Kerron teille rehellisesti millainen olen katsotaan kelpaanko kenellekkään enää t. Mies20
Lapsuuteni eli käyhyydessä.
Vanhemmat työttömiä..
Äiti sairauden takia ja isää ei vain nappaa työt..
Vanhemmilla on myös mt ongelmia ja näin lapsuudessani perheväkivaltaa..
Kärsin ahdistuneisuusiriöstä ja sain sen takia vapautuksen armeijasta.
Olen käynyt vain amiksen (3v)
Nyt töissä ja palkka alle 2000 euroa ja asun vuokralla..
Olen myös yksinäinen enkä oikein tule kovinkaan hyvin toimeen ikäisteni poikien kanssa..
Olen lyhyt ja pienikokoinen( n. 170cm/60kg)
Kropaltani siro..
Vapaa - ajalla harrastan pyöräilyä ja kävelyä sekä nautin lunnossa olosta ja tykkään sekä keskisuomen maaseudusta, että merellä olosta..
Pudän myös matkustelusta, mutta rajaa ei ole..
Hyviä puoliani ovat, että olen herkkä, luonteeltani iloinen ja elämän haluinen..
Monet myös saneet söpöksi.. mulla on suuret siniset silmät ja olen aika vaalea..
Mahdanko kelvata kenellekkään naiselle?
Usein saan naisilta kiinnostuneita vilkuiluja, mutta en tiedä mitä ajattelisivat jos tietäisivät minusta kaiken?
Kommentit (49)
Mä en ottais. Sori. Tuskinpa säkään ottaisit mua. Ollaan niin erilaisia.
Mutta muista ettet vaan missään tapauksessa kehu suomalaista naista, voit saada siitä syytteen tai ainakin huonon maineen stalkaajana.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvästä suvusta, varakas ja omistavaa luokkaa, erittäin koulutettu, sivistynyt, 183-senttinen. Olen valitettavasti myös melko hoikka, ja tämä on riittänyt siihen, etten ole naista saanut. Miten sinä voisit saada naisen, jos minäkään en kaupunkilaissinkuille riitä?
Tässä on yksi esimerkki siitä minkälaista puhetta ei kannata ruveta ollenkaan kuuntelemaan. Nämä miehet on luonnevikaisia, jo lähtien siitä että kuvittelevat jonkun yksittäisen fyysisen ominaisuuden kuten hoikkuus estävän heitä pariutumasta. Tähän porukkaan ei kannata ollenkaan liittyä ja ruveta ruokkimaan alemmuudentuntojaan asioissa jotka ei ole millään lailla oleellisia, vaan etsiä sisältöä elämään harrastusten jne. oikean elämän kautta. Sosiaaliset taidot paranevat vain harjoittelemalla.
Älä välitä noista kyynisistä kommenteista. Kuulostat ihanalta ja maanläheiseltä, ja sulla on arvot kohdallaan. Pysy aina tuollaisena kuin olet!
Varmasti löydät naisen vielä.
Itse en kiinnostuisi, koska minua ärsyttää nuo kirjoitusvirheet niin paljon. Niin paljon, että oli vaikeuksia lukea tekstiäsi loppuun asti. Mutta vika on minussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tuollaista keski-ikäisiltä miesvihaisilta mammoilta?
Monella keski-ikäisellä täällä kirjoittavalla naisella on tuon ikäisiä poikia, niin minullakin. Olen myös itsekin ollut parikymppinen nuori nainen. Parempia neuvoja minä osaan antaa mitä naisia vihaava mies, sellaisen neuvot tekevät vain aloittajalle hallaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tuollaista keski-ikäisiltä miesvihaisilta mammoilta?
Laskepa montako kannustavaa kommenttia on tähän mennessä tullut ja montako vihamielistä?
Minulle kelpaisit täydellisesti! Olen itsekin aika yksinäinen. Minun on vaikea säilyttää kaverisuhteita, koska en jaksa olla jokaisissa bileissä mukana enkä ole äänekäs ekstrovertti. Kuitenkin kaipaan elämänkumppania, jolle olisin se kaikista tärkein. Kärsin välillä ahdistuneisuudesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, joten on vain positiivista, jos kumppanini pystyisi ymmärtämään tunteitani oman kokemuksensa kautta. Pidän myös todella paljon luonnossa liikkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
No et ainakaan mulle. Sori!
Miksi ottaisin tuollaisen kaikin tavoin vajaa ihmisen jos voin samantien valita normaalin lapsuuden eläneen henkisesti terveen, miehen kokoisen ja kunnon taustoista tulevan miehen :D.
Ikävä totuus, että se päihittää sut mennen tullen ap
T. N21
Et itsekään vaikuta kovin tasokkaalta. Henkisesti vaikutat jääneen 12-vuotiaan tasolle. Eikä kirjoittaminenkaan näytä sujuvan. Ikävä totuus.
Jos etsisin parisuhdetta niin hyvinkin kelpaisit minulle :D Tosin lihavana tuskin sinä taas huolisit minua. Itse olen 155cm pitkä, myös kurjahkon lapsuuden kokenut (eri tavoin kuin sinä), samanmoisissa töissäkin käyn ja nautin luonnossa liikkumisesta ja kävelystä.
Ihan varmasti ap kelpaat jollekkin <3
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisit täydellisesti! Olen itsekin aika yksinäinen. Minun on vaikea säilyttää kaverisuhteita, koska en jaksa olla jokaisissa bileissä mukana enkä ole äänekäs ekstrovertti. Kuitenkin kaipaan elämänkumppania, jolle olisin se kaikista tärkein. Kärsin välillä ahdistuneisuudesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, joten on vain positiivista, jos kumppanini pystyisi ymmärtämään tunteitani oman kokemuksensa kautta. Pidän myös todella paljon luonnossa liikkumisesta.
Äänekkyys ei liity mitenkän ekstroverriyteen, koittakaa nyt ymmärtää, että koko vertti-asiassa on kyse vain ja ainoastaan siitä, että viekö ihmisten kanssa oleminen energiaa vai tuoko sitä. Äänekkäitä kälättäjiä on siis introverteissäkin ja hiljaisia ujoja hissukoita on ekstroverteissä.
Luitko kommentin 34.Olet liian ronkeli.Lihavat naiset himoitsevat sinua.Nyt tinder paukkumaan..ja sormea oikealle
Vierailija kirjoitti:
No et ainakaan mulle. Sori!
Miksi ottaisin tuollaisen kaikin tavoin vajaa ihmisen jos voin samantien valita normaalin lapsuuden eläneen henkisesti terveen, miehen kokoisen ja kunnon taustoista tulevan miehen :D.
Ikävä totuus, että se päihittää sut mennen tullen ap
T. N21
Tää on paras vastaus opettavaisessa mielessä. Elä kerro naiselle tuollaisia asioita. Valttikorttejasi on normaalipaino, työ, nuoruus ja lapsettomuus. Vanhemmista voit kertoa jos he asuvat yhdessä, mutta elä puhu heidän mielenterveystaustoistaan.
Voisko ap ja 31 mennä treffeille...? :) :)
Älä usko kommenttia37..Lihavat eivät välitä...vaan haluavat ottaa sinut höllyvään syleilyynsä...muista että 2000 kuussa on aika vähän lihavan naisen ruokkimiseen.
kelpaisit jos kohtelisit mua hyvin
N21
Niin, kiitä ap onneasi ettet ole kuitenkaan lihava :D Eli hyvällä mallilla on kun olet urheilullinen ja normaalipianoinen. Niillä muilla asioilla ei ole paljonkaan väliä.
Olen rankan lapsuuden elänyt nainen. Sanotaanko niin että kyllä siinä viisastuu. Sinähän olet päässyt hyvin elämään ihan normaalia elämää. Löydät kyllä naisen joka tahtoo sen kanssasi jakaa. Monesti ihmiset kellä ei ole raskaita elämänkokemuksia ovat silmissäni kuin tyhjiä kuoria joilta puuttuu viisautta ja empatiaa. Tuskin siis haluaisitkaan sellaista naista kuin emsimmäinen kommentoija. En usko hänen päätyvän yhteen hyvän ihmisen kanssa vaan oman peilikuvansa.
Minä olen hyvästä suvusta, varakas ja omistavaa luokkaa, erittäin koulutettu, sivistynyt, 183-senttinen. Olen valitettavasti myös melko hoikka, ja tämä on riittänyt siihen, etten ole naista saanut. Miten sinä voisit saada naisen, jos minäkään en kaupunkilaissinkuille riitä?