Saako työtön Norwegia Bank luottokortin? jos ei ole luottotiedoissa ongelmia muttei säästöjä
onko kokemuksia? ja paljon on korko jos ei 45 päiväsä pääse lyhentämään ostoksiaan?
Kommentit (31)
Mä olen pikäaikaistyötön ja sain kortin. 3000 on luottoraja. Tosin en oke käyttänyt korttia vielä kertaakaan. Ja on mulla toinenkin luottokortti mastercard. Siinä 2000 luotto ja se meni just tappiin. Ihan hyvin oon noista lyhennyksistä selvinnyt. Tärkeintä on että luottotiedot on puhaat eikä maksuhäiriönerkintöjä. No joo, mulla on kyllä omistuskämppäkin. Ehkä sekin vaikuttaa.
Norwegiania aion käyttää ens kesällä, ellei tuu joku yllättävä meno. Esim jääkaappi hajoo tai pesukone.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pikäaikaistyötön ja sain kortin. 3000 on luottoraja. Tosin en oke käyttänyt korttia vielä kertaakaan. Ja on mulla toinenkin luottokortti mastercard. Siinä 2000 luotto ja se meni just tappiin. Ihan hyvin oon noista lyhennyksistä selvinnyt. Tärkeintä on että luottotiedot on puhaat eikä maksuhäiriönerkintöjä. No joo, mulla on kyllä omistuskämppäkin. Ehkä sekin vaikuttaa.
Norwegiania aion käyttää ens kesällä, ellei tuu joku yllättävä meno. Esim jääkaappi hajoo tai pesukone.
mitä ilmoitit sitten tuloiksi korttia hakiessa? työkkärin 650 e vai 500 e nettona vai kaikki tuet sossun ja kelan asuntutuen kanssa?
"
Valitettavasti emme voineet hyväksyä hakemustasi.
Päätös perustuu kokonaisarvioon antamiesi tietojen perusteella sekä muista julkisista rekistereistä haettuihin tietoihin."
höh, laitoin hakemukseen että työtön eka kokeilin 650 e tuloilal asitten 1450 e tuloilla
ei tullut korttia ja vastaus tuli sekunnissa!!!!!!!!!!!!
mistä se johtuu? ei ole luottotiedoissa ongelmia, näkeekö tämä Pedon systeemi heti esim että matser card on täynnä taas velkaa (1500e) tai sitten viime vuoden tai edellisvuosien verotustiedot eli työtön paska ollut silloin
varmaan en saanut siksi että tulot on työttömyys oli se sitten vaikak 650 tai 1450 mutta ei säästöjä yhtään!!!
Saa ! Minäkin sain, vaikka mun eläke on vain vähän päälle 600 euroa kuukaudessa eikä mitään muuta tuloa.
Se paljonko täytyy lyhentää kuukaudessa, riippuu tietysti, kuinka paljon luottoa käytät.
Kyllä tuo tuntuu helpolla irtoavan. Itse hain palvelun https://www.vertaalainaa.fi/bank-norwegian-luottokortti/ kautta suhteellisen pienillä tuloilla. Luottorajaa sain 2000 euroa.
Miksen minä saanut? Ilmoitin tuloiksi 648. Säästöjä ei kysytty, mutta niitä on Norwegian pankissa 5000.
Ei pitäisi olla luottotiedoissa mitään, tosin välillä on tullut maksumuistutuksia, mutta ei perinnässä mitään.
En saanut Norwegianin luottokorttia näillä tiedoilla:
työtön
tulot työmarkkinatuki ja asumistuki, yhteensä 900 e
ei lainoja
ei koskaan maksuhäiriömerkintöjä
talletuksia Bank Norwegianissa 30 000 e
omistusasunto
siis täh
jos luotto on 3000 e asti niin eihän siitä luottorajasta mitään korkoa makseta vai maksetaanko? siitähän maksetana korkoa vasta kun alat vinguttamaan sitä luottoa ja et maksa ajoissa pois sitä laina-osuuutta