Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se kamala nakkihuuli-trendi

Vierailija
16.01.2018 |

Nyt on Life of Sijakin ottanut ankkahuulet.
Koska nuo bloggaajat tajuavat, että paksut huulet eivät kovin monelle suomalaiselle sovi.
Siis kasvonpiirteisiin tarkoitan.
Ja miksi ne pitää täyttää ihan muodottomiksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista surullisinta on että tuosta on tullut arkipäivää, niinkuin kaikenlaisista perseimplanteistakin.

Itse en uskaltaisi lähteä söhityttämään itseäni millään neuloilla. Lopputulos on aina arvaamaton.

Olen samaa mieltä. Monilla pistoksen tekijää valitessa halvin hinta ratkaisee ja sit joku huijaritäyttäjä laittaaki jotain ihan muuta kuin sitä täyteainetta huuliin niin sit tuleekin ikävä niitä vanhoja huulia.

Odotan niin että tämä täyteaine villitys menee ohi.

Vierailija
22/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin trendin jos se tekisi naisista kauniimpia, mutta viime aikaiset trendit ovat toden sanoakseni alkaneet laskea naisten ulkonäköä. Tarkoitan esim. juuri näitä huulia ja myös silikoniperseitä (näyttää vaatteet päällä kuin olisi vaipat).

Varmaankin naiset tavoittelevat samaa näköä kuin joillain julkkiksilla, mutta luonnossa muutos useimpien näkemieni tapausten kohdalla on negatiivinen.

Mielipideasioita toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat ihan karsean näköisiä!

Vierailija
24/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni haluaa synttärilahjaksi huulitäytteet :D

Vitut nuo mitään täytteitä tai implantteja tarvii vaan psykiatrista apua huonoon itsetuntoon ja harhakuvissa elämiseen.

Vierailija
25/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen aina pitänyt Siljaa luonnonkauniina. Olisihan se pitänyt arvata että hänkin lähtee tuohon täyteaine-pelleilyyn mukaan. Seuraavaksi varmaan ne silikonit sitten.

Vierailija
26/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan outo nuori nainen, mutta itse en pidä näitä Kardashianeita kovinkaan upeina. Järkyt contouret, ylisuuret persetäytteet ja kaikilla se harmaa tukka.

Minusta esim. prinsessa Madeleine on paaaaljon kauniimpi. No, sillä ei nakkihuulia olekkaan.

Makuasioita tietty.

Vierailija
27/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa se Uinon huulien maiskuttelu videoilla.

Vierailija
28/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään kaikilla bloggaajilla huulitäytteet? :( Silja oli vielä niin kaunis ettei tarvitsisi pilaa naamaa :(

Vierailija
29/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin trendin jos se tekisi naisista kauniimpia, mutta viime aikaiset trendit ovat toden sanoakseni alkaneet laskea naisten ulkonäköä. Tarkoitan esim. juuri näitä huulia ja myös silikoniperseitä (näyttää vaatteet päällä kuin olisi vaipat).

Varmaankin naiset tavoittelevat samaa näköä kuin joillain julkkiksilla, mutta luonnossa muutos useimpien näkemieni tapausten kohdalla on negatiivinen.

Mielipideasioita toki.

Tää on niin totta!

En hirveesti ole seurannu näiden instatähtien yms. juttuja, mutta se vähä kokemus ja näkemys, mikä mulla on, niin on se, että söpöistä, raikkaista tytöistä tulee hirvittävän halvan näköisiä alienhirviöitä pienelläkin fiksauksella.

Olen nähnyt joskus jossain Tuksun nuoruuden kuvan... Jösses, miten kaunis tyttö oli tummana ja ilman täytteitä!!!!

Voiko nää kaikki leikellyt ja ruiskutetut pimut sitten olla jotain tajatilapersoonia, joilla on vääristynyt kuva itsestään - niin se onkin sitte taas eri juttu.

Vierailija
30/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee halvan naisesta kuin naisesta. Kardashianien ihailu mennyt liian pitkälle.

Miksi kukaan ei arvosta normaalia, luonnollista kauneutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi