Missä voi tavata INFJ, ENFJ, INFP ja ENFP ihmisiä?
Mitä opiskelette, teette työksenne ja harrastatte? Kaipaan uusia ihmisiä elämään, mutta tapaan tosi harvoin ihmisiä keiden kanssa synkkaa. Olen yrittänyt uusia harrastuksiakin, mutten ole oikein löytänyt omantyylistä porukkaa.
Kommentit (42)
Voi jessus. Ei kai kukaan usko tähän hömppään... Ilmeisesti ihmiset kaipaavat uusia horoskooppeja.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen ratkaisu: puhu ihmisille.
Entä jos satunkin aloittamaan puhumisen vaikka kammottavalle estj:lle?
Vierailija kirjoitti:
Ihan alkuun - unohda nuo määritelmät. Ne eivät nykytiedon valossa ole mistään kotoisin. Pseudotiedettä parhaimmillaan. Käy pahimmassa tapauksessa niin, että ihmiset peilaavat ominaisuuksiaan näiden neljän kirjaimen perusteella.
Joskus ehkä näinkin, mutta toisaalta kyllä mielestäni näissä tyypityksissä on paljon tottakin. Itse kuulin mbti:sta vasta nelikymppisenä ja sen sijaan että olisin ajatellut kaiken ns. testin kautta, ajattelin ehkä ennemmin niin päin että mitä olin jo itse elämästä havainnut ja mbti vain puki sanoiksi jo tekemiäni havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus. Ei kai kukaan usko tähän hömppään... Ilmeisesti ihmiset kaipaavat uusia horoskooppeja.
Sinuakin testataan joka kerta, kun haet töitä. Ja aika usein rekrytointikonsuktit käyttävät tätä.
Täälläin INFJ. No, täällä. Lueskelen vauvapalstaa. :D Olen vielä hetken opiskelija, joten olen yliopistolla paljon. Istun tietokoneluokassa ja selaan kirjoja kirjastossa. Kaupassa käyn ja lenkillä, kaikkialla yksin. :) Missasin myös opiskelijariennot opiskeluajan alussa, eikä myöhemminkään oikein natsannut kun en viihdy bileissä. Nyt mut voi tavata tinderissä, mutta vähän ahdistun siitäkin joten ei kannata sen suurempia odottaa. :D
Täällä masentunut 23v INFP. Kaipaisin myös hengenheimolaisia. Liian usein tunne ettei ymmärretä.
Infp kirjoitti:
Täällä masentunut 23v INFP. Kaipaisin myös hengenheimolaisia. Liian usein tunne ettei ymmärretä.
Täällä myös masennusta poteva 22v infp! Ihan samat tuntemukset minullakin. Onneksi on yksi ystävä jonka kanssa ymmärrämme toisiamme. Infp hänkin.
Tämä INFJ viettää paljon aikaa kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Täälläin INFJ. No, täällä. Lueskelen vauvapalstaa. :D Olen vielä hetken opiskelija, joten olen yliopistolla paljon. Istun tietokoneluokassa ja selaan kirjoja kirjastossa. Kaupassa käyn ja lenkillä, kaikkialla yksin. :) Missasin myös opiskelijariennot opiskeluajan alussa, eikä myöhemminkään oikein natsannut kun en viihdy bileissä. Nyt mut voi tavata tinderissä, mutta vähän ahdistun siitäkin joten ei kannata sen suurempia odottaa. :D
Kyl sieltä Tinderistä voi löytyä kunhan vaan jaksaa selata. Ite luin kaikki profiilitekstit tarkasti enkä laittanu sydäntä juuri kellekään paitsi jos teksti indikoi ajattelevaa ihmistä. Parissa kuukaudessa löysin kivan ENTP:n (ja muutkin jotka tapasin oli kivoja) :)
T. INFJ
26v mies E-Suomesta. Yksinäinen, siksi juttuseura kelpaa aina. Käyn ihan normaalisti koulussa ja töissä välillä, mutta olisi mukava jakaa asiat jonkun kanssa xP
Vähän ehkä vaikea luonne joo, mutta aika rento kuitenkin asdasdfg
Kiinnostunut mm. psykologista, politiikasta, yhteiskunnasta, puutarhanhoidosta, kissoista (omistan 2x kissaa) urheilusta, mökkeilystä ja uuden oppimisesta.
Huumorini on hieman ironista ja ehkä jtn. family guy tyylistä tai south park tyylistä, ironia ja sarkasmi kunniaan!
Luonnetyyppi: INFP (googleta 😉 ), horoskooppi_ jousimies. Kunnon HSP – erityisherkkä
Sähköpostini on: vapaatyyli_@suomi24.fi
Niin, tämä meijeritesti on varsinkin siitä hassu, että jos nyt sattuu olemaan 1% toiseen suuntaan, niin saat sen määritelmän, vaikka olet lähes yhtä paljon toinenkin. Toki jos tulee selvät erot, niin silloin myös selvemmin jokin "kirjainyhdistelmä".
Niitä introvertteja kuitenkin ainakin löytyy parhaiten kotoa ja interwebistä. Kotoa tosin vaikea varmaan hakea, jos ovikaan ei aukea. Netistäkin varmaan vaikea tavoittaa, jos ei ole profiilia missään :)
Vierailija kirjoitti:
Kyl sieltä Tinderistä voi löytyä kunhan vaan jaksaa selata. Ite luin kaikki profiilitekstit tarkasti enkä laittanu sydäntä juuri kellekään paitsi jos teksti indikoi ajattelevaa ihmistä. Parissa kuukaudessa löysin kivan ENTP:n (ja muutkin jotka tapasin oli kivoja) :)
T. INFJ
Itse miehenä selasin vuosi sitten kirjaimellisesti satoja naisten (20-30 -vuotiaita) profiileja läpi, eikä juuri kellään edes ollut mitään profiililtekstiä. Tai sitten joku parin rivin "turhake". Itselläni on myös tosi iso määrä erilaisia fb-tykkäyksiä, ja maksimi mätsimäärä niiden suhteen taisi olla 4, yleensä 0-2kpl. En ymmärrä mistä porukka löytää niitä mielenkiintoisia tyyppejä Tinderistä.
INFJ täällä, työskentelen röntgenhoitajana ja opiskelen samalla lisää. Vapaa-ajalla luen, opiskelen, kuljen luonnossa ja katselen elokuvia. Törmätään sitten vaikka luontopoluilla :)
Tämän INFJ:n löytää kirjastosta, ruokakaupasta, kuntosalilta, hiihtoladulta tai joskus yökerhosta, muttei koskaan baarista, jossa ei pääse tanssimaan.
Olen entinen ENFP nyt keski-ikäisenä yllättäen ENTP. Ennen matkustin ympäri maailmaa ja minulla oli useita rautoja aina tulessa, työskentelin yliopistolla. Nyttemmin olen enemmin nojatuoliseikkailija, aika paljon tyydytän keskustelunhaluani netissä, koska reaalimaailmassa olen monelle liian "vahva keskustelija" koska minulla on niin vahvoja mielipiteitä ja tykkään laittaa ihmisiä ajattelemaan uudelta kantilta. AIka menee töissä (tylsä asiantuntijatyö) lasten ja koirien kanssa ja ihan vaan kotona.
Olen itse ENTJ, mutta tuttavapiirissäni on lukuisia INFJ, INFP ja ENFP ja ENFJ ihmisiä. Useinmiten kyseiset tyypit ovat kiinnostuneita taiteesta, kirjallisuudesta ja musiikista. Joten heitä löytää mm. taidemuseoista, konserteista, elokuvista ja kirjastoista. Eivät useinkaan ole mitään urheiluhulluja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihan alkuun - unohda nuo määritelmät. Ne eivät nykytiedon valossa ole mistään kotoisin. Pseudotiedettä parhaimmillaan. Käy pahimmassa tapauksessa niin, että ihmiset peilaavat ominaisuuksiaan näiden neljän kirjaimen perusteella.
Et voi sanoa, etteivät ole mistään kotoisin. Testi ei mittaa mitään huuhaa ominaisuuksia. Ominaisuudet, joita MBTI mittaa ovat samoja kuin Big Five -testissä , eli avoimuus uusille kokemuksille (N vs S), Ekstroversio ( E vs I), sovinnollisuus ( F vs T), tunnollisuus (J vs P), sekä neuroottisuus (T vs A). MBTI:n luotettavuudesta testinä voidaan toki kiistellä.
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/persoonallisuus_tunnist…
Kiitos. Mulle tuli tulokseksi: ESTJ-A
Enpä ollit kuullut ennen tästä testistä.