Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen pitää samoja housuja kaksi viikkoa kerrallaan?

Vierailija
15.01.2018 |

Hyi olkoon

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vain päivän kerrallaan. Riisun ne kotiin tultuani tai viimeistään yön ajaksi. Aamulla tai ulos lähtiessäni laitan ne taas päälle.

Vierailija
22/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin 3 vuotta samoja housuja yläasteella. Olin masentunut ja kiusattu. Kyllä minulle sanottiin samanlaisia kommentteja kuin sinä ap. Kyllä ne myös tehosivat. En vaihtanut valitettavasti terää sen useammin ja en onnistunut viemään haisevaa ruhoani housuineni muualle maapalloltasi.435

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä voi olla samanlaisia housuja monet.

Eikä voi!

Kyllä voi jos vihaa shoppailua. Kun kerrankin löytää sopivat housut niitä tulee hankittua vähintään kolme paria jottei ole pakko tuhlata aikaa vaatekaupassa. Sama koskee puseroita ja kenkiäkin, sama malli  eri väreissä säästää aikaa.

Vierailija
24/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mustia kangashousuja 7 kappaletta ja ovat lähes identtisiä. Käytän töissä yhtä housua 2-3 pv ja sitten vaihto toisiin. Moni varmaan luulee että aina samat housut jalassa.

Vierailija
25/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pesettekö kengät usein vai päivästä toiseen samoilla. Takista puhumattakaan!

Kuinka ne päällihousut nyt sen enempää likaantuisivat normaalilla ihmisellä siistissä käytössä?

Vuorottelen kolmia samantyylisiä housuja useamman viikon ajan, sitten pesen ne ja aloitan kierroksen alusta.

Vierailija
26/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että kyseessä ovat juuri samat housut, ja että niitä ei ole pesty välissä..?

Minä voin helposti pitää samoja housuja kuukausiakin käytössä. Näin siksi, että minulla on eri vaatteet eri tilanteisiin. Esim. kaupassa käydessä yhdet tietyt housut, lasta kuskatessa toiset, kotihousuina kolmannet. Noista kahdet ensimmäiset ovat yhteensä ehkä pari tuntia viikossa käytössä, joten ne eivät likaannu juurikaan vaikka käyttäisin samoja housuja vuoden. Kotihousuja pesen paljon useammin, koska ne ovat monta tuntia päivässä käytössä ja niissä teen myös hiostavia hommia, mutta niitä minulla on monet samanlaiset, joten ulospäin näyttää kuin käyttäisin samoja housuja aina.

Vierailija
27/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käytännössä on vain yhdet housut. Tai kahdet, jos lenkkeilyhousut lasketaan.

Vierailija
28/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin saatan pitää samoja farkkuja pesemättä kuukausia. Ei niitä edes suositella pestäviksi kovin usein.

Ne farkut ovat päälläni töihin mennessä noin tunnin, ja töistä tullessa noin tunnin, sekä kauppareissuilla. Töissä on työvaatteet (hoitaja) ja kotona on kotivaatteet, salilla salivaatteet, lenkillä lenkkivaatteet jne. Joten en näe miten ne farkut kovin nopeasti edes likaantuisivat.

Vierailija
29/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän samoja farkkuja lähes aina julkisilla paikoilla, koska ne ovat ainoat työkelpoiset housuni, enkä halua tuhlata toisiin työhousuihin. Vapaapäivinä sitten laiskottelen kotona toisissa housuissa tai olen ulkohousuissa mönkimässä lumihangessa muksujen kaa.

Työhousut pesen ehkä kerran-pari kuukauteen. 

Ps. farkkujen liiallista pesua ei suositella. Tuuletusta sen sijaan useamminkin :)

Vierailija
30/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän farkkuja edes suositella pestäväksi. Pesen, jos ne oikeasti likaantuvat, mitä ei kovin usein tapahdu. Kalsarit vaihdan puhtaisiin joka aamu.

Vierailija
31/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina enemmän hameita, kuin housuja joten ne eivät kulu eivätkä vaadi pesua läheskään niin usein, kuin jos niitä näyttäisi jatkuvasti päivittäin .

En siis pese niitä kuin ehkä joka kolmas viikko.

Sukkikset sensijaan pesen tietenkin päivittäin.

Vierailija
32/52 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten, muuan asiantuntija oli sitä mieltä ettei farkkuja tarvitsisi pestä kuin yhden- kahden vuoden välein. Tuuletus muka riittäisi.

Muistaako kukaan lukeneensa?

Vierailija
33/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmet samanlaiset housut koska tykkään niistä. Samoin takkeja.

Vierailija
34/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu jo vuoden samat housut joka päivä kun liikun ulkona.

Kahdet housut pitäs mulla olla, samanlaisetkin vielä, mutta en tiedä missä ne toiset luuraa.

En ole mikään vaatefriikki, enkä rikas. En ymmärrä mihin ihminen kovin monia housuja tarvitsis. Kyllä yhdillä pärjää pitkälle, tietty toiset on hyvä myös varalla olla.

Täytyykin etsiä missä ne toiset hiusuni on, nämä nykyiset saattaa pian levitä käsiin.

Alushousut tietty vaihdetaan päivittäin, joten niitä on hyvä useammat olla.

Vierailija
35/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla tylsä elämä, jos kerkeää vahtaamaan jonkun housuja päivästä toiseen :D No se on hyvä jos on halvat huvit. Muista laittaa vaikka rasti seinään, jos näet kohteesi joskus eri vaatteissa. Itsekin kuulun niihin, jolla on ulkohousut ja sisähousut erikseen, sori siitä jos jotain häiritsee :D

Vierailija
36/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt samaa farkkumallia ja pitkälti samaa väriäkin viimeiset 15 vuotta. Usko pois, useammat samanlaiset löytyy kaapista. Hyväksi havaittu, joten miksi mennä muuttamaan tyyliä.

Vierailija
37/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pitää, sen jälkeen kloorilla pesu.

Vierailija
38/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erittäin siisti ihminen. Paskaiset tyypit joutuvat pesemään kledjujaan jo pelkästään kosketettuaan niitä. Kuormittavat ympäristöä ja pistävät vaatteensa huonoon kuntoon pesemällä niitä jatkuvasti.

Vierailija
39/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan housuista ei näytä tarttuvan haju ollenkaan, vaikka ovat yli vuoden pesemättä ja käytän niitä usein. Sit taas jotkut verkkarit alkaa haista heti hirveälle.

Vierailija
40/52 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä taisin pesettää farkut aina viikonloppuisin, eihän sitä kukaan tiennyt maanantaina oliko farkut pesty vai ei.