Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko laihtua ryhmäliikunnassa 4x viikossa käymällä?

Vierailija
16.01.2018 |

jos aloitan bodycombatin, bodypumpin, vatsapeppuryhmän ja muokkauksen. olenko hoikempi kolmessa kuukaudessa? painan nyt 65 kiloa ja olen 163 pitkä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää ihan vaan kun syöt vähemmän. Mikä tässä on niin uskomattoman vaikea ymmärtää? Vai onko sulla niin huono itsekuri että et voi olla napostelematta vähän väliä jotain (eli lihavien kielellä: "mulla nyt on vaan niin huonot geenit").

Ei se aina noin yksinkertaista ole, syömällä todella vähän menettää usein enemmän lihasta kuin läskiä jolloin peruskulutus laskee eikä ulkonäössä tapahdu juuri muutosta.

Esim. itse en laihtunut kuin muutamia kiloja vaikka kuinka söin sokerittomia mehukeittoja, riisikakkuja ja kaiken vähärasvaisena. Sitten kun vaihtoi kaikki ruuat täysrasvaisiin ja mahdollisimman käsittelemättömiin niin äkkiä katosi 15kg. Toki se mikä toimii toisille ei välttämättä toimi muille.

Juuri näin. Sama kävi itsellä, eli se mitä syö, on mahdollisimman ehtaa tavaraa jolloin ei niin paljon tarvitse mättää. Kilot pysyy kurissa. Elimistö osaa uskoakseni pilkkoa ja hyödyntää paremmin oikealla tavalla teollisesti muokkaamattomia aineksia kuin niitä ruokia joihin on lisätty ties mitä makeuttimia, säilöviä tai keinotekoisesti luotuja makuaineita.

Vierailija
22/23 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos aloitan bodycombatin, bodypumpin, vatsapeppuryhmän ja muokkauksen. olenko hoikempi kolmessa kuukaudessa? painan nyt 65 kiloa ja olen 163 pitkä.

Et ole, jos lisäät syömistäsi tai et vähennä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Ihan yhtä tyhjän kanssa joku 3 kk tähtäin, koska kyseessä pitäisi olla pysyvä elämäntapamuutos ja vuosien homma. Sori nyt vaan, mutta ei vaikuta kestävältä muutokselta.