Missä voi tavata INFJ, ENFJ, INFP ja ENFP ihmisiä?
Mitä opiskelette, teette työksenne ja harrastatte? Kaipaan uusia ihmisiä elämään, mutta tapaan tosi harvoin ihmisiä keiden kanssa synkkaa. Olen yrittänyt uusia harrastuksiakin, mutten ole oikein löytänyt omantyylistä porukkaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen ENFP nyt keski-ikäisenä yllättäen ENTP. Ennen matkustin ympäri maailmaa ja minulla oli useita rautoja aina tulessa, työskentelin yliopistolla. Nyttemmin olen enemmin nojatuoliseikkailija, aika paljon tyydytän keskustelunhaluani netissä, koska reaalimaailmassa olen monelle liian "vahva keskustelija" koska minulla on niin vahvoja mielipiteitä ja tykkään laittaa ihmisiä ajattelemaan uudelta kantilta. AIka menee töissä (tylsä asiantuntijatyö) lasten ja koirien kanssa ja ihan vaan kotona.
Miten tuo "uudelta kantilta ajattelemaan laittaminen" näkyy käytännössä?
Että tykkään heitellä uusia ja yllättäviä näkövinkkeleitä keskusteluun, jotka tavallaan "pakottavat" ihmisen ajattelemaan. Suurin osa ihmisistä liikkuu mielessään aika pienessä boksissa. Jotkut ottaa kopin, moni ei. Ja se uusi näkövinkkeli ei välttämättä ole ollenkaan se, jota itse kannatan - ei minua kiinnosta ihmisten saaminen puolelleni vaan keskustelun laajentaminen Tykkään ajattelijoista ja keskustelijoista, en tyhjän puhujista vaan kommunikoijista.
Miten tuo "uudelta kantilta ajattelemaan laittaminen" näkyy käytännössä?