Ellen Jokikunnaksen hiukset!
Siis en oo koskaan kellään nähnyt tollasta. Ihan kuin joku Lego- kypärä olis isketty päähän. Oon nähnyt eläessäni jo paljon, mutta miten kukaan haluaa pitää tollasta kampausta? Silmätkin piilossa puolittain...???:(
Kommentit (90)
Itsevarma nainen. Hän itse tykkään?? Ehkä siksi pitää sitä! Sehän on pääasia, että itse tykkää ja viihtyy. Ei kaikilla tarvi olla samanlaista näkymätöntä massapehkoa.
Naiset ne täällä taas arvostelee toista naista. Ootte ite rumia ku mitkä ;)
Mä taas ihailin miten paksu ja terve tulla sillä on!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei saisi arvostella toista naista?
Persoonalliset hiukset. Kivat minusta ja sopii hänelle :)
voisko olla hiuslisäke? ainakin yhteen aikaan sillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei saisi arvostella toista naista?
Ainahan naiset arvostelee toisiaan. Aina. Ihan aina.
Just siks AP. Se kiinnittää huomion, kuten huomaat!
Minusta erittäin tyhmän näköiset.
Vaikka mitä väliä oikeastaan, saahan sitä jokainen näyttää miltä haluaa...
tv. Mies
Mitä? Missä? Milloin?
Olishan se kiva, että näihin tägättäisi se oleellinen linkki, jota ap tarkoittaa. Jos lähden nyt googlaamaan Ellen Jokikunnas, niin saatan saada vähän kaikenlaisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Persoonalliset hiukset. Kivat minusta ja sopii hänelle :)
Tosi persoonalliset, euroviisuvoittaja Loreenilla ainakin oli samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Missä? Milloin?
Olishan se kiva, että näihin tägättäisi se oleellinen linkki, jota ap tarkoittaa. Jos lähden nyt googlaamaan Ellen Jokikunnas, niin saatan saada vähän kaikenlaisia kuvia.
Kadonneen jäljillä.
Vuosia sitten Ellenin korkeaa otsaa arvosteltiin ja ihmeteltiin miksei leikkaa otsatukkaa... Antakaa ihmisen olla sen näköinen kuin on. Minusta hän on persoonallinen.
Itse mietin aina hänen kuvansa nähdessäni, että mahtaakohan hän nähdä kunnolla sen otsiksen alta. Ainakaan ei voi olla näkemättä sitä otsatukkaa itse.
Ellen vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. :)
Sen otsatukan katsomisesta tulee päänsärky. En pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Missä? Milloin?
Kadonneen jäljillä.
Kiitos!
Mun mielestä tosi hienot, terveen näköiset, mutta tosiaan se otsatukka.. Näyttäisi paremmalta lyhyempänä