Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi 70-v lukee vessassa Aku Ankkoja! XD

Vierailija
16.01.2018 |

Olen järkyttynyt.
Anoppi oli joulupyhinä seuranamme muutaman viikon ja ihmettelin miksi ihmeessä mies oli alkanut juuri silloin raahaamaan vessaistunnoilleen Aku Ankkoja. Niitä löytyi vessasta päivittäin ja minä kannoin niitä pois. Paljastuikin ettei mies niitä sinne ollut vienyt vaan anoppi.
Anoppini 70-v lukee vessaistunnoillaan siis Aku Ankkoja. :) Kaikkea sitä oppii.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luen minäkin ja olen anoppi.

Vierailija
2/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mun anopillani, ikää tosin pari vuotta vähemmän ja Aku Ankkojen lisäksi sinne pöntön viereen hakeutuu myös kaiken maailman vitsikirjat sun muut hömpät.

Jotenkin vaan se akkareiden lukeminen ei sovi siihen ulkokultaisen bättre folk-käytökseen, jota miehen äiti muutoin viljelee. Sitten sama mamma istuu ulostamassa ja lukee lasten sarjiksia. WTF?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojot anopille.

Vierailija
4/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini miesystävä on 70 v. Hän on tilannut Akua jo kymmeniä vuosia. Kuulemma ei ole enää niin hyvä kuin ennen.

Vierailija
5/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi lukee vessassa Jehovan todistajien raamattuja tai mitä niiden kirjat nyt onkaan. Niitä on vino pino vessan hyllyllä.

Vierailija
6/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ymmärtänyt miten kukaan ehtii lukemaan vessassa käydessään. Ehkä sitten joillain se on aina kauhea päkistely saada tuotos ulos, en kyllä tiedä miten sittenkään pystyy keskittymään lukemiseen.

Vierailija
7/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mun anopillani, ikää tosin pari vuotta vähemmän ja Aku Ankkojen lisäksi sinne pöntön viereen hakeutuu myös kaiken maailman vitsikirjat sun muut hömpät.

Jotenkin vaan se akkareiden lukeminen ei sovi siihen ulkokultaisen bättre folk-käytökseen, jota miehen äiti muutoin viljelee. Sitten sama mamma istuu ulostamassa ja lukee lasten sarjiksia. WTF?!?

Eiku nimenomaan on bättrefolk touhua... et ehkä vain ymmärrä sitä kulttuuria ;)

Vierailija
8/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Aku Ankat ole (pelkästään) lasten sarjiksia.

Vierailija
9/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen vain sitä että anoppi jättää ne lehdet vessaan lojumaan ja muiden siivottavaksi. Meillä lapsetkin tietää että akuankan paikka on olkkarin kaapissa tai se päätyy paperinkeräykseen.

Vierailija
10/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kyllä Aku ankat jo jäi kun mentiin armeijaan ja ihmetyttää kun kovin lapsellisia aikamiehiä peleineen ja sarjakuvineen nykyään.

Vierailija
11/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ymmärtänyt miten kukaan ehtii lukemaan vessassa käydessään. Ehkä sitten joillain se on aina kauhea päkistely saada tuotos ulos, en kyllä tiedä miten sittenkään pystyy keskittymään lukemiseen.

Ja tässä tapauksessa siis menee kyläpaikassa tarpeillaan vessaan lukemaan. Käsittämätöntä.

Vierailija
12/12 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini miesystävä on 70 v. Hän on tilannut Akua jo kymmeniä vuosia. Kuulemma ei ole enää niin hyvä kuin ennen.

Joo joo. Mutta onko ne Ankat vessalukemistoksi hankittu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan