Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Newsecin kautta asunnon vuokraamisesta

Vierailija
16.01.2018 |

Onko kellään mitään positiivisia kokemuksia? Asuntotarjous tuli, mutta lähes kaikissa nettikeskusteluissa haukutaan kyseinen firma ja valitetaan, kuinka poismuuttaessa tulee perättömiä laskuja ja vakuutta ei palauteta jne. Uskaltaako heidän isännöimäänsä ja välittämäänsä asuntoon edes muuttaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa olin Newsecin vuokra-asunnossa pari vuotta eikä ollut mitään ongelmia.

Kannattaa myös muistaa, että tuskin on ainuttakaan firmaa josta ei löytäisi huonoja kokemuksia netistä.

Vierailija
2/13 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa olin Newsecin vuokra-asunnossa pari vuotta eikä ollut mitään ongelmia.

Kannattaa myös muistaa, että tuskin on ainuttakaan firmaa josta ei löytäisi huonoja kokemuksia netistä.

Juu, tuosta olen samaa mieltä. Tästä yrityksestä oli vain harvinaisen paljon huonoa sanottavaa, joten alkoi epäilyttää koko yritys.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjun koska minäkin sain tarjouksen... uskaltaakohan ottaa vastaan?

Vierailija
4/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huonoja kokemuksia. Muutin joitakin kuukausia sitten vuonna 2017 rakennettuun taloon ja olen nyt jo valmis muuttamaan pois. Muutenkin heti kun vaan voin. Ongelma on siis se, että Newsecin isännöitsijän kanssa on mahdotonta hoitaa mitään asiaa. Väittää vastaan, kieltäytyy palvelemasta ja uhkailee erillisillä laskuttamisella. Virallisesta sähköpostiosoitteesta ei saa vastausta, vaikka sinne vuodattaisi sydän verensä.

Olen ihan ymmälläni. Olen vuokrannut vuosia, yrityksiltä ja yksityisiltä ja ikinä ei ole tällaisia ongelmia ollut! Eli siis oman kokemuksen perusteella en suosittele.

Vierailija
5/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa huviksesi ketkä siellä Newsecin taustalla hääräävät ja mitä uskontokuntaa he edustavat.

Vierailija
6/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia, mutta vesimaksu näyttää olevan suolaiset 28 euroa/asukas. Ja korkeat vuokrat. Kohteet kyllä uudehkoja ja aika tasokkaitakin.

Vierailija
7/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin Newsecillä 5 vuotta. Isännöinti oli kyllä heikkoa ongelmatilanteissa, ja se oli yksi syy poismuuttoon. Pidettiin asunto siistinä ja palautettiin puhtaana niin saatiin koko takuusumma takaisin.

Vierailija
8/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin parikin kertaa muuttanut Newsecin asuntoihin mutta ajan saanti asunnon näytölle oli niin mahdotonta, että päätin antaa olla. 🙄

Molemmilla kerroilla kun tarjottiin asuntoa, niin asuntoa olisi pitänyt päästä katsomaan heti seuraavana päivänä mielellään aamulla mutta viimeistään ennen kello 15. Sanoin, ettei mitenkään onnistu koska olen aamuvuorossa, että pääsen aikaisintaan 15.30 niin minulta kysyttiin, että enkö voisi tulla ruokatunnilla. Joo kyllähän minä sen 20 minuutin mittaisella (joka on vielä työaikaakin) ruokatunnilla tulen julkisilla toiselle puolelle kaupunkia, katsastan asunnon ja tulen takaisin töihin. Niin ja teen siinä menetetyn työajan takaisin. Edes päivän (jolloin olisi ollut iltavuoro ja olisin aamusta päässyt) tai kahden päähän näytön sopiminen ei onnistunut, ehdottomasti seuraavana päivänä piti tulla.

Totesin sitten, että antaa olla kun palvelu on niin joustamatonta ja kuvitellaan että kaikilla on tunnin mittainen ruokatauko töissä jolloin voi poistua työpaikalta. Sainkin sitten asuntotarjouksen muualta, näytön sai sovittua parinkin päivän päähän ja kello 15 jälkeen, muutin siihen asuntoon ja asun yhä. Sinänsä harmi, että molemmilla kerroilla asunto oli hyväkuntoinen, sopivan hintainen ja sellaisella paikalla, että minusta olisi saanut pitkäaikaisen vuokralaisen. 🤷🏼‍♀️

Tosiaan, minkä muun vuokrafirman kanssa en tuollaista joustamattomuutta ole kokenut. Palvelun taso meni ohi jopa M2-kotien, jossa vaadittiin koko elämä näytille ennen kuin edes pääsit asuntonäyttöön. Tuntui hieman kiusalliselta lähettää kaikki palkkalaskelmat, verotus- ja tukipäätökset, kuitit nykyisen asunnon vuokran maksusta sekä nykyisen asunnon vuokrasopimus ennen kuin edes pääsit katsomaan asuntoa jotta voit päättää otatko sitä edes. Kuin sosiaalitoimistossa olisi asioinnut. Nykyään olenkin sitä mieltä että jos joskus tulevaisuudessa vaihdan vielä vuokra-asuntoa, on Newsec ja M2-kodit pois hausta.

Vierailija
9/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityspuolella olen heidän kanssaan asioinut ja voin sano, että on se touhu sen verran eksoottista, että en kyllä heiltä ikinä mitään omaan piikkiini vuokraisi.

Vierailija
10/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin parikin kertaa muuttanut Newsecin asuntoihin mutta ajan saanti asunnon näytölle oli niin mahdotonta, että päätin antaa olla. 🙄

Molemmilla kerroilla kun tarjottiin asuntoa, niin asuntoa olisi pitänyt päästä katsomaan heti seuraavana päivänä mielellään aamulla mutta viimeistään ennen kello 15. Sanoin, ettei mitenkään onnistu koska olen aamuvuorossa, että pääsen aikaisintaan 15.30 niin minulta kysyttiin, että enkö voisi tulla ruokatunnilla. Joo kyllähän minä sen 20 minuutin mittaisella (joka on vielä työaikaakin) ruokatunnilla tulen julkisilla toiselle puolelle kaupunkia, katsastan asunnon ja tulen takaisin töihin. Niin ja teen siinä menetetyn työajan takaisin. Edes päivän (jolloin olisi ollut iltavuoro ja olisin aamusta päässyt) tai kahden päähän näytön sopiminen ei onnistunut, ehdottomasti seuraavana päivänä piti tulla.

Totesin sitten, että antaa olla kun palvelu on niin joustamatonta ja kuvitellaan että kaikilla on tunnin mittainen ruokatauko töissä jolloin voi poistua työpaikalta. Sainkin sitten asuntotarjouksen muualta, näytön sai sovittua parinkin päivän päähän ja kello 15 jälkeen, muutin siihen asuntoon ja asun yhä. Sinänsä harmi, että molemmilla kerroilla asunto oli hyväkuntoinen, sopivan hintainen ja sellaisella paikalla, että minusta olisi saanut pitkäaikaisen vuokralaisen. 🤷🏼‍♀️

Tosiaan, minkä muun vuokrafirman kanssa en tuollaista joustamattomuutta ole kokenut. Palvelun taso meni ohi jopa M2-kotien, jossa vaadittiin koko elämä näytille ennen kuin edes pääsit asuntonäyttöön. Tuntui hieman kiusalliselta lähettää kaikki palkkalaskelmat, verotus- ja tukipäätökset, kuitit nykyisen asunnon vuokran maksusta sekä nykyisen asunnon vuokrasopimus ennen kuin edes pääsit katsomaan asuntoa jotta voit päättää otatko sitä edes. Kuin sosiaalitoimistossa olisi asioinnut. Nykyään olenkin sitä mieltä että jos joskus tulevaisuudessa vaihdan vielä vuokra-asuntoa, on Newsec ja M2-kodit pois hausta.

M2 onkin jokin sosiaalitoimiston asuntovälittäjä.

Kerran tästä tietämättömänä hain heidän asuntoaan ja kysyin sitten muutama päivä myöhemmin, onko asunto jo jaettu, kun en saanut mitään vahvistusta tms.

Jokin nainen sieltä päästä vastasi sähköpostitse, että "tässä on kyllä monia muitakin ihmisiä, joilla on suurin asunnontarve! asuntotarjous lähetetään vain valitulle"

Ok :D en kysynyt mitään sen kummempia, mutta hyvä tietää.

Vierailija
11/13 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ongelmia.

Vierailija
12/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin Lappeenrannassa olo asunnot 4 oy on luotettava kunhan valitsee hyvän asuialueen  itse olen asunut jo useamman vuoden näiden asunnoissa mutta vuokrat ovat olo asunnot Oy 4 aika katseita aiemmassa talossa molemmat seinänaapurit ja niiden asunnot noi yli 800e vuokrat ja miulla olisi ollut pienen yksiön vuokra seuraavassa kuussa 600e 34,5 neliön asunto siksi muutin pois tuolta ja mitä itse asuin talossa niin minun asuin aikana talosta muutti pois ainakin 8 lapsiperheitä ja kun kyselin heiltä tästä niin he kertoivat että molemmat ollaan vuorotyössä eikä silti rahat riitä enää vuokraan ja ruokaan kolmio ylimmässä kerroksessa vuokra melkein tonni 987e osoite oli silloin Onnelantie 40 Tirilä lpr

Vierailija
13/13 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun olo asunnon vuokra kämpässä.vuokra on korkea 53 neliöistä asunnosta vuokra jo 691 euroa.asunto tyydyttävässä kunnossa.viimeiset kolme vuotta nostaneet satasella vuokraa.katto parvekkeella vuotaa.kolme vuotta odottanut siihen korjausta.jos vuokra vielä nousee niin ei onnistu tässä asuminen kun pieni palkka.näin täällä Kuopiossa.792

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme