Huhtasaari Mtv vaalitentti liveseuranta
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Hammashuolto kuuluu meille
Ei ole oikein että kuka tahansa mistä päin maailmaa tahansa voi tulla hesaan hammashoitoon sanomalla ettei ole papruja
Laura Huhtasaari ei osannut vastata haastatteluissa kysymyksiin, koska hänellä ei ollut jonkun muun vastauksia esitettäväksi ominaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt olla kyllä hiljaa kun Nils puhuu.
Katsoin Nilsiä pari minuuttia kun en tiennyt kuka hän on tai miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Lauralla on vähän samantapainen tyyli puhua, kuin Soinilla. Jankataan samoja lyhyitä sloganeita kerta jälkeen. Ja jos toimittaja pyytää perusteluja, jankataan vielä vähän lisää samaan asiaan. "minä uskon raamattuun, minä uskon raamattuun"
Poliitikot on tuollasia. Ei siellä pärjää jos antaa muiden viedä. Vanha poliitikon ja virkamiehen ohje on antaaymmärtä, että kysykää mitä hyvänsä, mutta sitten vastataan ei siihen mitä kysyttiin vaan siihen mitä itse halutaan.
Teot puhuu paremmin totta puolestaan, kun niiden suut.
ps. Ekalla kierroksella äänestän Nilsiä (ylihuomenna jo ennakkoon)
Vierailija kirjoitti:
Lauralla ivallinen ja ylimielinen hymy. Nöyryyttä Laura, olet niin ammattitaidoton.
Vaikeaahan sitä on tuntea muuta kuin ylemmyyttä ja halveksuntaa toimittajakuntaa kohtaan, niljakkaat limamadot.
ja joo se naistoimittaja on kateellinen ku mikäki.
Kappas, nyt Torvaldsin haastattelussa kumpikaan toimittaja ei puhu päälle tai vaikuta aggressiiviselta... :D
Vähän eri tunnelma tässä haastattelussa...
Vierailija kirjoitti:
Laura on ainoa ehdokas joka ajaa Suomen kansan parasta!
Jep, on hyvin tärkeää että meille saadaan presidentti, joka ajaa hammashoitoa suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on ainoa ehdokas joka ajaa Suomen kansan parasta!
Jep, on hyvin tärkeää että meille saadaan presidentti, joka ajaa hammashoitoa suomalaisille.
Itse asiassa todella hyvä pointti, sillä mulla menee nykyisin mun tuloista n. 10% hammaslääkärille. Syy: pienet tulot ja maitohampita aikuisiällä.
Lenita ei varmaankaan pitäisi holgerssonin sukista.
Haavisto on sanonut että pressan pitää olla arvojohtaja. LAURA on samaa mieltä.
Vaadimme kolmoselta anteeksipyyntöä aivan ala-arvoisesta haastattelusta ja vaadimme tasa-arvoisempaa kohtelua haastateltavia kohtaan. Naistoimittaja on vaihdettava epäasiallisen käytöksen vuoksi. 😧
Just nyt Ylellä sanottiin että Haastaako haabisto "tolkkupuhetta"?
Miksi ihmeessä tolkkupuhetta pitäisi edes haastaa?
Nyt ylellä toimittaja on yhtä hymyä kun Haavisto tulossa vuoroon. Pitäisi kysyä nyt toimittajalta että miksi hymyilet kun haavisto on vuorossa?
Vierailija kirjoitti:
Just nyt Ylellä sanottiin että Haastaako haabisto "tolkkupuhetta"?
Miksi ihmeessä tolkkupuhetta pitäisi edes haastaa?
Haastaahan kaikki tolkkua vailla olevat tolkun puhetta, esim. juopuneet ja vähä-älyiset.
Miksi yle toimittaja hymyilee kun haavisto on studiossa?
Miksi toimittaja sanoi että haaviston puhetta seurataan myös netissä? Eipä sanottu kun Laura oli studiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaadimme kolmoselta anteeksipyyntöä aivan ala-arvoisesta haastattelusta ja vaadimme tasa-arvoisempaa kohtelua haastateltavia kohtaan. Naistoimittaja on vaihdettava epäasiallisen käytöksen vuoksi. 😧
Kannattaa laittaa palaute suoraan mtv kolmosen ohjelmapalautteeseen. Ja mitä useampi laittaa palautetta ohjelmasta sitä varmemmin huonosta toimittajasta päästään eroon.
No enpä usko. Kaikki ammattitaito puuttuu. 😡