APUA! Mulle tuli viesti anonyymiltä että käy kattomassa tämä blogi
ja siellä oli yli vuoden takainen kirjoitus joka osuu mun mieheen!! Mikä tämä blogi on, onko joku feikki/trollijuttu? Apua en saa henkeä, oksettaa
Kommentit (20)
Vähän vaikea sanoa mitään, kun et yhtään avaa enempää.
Mitä siinä kirjoituksessa sanotaan? Entä blogin muu sisältö? Onko kirjoittajan yhteystietoja?
Unohdin shokissa laittaa blogin aloitukseen, sori. Mun kädet tärisee vihasta. osoite on https://miehetvietavissa.blogspot.fi/
-ap
Mikä noista osu sun mieheen, mistä tunnistat?
Mielenkiintoinen blogi, harmi kun jäänyt niin lyhyeksi :(
Tietääkö joku onko koko blogi ihan höpöhöpöä??En löytänyt googlettamalla mitään keskusteluita tuosta blogista et onko trollausta. En jaksa uskoa että joku tuttuni olisi tämän takana, miksi olisi näin pitkän ajan päästä viitsinyt ottaa minuun yhteyttä?
- ap
Noi kuvaukset nyt osuu moniin miehiin, mutta miksi blogi on sulle linkattu?
Paska yritys mainostaa omaa blogia
Vierailija kirjoitti:
No sitä minäkin tässä yritän selvittää! :( Olen niin raivona että päässä humisee ja kädet tärisee. Mies ei onneksi ole vielä kotona. Olen aika varma että yksi kirjoituksen miehistä on minun "kultakimpaleeni" mutten ymmärrä miksi tämä saatetaan minun tietooni vasta nyt
Onkohan joku psykopaatti ihastunut sun mieheen ja lyö näin sairaalla tavalla kiilaa teidän parisuhteen väliin? Näytä miehellesi se viesti ja toi blogi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä minäkin tässä yritän selvittää! :( Olen niin raivona että päässä humisee ja kädet tärisee. Mies ei onneksi ole vielä kotona. Olen aika varma että yksi kirjoituksen miehistä on minun "kultakimpaleeni" mutten ymmärrä miksi tämä saatetaan minun tietooni vasta nyt
Rauhotu nyt. Voi olla, ettei miehes ole tehnyt yhtään mitään. Joku hullu vaan yrittää saada miehesi itselleen.
"Yli vuoden takainen juttu" Nehän on kaikki vuodelta 2015?
Asutko yksin ja pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se anonyymi voi todellakin olla miehesi perässä ja heittää nyt jotain parin vuoden takaista höpöhöpö-juttua. Voisin kuvitella, että tapahtuneesta max. vuoden sisällä joku voisi sinulle vinkata tapahtuneesta, mutta että näin pitkällä aikavälillä. Ja kuka muu tapahtuneesta edes tietäisi, kuin blogin kirjoittaja itse?
Hyvä idea blogin kirjoittajalla muuten, mutta voisi kuvailla tapaamansa henkilöt yksityiskohtaisemmin. Ja paljastaa esim. nimen ekan kirjaimen. Todella moni voi loppujen lopuksi sulautua "kahden lapsen isäksi ja nalkuttavan vaimon rikkaaksi mieheksi".
Ap täällä. Sain yhteyden blogin kirjoittajaan ja selvisi että minun miehestä tosiaan kyse. Vaikkei tämän naisen kanssa mitään fyysistä ollut kerennyt tapahtumaan, en tiedä kuinka monen muun kanssa on voinut tapahtua. Olen joskus epäillyt jotain olevan meneillään mutta mies saanut ympäripuhuttua minut väittäen vainoharhaiseksi hulluksi.
Vaikuttaa huijaukselta. Tapahtumia väitetään vanhoiksi, mutta oikeasti postaukset ovat parin kuukauden takaa. Joku on luonut blogin ja jaksanut tehdä neljä postausta: taustatarinan, seuraavaksi heti sen, jossa kuvaillaan tarkasti ap:n mies ja sitten näön vuoksi pari muuta, jotka eivät mene yhtään niin paljon yksityiskohtiin. Tavoite paistaa läpi, kun oikein mainostetaan "tunnistaako joku kultakimpaleensa"... AP:ta juksutetaan nyt kunnolla, liekö joku miehensä perässä.
Jaaha älkääs juoksuttako tätä perjantaiprovoa ny liian pitkälle ennen ku saan eväät tähän koneen ääreen.
Joo, evästä pitää hakea. Hyvä provo, ja taitaa olla mun suosikin laatima :)
What?