Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttamassa Lahteen

Vierailija
16.01.2018 |

Ja en hae tällä mitään kalevauvan biisiä. Onko siellä oikeasti niin ankeaa? :D (muutamme keskustan alueelle.) Saa vinkata paikallisia juttuja, ei tunneta täältä ketään. Rouxiin mennään hääpäivää juhlistamaan.

Hakusessa kuitenkin esim. kuntosali keskustan alueelta. Suositelkaa, heitatkaa, kertokaa. Perusteluineen!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole ankeaa yhtään, asunut 20 vuotta.

Vierailija
2/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai sinne työttömien ja kommunistien kotikaupunkiiin

otamme osaa, varmasti näet katukuvassa kaiken edellämainitun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ!

Vierailija
4/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se keskusta mikään ankea on, jos pitää kaupunkielämästä. Kaikki palvelut lähellä, paljon tapahtumia ja Helsinkiinkin nopea junayhteys.

Vierailija
5/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vain! Olen asunut täällä jo pitkään, paitsi Metsäkankaan alueella oikeastaan.

Vierailija
6/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, Lahti on ihana! Kesällä satama varsinkin on tosi kiva, kahvilat ja kaikki. Me asutaan Tonttilassa, tykkään tosi paljon. (En käy salilla missään, sori.)

Vierailija
7/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ankea fiilis ja kukaan ei halua tutustua keneenkään.

Vierailija
8/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triossa halpa kuntosali. En mä nyt nää että tämä suomen mittapuulla on sen ankeampi kun mikään muukaa paikka. Eri asia jos olet muuttamassa Nykistä tai vaikka Pariisista, sitte saattaa vihlasta.

Vierailija
9/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta.

Vierailija
10/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähänastisista kommenteista. :) 

T. ap

Vierailija
11/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ankeaa, olen myöskin asunut 20 vuotta. Keskusta virkoamassa, kahviloita ym. avautumassa piakkoin.

Salppurin kisat tulossa, menkää ihmeessä lauantaiksi sinne!

Hyviä keikkapaikkoja on (vai käyttekö?) ja nyt kun kohta kevät tulee, tehkää kävelylenkkejä sataman suuntaan, kesällä sekin kiva paikka.

Fressi ja edullisempi Fitness24seven hyviä kuntosaleja, myös pari uuttakin salia avautumassa kevään mittaan.

Itse elän myös keskustan tuntumassa, kiva kun lyhyt matka lähes kaikkialle, ei mitään valittamista.

Me ja te ollaan kuitenkin vähän eri sakkia kuin nämä ankeuden ja työttömyyden valittajat (suurin osa ei edes asu Lahessa), on muutakin sisältöä elämässä!

Tervetuloa! :)

Vierailija
12/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on Suomen paras kaupunki!

t. helsinkiläinen

Vierailija
13/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on yliarvostettu räkälä.

Vierailija
14/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä Lahden huono maine tulee. Ihan mukavaa täällä on. Kivoja ravintoloita, tapahtumia, nättejä puistoja ja luontoalueita, kaunis ja viihtyisä satama, kaikki palvelut löytyvät läheltä. Myös lyhyt matka pk-seudulle jos aikoo vaikka lähteä matkalle lentokoneella. 

Vierailija
15/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa voi elää sellaista elämää kuin haluaa. Täällä on aika vapaa ja boheemi tunnelma, jokainen voi olla omanlaisensa. 

Vierailija
16/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin juuri tunnin lupsakan lenkin (onneksi kartta on keksitty, haha... :) Pääkirjasto ja teatteri(?) nähty.

Ap

Vierailija
17/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on kiva kaupunki. Mitään käytännön vinkkejä ei oo antaa, kun itsekin lähinnä turistina siellä liikkunut, mutta sijaintinsa puolesta on harkinnan alla ihan pysyvämmäksikin kotikaupungiksi. Lahden huono maine on vanhentunutta tietoa, itse olen ainakin tavannut siellä ihan tavallisia mukavia ihmisiä. 

Vierailija
18/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me muutettiin aikoinaan, olin ihmeissäni kun joka puolella näkyi koko ajan järvi. Järvet tekee Lahden seudusta upean.

Vierailija
19/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille vastanneille! Miehellä kai vähän helpompaa, kun harrastaa vielä melontaa ja muutenkin sosiaalisempi/sopeutuvampi tapaus. :)

T.ap

Vierailija
20/35 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pieni, mutta kiva kaupunki. Ihmisetkin ovat mukavia, mutta järjettömän kovia valittamaan kaikesta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän