Olen sängyssä lahna enkä osaa mitään
Hävettää ja ahdistaa. Seksikumppaneita ja seurustelusuhteita on kuitenkin ollut, mutta kukaan ei ole viitsinyt opettaa tai neuvoa.
Kommentit (13)
Taidat olla tyhmä, jos luulet että osaamusta tarvitaan. Pääasia, että tiedät mistä itse nautit.
ei kukaan oikeasti osaa mitään, osallistumisesta se on kiinni
Voi itku. Ei kauhean vaikee ole tee vain, jotain
No naisillehan tuo on mahdollista, ei edes kovin harvinaista.
Mä ainakin olen huomannut, et miehelle riittää ja hän on tyytyväinen kun muistan silloin tällöin avata reiteni.
Ap:n aloituksesta saa sellaisen käsityksen, että seksi olisi muka ensisijaisesti jokin opeteltujen temppujen suorittamisrituaali.
Ei se sitä ole, ap. Olet itse läsnä tilanteessa, ja teet vain sellaisia asioita mistä itse ja kumppanisi pidät. Ei se ole kovin vaikeaa, jos siitä ei tee itselleen jotain ongelmaa.
Mullakin tunne, etten osaa sängyssä mitään, enkä oikein teekään mitään, mutta mies kehuu aina. Sille riittää kun nautin kosketuksesta eikä se odota mitään temppuja.
Selvä seksin vapaamatkustaja. Annat miesten hoitaa hommat vaan.
Kymmenen kertotaulu on helppo oppia
Olen kyllä tehnyt tästä jo suuren ongelman itselleni. Tuntuu juurikin tuollaiselta vapaamatkustajalta olo. Ei olla nykyisen kanssa seurusteltu vielä niin pitkään, että pystyisin täysin avoimesti puhumaan möröistä pääni sisällä. Yritän kyllä aina miellyttää.
ap
Provo.