Työkaverin erilaisuus
Teemme tiivistä yhteistyötä. Hän "vetää" tiimiä. Mukava ihminen mutta...
On välillä melko huithapeli. Ei muista mitä piti tehdä tai on ymmärtänyt asiat väärin. Asiat jää roikkumaan, ne tehdään viime tingassa ja vähän sinnepäin. Kaikki paperit on aina sotkussa, tehtyjä materiaaleja ei arkistoida vaan ilmeisesti tekee kaiken vuodesta toiseen uudestaan. Muuttaa suunnitelmia lennosta ja välillä monta kertaa päivässä... Ja vähäpätöisempi asia mutta jättää esim likaiset tiskit lojumaan yhteisiin kaappeihin yms..
Välillä saa spurtteja jolloin hoitaa sata lasissa kaikki rästityöt. Tai jos minä hoidan jotain tilannetta niin usein tulee ja puhuu päälle/ ottaa tilanteen haltuun eikä anna minun hoitaa sitä loppuun.
Olen koittanut ymmärtää/sietää hänen erilaisuuttaan. En oikein uskalla ottaa asioita puheeksi, koska helposti se jää kaivelemaan hampaankoloon ja töitä olisi vaikeaa tehdä ilman hyviä välejä. Joskus mietin onko se vain perusluonteensa vai epävarmuutta/ kokemattomuutta (ei ole pätevä juuri tähän työhön- tosin korkeasti koulutettu ihminen kyseessä).
Kommentit (5)
Entä jos keskittyisit työhön etkä työkaverin persoonaan?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos keskittyisit työhön etkä työkaverin persoonaan?
Koska en voi tehdä niitä töitä monestikkaan ilman häntä, työ on niin tiivistä pari/ryhmätyötä. Ja hänen päätökset vaikuttaa suoraan minun työhöni, eli kun hän päättää että nyt vaihdetaan lennosta suunnitelmaa niin sitten minäkin vaihdan. Eli kyllä, periaatteessa keskitynkin työhöni, mutta alan ehkä vähän väsyä siihen häsläämiseen.
Haluaisitko sinä hänen paikkansa tiimin pomona?
Onhan se paljon että on mukava. Meidän duunissa suurin osa on kaikkea muuta. Toisista vain puhuu juoruja ja on myrtsinä.
Niin, mitäpä se hyödyttäisikään ottaa toisen persoonallisuutta puheeksi, eihän se siitä miksikään muutu.