Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään työhaastatteluja

Vierailija
16.01.2018 |

Olen siis ollut työtön yli vuoden. Haen aktiivisesti paikkoja jotka vastaavat työkokemustani. Pääsen hyvin haastatteluihin sillä hakemus ja työkokemus on kunnossa. Mutta... yli vuoden työttömyys ja taustalla oleva masennus ovat syöneet itsetuntoani. Pelkään oikeasti haastatteluja. Joinain päivinä olen intoa täynnä, joinain olen jo hakemassa tylkyvyttömyyseläkettä. Huomennakin menen haastatteluun. Tiedän, että olisin ihan hyvä ja sitoutunut työntekijä mutta en osaa näytellä innostunutta. Olen hakoteillä elämässäni. En edes tiedä mistä tähän olotilaan hakisin apua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppotapa: menet swinger ryhmän jäseneksi. Tapaat uusia ihmisiä ja luot suhteita.Itsetuntosi kohenee silmissä, mikä näkyy haastattelussa.Vaikea tapa, ala opiskella jotain ,koska sinulla on aikaa. Jos olet tyhmä palaa kohtaan yksi.Superhelppotapa.TULE USKOON: mikään ei ole syytäsi, olet ollut kauhea ihminen edellisessä elämässäsi ja nyt sinua rangaistaan...rupea välittömästi vegaaniksi ja mene asumaan temppeliin.Seuraavassa elämässä olet DONALD TRUMP JUNIOR THE RD ja muut pelkäävät sinua!!!

Vierailija
2/2 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ottaa asenne, että sinä menet haastattelemaan työantajaa eikä toisinpäin. Monilla toimii tämä suhtautuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän