Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mulle tuli viesti anonyymiltä että käy kattomassa tämä blogi

Vierailija
16.01.2018 |

ja siellä oli yli vuoden takainen kirjoitus joka osuu mun mieheen!! Mikä tämä blogi on, onko joku feikki/trollijuttu? Apua en saa henkeä, oksettaa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What?

Vierailija
2/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea sanoa mitään, kun et yhtään avaa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä kirjoituksessa sanotaan? Entä blogin muu sisältö? Onko kirjoittajan yhteystietoja?

Vierailija
4/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin shokissa laittaa blogin aloitukseen, sori. Mun kädet tärisee vihasta. osoite on https://miehetvietavissa.blogspot.fi/

-ap

Vierailija
5/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Isoherrako?

Vierailija
6/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista osu sun mieheen, mistä tunnistat?

Vierailija
7/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen blogi, harmi kun jäänyt niin lyhyeksi :(

Vierailija
8/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku onko koko blogi ihan höpöhöpöä??En löytänyt googlettamalla mitään keskusteluita tuosta blogista et onko trollausta. En jaksa uskoa että joku tuttuni olisi tämän takana, miksi olisi näin pitkän ajan päästä viitsinyt ottaa minuun yhteyttä? 

- ap

Vierailija
9/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kuvaukset nyt osuu moniin miehiin, mutta miksi blogi on sulle linkattu?

Vierailija
10/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska yritys mainostaa omaa blogia

Vierailija
11/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä minäkin tässä yritän selvittää! :( Olen niin raivona että päässä humisee ja kädet tärisee. Mies ei onneksi ole vielä kotona. Olen aika varma että yksi kirjoituksen miehistä on minun "kultakimpaleeni" mutten ymmärrä miksi tämä saatetaan minun tietooni vasta nyt

Vierailija
12/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku psykopaatti ihastunut sun mieheen ja lyö näin sairaalla tavalla kiilaa teidän parisuhteen väliin? Näytä miehellesi se viesti ja toi blogi.

Vierailija
13/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä minäkin tässä yritän selvittää! :( Olen niin raivona että päässä humisee ja kädet tärisee. Mies ei onneksi ole vielä kotona. Olen aika varma että yksi kirjoituksen miehistä on minun "kultakimpaleeni" mutten ymmärrä miksi tämä saatetaan minun tietooni vasta nyt

Rauhotu nyt. Voi olla, ettei miehes ole tehnyt yhtään mitään. Joku hullu vaan yrittää saada miehesi itselleen.

Vierailija
14/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli vuoden takainen juttu" Nehän on kaikki vuodelta 2015?

Asutko yksin ja pelottaa?

Vierailija
15/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/20 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se anonyymi voi todellakin olla miehesi perässä ja heittää nyt jotain parin vuoden takaista höpöhöpö-juttua. Voisin kuvitella, että tapahtuneesta max. vuoden sisällä joku voisi sinulle vinkata tapahtuneesta, mutta että näin pitkällä aikavälillä. Ja kuka muu tapahtuneesta edes tietäisi, kuin blogin kirjoittaja itse?

Hyvä idea blogin kirjoittajalla muuten, mutta voisi kuvailla tapaamansa henkilöt yksityiskohtaisemmin. Ja paljastaa esim. nimen ekan kirjaimen. Todella moni voi loppujen lopuksi sulautua "kahden lapsen isäksi ja nalkuttavan vaimon rikkaaksi mieheksi".

Vierailija
17/20 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Sain yhteyden blogin kirjoittajaan ja selvisi että minun miehestä tosiaan kyse. Vaikkei tämän naisen kanssa mitään fyysistä ollut kerennyt tapahtumaan, en tiedä kuinka monen muun kanssa on voinut tapahtua. Olen joskus epäillyt jotain olevan meneillään mutta mies saanut ympäripuhuttua minut väittäen vainoharhaiseksi hulluksi. 

Vierailija
18/20 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa huijaukselta. Tapahtumia väitetään vanhoiksi, mutta oikeasti postaukset ovat parin kuukauden takaa. Joku on luonut blogin ja jaksanut tehdä neljä postausta: taustatarinan, seuraavaksi heti sen, jossa kuvaillaan tarkasti ap:n mies ja sitten näön vuoksi pari muuta, jotka eivät mene yhtään niin paljon yksityiskohtiin. Tavoite paistaa läpi, kun oikein mainostetaan "tunnistaako joku kultakimpaleensa"... AP:ta juksutetaan nyt kunnolla, liekö joku miehensä perässä.

Vierailija
19/20 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha älkääs juoksuttako tätä perjantaiprovoa ny liian pitkälle ennen ku saan eväät tähän koneen ääreen.

Vierailija
20/20 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, evästä pitää hakea. Hyvä provo, ja taitaa olla mun suosikin laatima :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi