Se kamala nakkihuuli-trendi
Nyt on Life of Sijakin ottanut ankkahuulet.
Koska nuo bloggaajat tajuavat, että paksut huulet eivät kovin monelle suomalaiselle sovi.
Siis kasvonpiirteisiin tarkoitan.
Ja miksi ne pitää täyttää ihan muodottomiksi?
Kommentit (30)
Ymmärtäisin trendin jos se tekisi naisista kauniimpia, mutta viime aikaiset trendit ovat toden sanoakseni alkaneet laskea naisten ulkonäköä. Tarkoitan esim. juuri näitä huulia ja myös silikoniperseitä (näyttää vaatteet päällä kuin olisi vaipat).
Varmaankin naiset tavoittelevat samaa näköä kuin joillain julkkiksilla, mutta luonnossa muutos useimpien näkemieni tapausten kohdalla on negatiivinen.
Mielipideasioita toki.
Nehän ovat ihan karsean näköisiä!
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni haluaa synttärilahjaksi huulitäytteet :D
Vitut nuo mitään täytteitä tai implantteja tarvii vaan psykiatrista apua huonoon itsetuntoon ja harhakuvissa elämiseen.
Voi ei, olen aina pitänyt Siljaa luonnonkauniina. Olisihan se pitänyt arvata että hänkin lähtee tuohon täyteaine-pelleilyyn mukaan. Seuraavaksi varmaan ne silikonit sitten.
Olen varmaan outo nuori nainen, mutta itse en pidä näitä Kardashianeita kovinkaan upeina. Järkyt contouret, ylisuuret persetäytteet ja kaikilla se harmaa tukka.
Minusta esim. prinsessa Madeleine on paaaaljon kauniimpi. No, sillä ei nakkihuulia olekkaan.
Makuasioita tietty.
Oksettaa se Uinon huulien maiskuttelu videoilla.
Onko nykyään kaikilla bloggaajilla huulitäytteet? :( Silja oli vielä niin kaunis ettei tarvitsisi pilaa naamaa :(
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin trendin jos se tekisi naisista kauniimpia, mutta viime aikaiset trendit ovat toden sanoakseni alkaneet laskea naisten ulkonäköä. Tarkoitan esim. juuri näitä huulia ja myös silikoniperseitä (näyttää vaatteet päällä kuin olisi vaipat).
Varmaankin naiset tavoittelevat samaa näköä kuin joillain julkkiksilla, mutta luonnossa muutos useimpien näkemieni tapausten kohdalla on negatiivinen.
Mielipideasioita toki.
Tää on niin totta!
En hirveesti ole seurannu näiden instatähtien yms. juttuja, mutta se vähä kokemus ja näkemys, mikä mulla on, niin on se, että söpöistä, raikkaista tytöistä tulee hirvittävän halvan näköisiä alienhirviöitä pienelläkin fiksauksella.
Olen nähnyt joskus jossain Tuksun nuoruuden kuvan... Jösses, miten kaunis tyttö oli tummana ja ilman täytteitä!!!!
Voiko nää kaikki leikellyt ja ruiskutetut pimut sitten olla jotain tajatilapersoonia, joilla on vääristynyt kuva itsestään - niin se onkin sitte taas eri juttu.
Tekee halvan naisesta kuin naisesta. Kardashianien ihailu mennyt liian pitkälle.
Miksi kukaan ei arvosta normaalia, luonnollista kauneutta?
Olen samaa mieltä. Monilla pistoksen tekijää valitessa halvin hinta ratkaisee ja sit joku huijaritäyttäjä laittaaki jotain ihan muuta kuin sitä täyteainetta huuliin niin sit tuleekin ikävä niitä vanhoja huulia.
Odotan niin että tämä täyteaine villitys menee ohi.