Kipeenä yksin himassa jo neljättä päivää.pää hajoaa
Auttakaa. Antakaa jotain virikkeitä / tehtäviä mitä voi tehdä kipeenä :3
Kirjaa ei jaksa lukea, silmiin sattuu meinaa.
Rankkaa.
Kiitos!!
Kommentit (13)
Kuuntele radiokanavia? Telkku, vai käykö se silmiin? Muuta en nyt keksi. Paranemisia!
Minulla on varmaan sama tauti. Nenästä vuotaa juoksevaa nestettä, huulet kipeät ja silmät puolitangossa ja luomet turvoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varmaan sama tauti. Nenästä vuotaa juoksevaa nestettä, huulet kipeät ja silmät puolitangossa ja luomet turvoksissa.
Niin on mullakin. Viidettä päivää jo kipeenä:(
Äänikirjoja löytyy netistä jonkin verran ilmaiseksikin kaikkien saatavilla, suomeksi joitakin, mutta eniten tietty muunkielisiä.
Etsi jokin suoratoistosivusto ja katso jotain ihan uutta sarjaa tai elokuvaa, jota ennen et ole ehtinyt.
Tai seikkaile youtubessa musiikin tai videoiden seassa (löytyy myös vanhoja leffoja, sarjoja, dokumentteja jne.). Tai vaikka meditaatiovideoita rentoutumiseen. Kannattaa kokeilla jotain tavallisesta poikkeavaa kuunneltavaa tai katseltavaa, kun on tilaisuus. :)
Kauheasti ei kannata pystyssä huhkia, jotta paraneminen edistyy, joten hirveästi touhuilemista ei kannata harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mullakin. Viidettä päivää jo kipeenä:(
Mulla alkoi samaan aikaan. Tänään ja eilen oli jo pikkasen parempi kuin viikonloppuna, mutta ei vielä ole siinä kunnossa, että viitsisi ihmisten ilmoille. Tänään tuli bonuksena se, että niistäessä pursuu silmistä kyyneliä.
Kiitos.
Oireina nuha, silmät turvoksissa ja vuotavat, yskä, keuhkoihin sattuu / kutittaa jos hengittää syvälle, lämpö/kuume.
Kohta soittanevat työterveydestä. Hajottaa..
Sori valitus mutta en muista milloin olisi ollut näin kipeä olo.
Joo laitan meditatiivista musaa nyt ens alkuun ja juon teetä. Tsemppiä muillekin kipeille!
Paleleeko muitakin vaikka sata peittoa ois päällä?:D
Voi kun olis itsekin kipeänä. Nukkuisin vain ja makoilisin sängyssä :) Sairastan TODELLA harvoin ja silloinkin aina viikonloppuisin päivän pari pientä lämpöä. Töistä en ole koskaan poissa.
Miten joku voi olla kateellinen toisen sairastelusta? Nyt valoja päälle :D
Tässä muutamia äänikirjoja
Nämä Sherlock Holmesitkin ovat kivoja ja lyhyitä, jos ei jaksa keskittyä kokonaiseen kirjaan
Vierailija kirjoitti:
Paleleeko muitakin vaikka sata peittoa ois päällä?:D
Paleltaa ja päässä on kamala paine. Tuntuu välillä huippaavankin. On kyllä surkee olo.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutamia äänikirjoja
Nämä Sherlock Holmesitkin ovat kivoja ja lyhyitä, jos ei jaksa keskittyä kokonaiseen kirjaan
https://youtu.be/szB5BeN6y7E[/quote] Mulle tuli aivojumi ja meni Holmesit sekasin:)
Unta palloon.
Tuossa kuunneltavaa samalla