävolyymia pienille rinnoille tai tekee terhakkaamman olemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on oikeastaan sääntö, että rintsikoissa on toppaukset. Harvinaisempia ovat ne, joissa ei ole. Toppaukset kuuluvat asiaan. Mitä noloa niissä olisi? Rinnat näyttävät hyviltä eikä näy mitään läpi.
Silloin se on minusta vedätystä, jos ihminen on täysi lauta ja yrittää saada itselleen rinnat niillä toppauksilla. Naisella pitää olla rinnat.
teillä rinnattomilla on isompi ongelma aina ja se on syömättömyys. Joka kerta näin. En ole ikinä nähnyt normaalipainoista tai lihavaa rinnatonta naista, koska jopa miehillä on rinnat jos ne on vähääkään pulleita. Ala pistää puuroa napaasi, ja lopeta ruualla leikkiminen. EI tarviii turvautua toppauksiin.
Itse en käyttäisi liivejä ollenkaan, mutta pakko käyttää ja vielä kevyesti topattuja ettei miehet jää tuijaamaan nöpöttäviä nännejä. Ne meinaa viiä niin miehiltä kuin naisiltaki huomion ja ärsyttää niitä. Ihan sama mitä kokoa ne rinnat on. Kun aloitin topattujen käytön tuli vähemmän huomiota miehiltä kun taas naisilta jostain syystä enemmän. Taitaa heillä olla liian huono itsetunto kun on aikaa tiirailla toisten liivejä. Itse en ole edes ajatellut mitä liivejä muut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kenelle? Mulla on tosi pienet rinnat, mutta en halua leikkausta tai muutakaan lopullista muutosta, mutta haluan hieman naisellisuutta rintakehään kun olen pukeutunut, joten käytän push up -rintsikoita (joiden avulla nämä a-kupin rinnat "kasvavat" vajaan kuppikoon).
Ei minua ainakaan nolota, miksi nolottaisi? Tunnen oloni paremmaksi niin, joten toimin niin. Aika yksinkertaista :)
Ps. Samasta syystä esimerkiksi meikkaan - tunnen oloni kivemmaksi hieman ehostautuneena, ei nolota sekään että ilman meikkiä näytän hieman erilaiselta (vrt. push up -rintsikat).
ei se mulle ole ongelma jos joku toppaa, mutta mitenkähän miehet kokee, tulleensa huijatuiksi, jos naisella on c-kupppi vaatteet päällä mutta ei mitään kun ottaa pois? En lähtisi tuohon koska se voi olla pettymys ja jonknlainen petollisuuden merkki muutnkin. Mitä hävettävää a kupissa on?.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on noloa?
Onko se sinusta noloa, että minä "huijaan" rintani pienemmiksi käyttämällä hieman litistäviä toppeja? Vai onko noloa vain huijata itsensä enemmän yleisten kauneusihanteiden mukaiseksi? Onko aina noloa muuttaa ulkonäköään johonkin mitä se ei ole, oli kyseessä sitten henkilökohtainen kauneusihanne tai ihan yleinen kauneusihanne? Jos ei, mikä tekee eron nolon ja epänolon muokkaamisen välille?
isoja rintoja ei saa pienemmiksi litistämällä. LOL. Trust me, koitettu on. Jos voisi saada niin ei tarvittaisi leikkauksia.
lihot 10 kiloa niin saat pulleat b-kupin rinnat. Problem solved. Nuokin Kauneuden hinta ohjelmassa olleet oli kaikki täyisn aneorekstisen oloisia, ei miillään pahalla. jos Ei halua syödä- ei kerry naisen muotoja, sitten mennään kirurgille. Kirurgin pitäisi laittaa anoeksiaklinikalle tai ravitsemusterapeutille. Toinen juttu on nää naisbodaajat joilla rasva lähtee treenaamisen myötä. isot Implantit ei näytä hyvältä jos on isot hartialihakset. Näyttää enemmänkin transmieheltä. No nää on mun havaintoja, jokainen tekee kuten tahtoo joten siitä vaan.
No, pitäkööt muut, mitä tykkäävät. Minusta alkoi tuntua nololta riisua tissit samalla, kun riisuin vaatteet. En ole käyttänyt toppauksia melkein kymmeneen vuoteen ja tykkään siitä, että näytän siltä, mitä olen. Eikä hävetä riisua toppia, koska siinä vaiheessa katsoja tietää jo, että olen lauta. Seksikkyys ei tarvitse isoja tissejä.