Kerron teille rehellisesti millainen olen katsotaan kelpaanko kenellekkään enää t. Mies20
Lapsuuteni eli käyhyydessä.
Vanhemmat työttömiä..
Äiti sairauden takia ja isää ei vain nappaa työt..
Vanhemmilla on myös mt ongelmia ja näin lapsuudessani perheväkivaltaa..
Kärsin ahdistuneisuusiriöstä ja sain sen takia vapautuksen armeijasta.
Olen käynyt vain amiksen (3v)
Nyt töissä ja palkka alle 2000 euroa ja asun vuokralla..
Olen myös yksinäinen enkä oikein tule kovinkaan hyvin toimeen ikäisteni poikien kanssa..
Olen lyhyt ja pienikokoinen( n. 170cm/60kg)
Kropaltani siro..
Vapaa - ajalla harrastan pyöräilyä ja kävelyä sekä nautin lunnossa olosta ja tykkään sekä keskisuomen maaseudusta, että merellä olosta..
Pudän myös matkustelusta, mutta rajaa ei ole..
Hyviä puoliani ovat, että olen herkkä, luonteeltani iloinen ja elämän haluinen..
Monet myös saneet söpöksi.. mulla on suuret siniset silmät ja olen aika vaalea..
Mahdanko kelvata kenellekkään naiselle?
Usein saan naisilta kiinnostuneita vilkuiluja, mutta en tiedä mitä ajattelisivat jos tietäisivät minusta kaiken?
Kommentit (49)
Ihmiset jotka on onnellisia lapsena on onnellisia myös aikuisena.Onko se onnellinen lapsuus joltain pois joastain numero 42? Enoo tavannu kaveripiirissäni tyhjiä kuoria ,vaikka ovat normi perheestä.
Kaikki onnelliset kauniit nuoret naiset ovat vain tyhjiä kuoria!Ota onneton läski.Yhdessä panette ja teette lisää kääpiöpituisia onnettomia läskejä!
Kuinkahan moni ei olis elänyt tuollaista elämää. Mulla oli kyllä vanhemmat töissä, mutta joivat kaikki rahat ja rahaa ei ollut oikein mihinkään,oli väkivaltaa,tulipalon alkuja jne... Ruokaa aina oli. Silti en koe että sen pitäsi vaikuttaa yhteenkään ihmissuhteeseen millainen lapsuus mulla on ollut. Mulla ns. Rikkaita ja on toimeentulotuen varassa eläviä ystäviä ja tuttavia. Ainoastaan mulla on vaikuttanut siihen, että puolisoni olen valinnut niin,ettei hän juurikaan käytä alkoholia ja jos käyttää niin en ole samassa paikassa. Ehkä opin joskus olemaan. Puolisoni myös elänyt aivan toisenlaisen lapsuuden kuin minä ja silti hän hyväksyy minut. Miksi ei hyväksyisi, en ole edes ajatellut sitä? Myös rahan käyttö on nuukaa tällä hetkellä. Säästän koko ajan. Toki meillä on kaikki perustarpeelliset,mutta kun säästötili menee alle 10000 euroa niin pistän tietoisesti raha hanat kiinni ja eletään parikuukautta todella niukasti. Sit voin taas hengittää. Ei ajella uusilla autoilla, ei kävellä merkkivaateissa jne.. Mutta ollaan onnelisia. Ulkonäölleehän kukaan ei kamalasti voi mitään,mutta jos surkuttelet sitä miltä näytät,niin se se vasta näkyykin ulospäin. Tsemppiä, saat vielä puolison itsellesi. Ja oot varmasti hyvä juuri noin.
Mule kelpais oikein hyvin jos olisin n.30v nuorempi. Ja ihan varmaan sinuakin odottaa jossain joku joka mietiskelee samoja asioita. Älä luovu toivosta. Sitä paitsi olet niin nuori ettei sinulla ole vielä mikään kiire. Onnea etsintään!
Vierailija kirjoitti:
No et ainakaan mulle. Sori!
Miksi ottaisin tuollaisen kaikin tavoin vajaa ihmisen jos voin samantien valita normaalin lapsuuden eläneen henkisesti terveen, miehen kokoisen ja kunnon taustoista tulevan miehen :D.
Ikävä totuus, että se päihittää sut mennen tullen ap
T. N21
Mitä muuten tiedät niiden lapsuudesta?
Vierailija kirjoitti:
No, sä oot 4v vanhempi kuin mun esikoinen, joten ihan siitä syystä et kelpaa. Se, mitä sun vanhemmat on tai ovat olleet, eivät saa vaikuttaa sun elämään enää. Sulla on koulutus, ammatti ja työpaikka, joten olet jo nyt pidemmällä elämässäsi kuin vanhempasi. Asumismuoto sun ikäisillä on varmaan 100% vuokra-asunto, joten siinä et eroa muista ikäisistäsi mitenkään. Hoidathan ahdistuneisuuttasi ammattilaisen kanssa? Et ole mitenkään järjettömän pienikokoinen, 170cm on ihan hyvä pituus miehelle ja painoa tulee lisää vuosien saatossa halusi tai ei, älä sitä pelkää:) Nyt etsimään samoista asioista (liikunta, ulkoilu, luonto) kiinnostuneita naisia IRL, pois kotoa koneen äärestä ja ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA kysele tällä palstalla enää mitään, siitä ei tule kuin itselle paha mieli!
Älä usko tätä! Etenkään viimeistä lausetta 😈😂
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuteni eli käyhyydessä.
Vanhemmat työttömiä..
Äiti sairauden takia ja isää ei vain nappaa työt..Vanhemmilla on myös mt ongelmia ja näin lapsuudessani perheväkivaltaa..
Kärsin ahdistuneisuusiriöstä ja sain sen takia vapautuksen armeijasta.
Olen käynyt vain amiksen (3v)
Nyt töissä ja palkka alle 2000 euroa ja asun vuokralla..
Olen myös yksinäinen enkä oikein tule kovinkaan hyvin toimeen ikäisteni poikien kanssa..Olen lyhyt ja pienikokoinen( n. 170cm/60kg)
Kropaltani siro..
Vapaa - ajalla harrastan pyöräilyä ja kävelyä sekä nautin lunnossa olosta ja tykkään sekä keskisuomen maaseudusta, että merellä olosta..
Pudän myös matkustelusta, mutta rajaa ei ole..
Hyviä puoliani ovat, että olen herkkä, luonteeltani iloinen ja elämän haluinen..
Monet myös saneet söpöksi.. mulla on suuret siniset silmät ja olen aika vaalea..Mahdanko kelvata kenellekkään naiselle?
Usein saan naisilta kiinnostuneita vilkuiluja, mutta en tiedä mitä ajattelisivat jos tietäisivät minusta kaiken?
Siro, söpö, herkkä, suurisilmäinen luonnossa viihtyvä runopoika käy vanhemmalle alfauroshomomiehelle. Ei naiset moisesta piittaa.
Olisit voinut kertoa enemmän arvoistasi jne.
Sulla on aika saman oloinen tausta kuin mulla ja mäkin oon kelvannut miehelleni. Etköhän säkin jollekin siis kelpaa! :-)
Mieheni oli 26 v., kun tapasimme, eikä ollut seurustellut aiemmin, enkä mäkään kunnolla. Mä oon 175cm ja se on saman pituinen. Tosin väittää olevansa sentin pidempi kuin mä. :-D Mä oon aika pitkä kai naiseksi, niin eiköhän niitä 170cm tai alle löydy sulle ja miksei vois nainen olla pidempikin.