Millainen ihminen pitää samoja housuja kaksi viikkoa kerrallaan?
Kommentit (52)
Mulla on ollu samat farkut ainakin vuoden, melkein joka päivä jalassa. Enkä ole pessyt välillä. Alkkarit kyllä vaihdan useammin.
Luulet vaan. Jos minä löydän sopivan ja mieleisen vaatemallin niin ostan niitä vähintään kolmet.
Mä pidän. Olen 45v, kokki, nainen.. just nyt ei ole muita farkkuja, enkä verkkareissa viitti työmatkoja kulkea.
Onhan ne tietty pesty pari, kolme kertaa sinä aikana.
Mitä hyi siinä on?
Oletan siis että ko. housut päällä ei lenkkeillä tms.
Vierailija kirjoitti:
Luulet vaan. Jos minä löydän sopivan ja mieleisen vaatemallin niin ostan niitä vähintään kolmet.
Tämä. Lisäksi saattaahan olla kyseessä myös huono silmä erottaa housuja toisistaan, jos ne ovat kovin geneeristä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu samat farkut ainakin vuoden, melkein joka päivä jalassa. Enkä ole pessyt välillä. Alkkarit kyllä vaihdan useammin.
Oikeesti?!? Ei hyvää päivää...mä olen sentään mies ja pesen farkut 2-3 viikon välein.
Ihmisillä voi olla samanlaisia housuja monet.
Teini-iässä tulee tuo ylihygienia vaihe jolloin kaikki on hyi, yäk.
Saat varmaan jotain kiksejä muita arvostellessa?
Ja ei, en katsele miten kauan kukakin pitää mitäkin vaatetta. En tuijota noin edes kumppanin vaatetusta. Ehkä sinun ap pitäisi tehdä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Löysin mukavat mustat housut ja mulla on niitä viidet. 3-7pv vetelen samoilla päällyspöksyillä.
Sellainen ihminen, joka paskat välittää siitä mitä muut ajattelee hänen housuistaan. t: verkkarimies
Haiseeko farkkujesi haaroväli kuselle ja pillulle jos et pese niitä kuin kerta vuoteen?
Mulla onkin koko vuoden samat housut, koska työuniformu. Firma ei anna kuin yhdet.
Pesen ne kyllä n kerran viikossa. Keskellä työviikkoa ei ehtisi pestä ja kuivata.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko farkkujesi haaroväli kuselle ja pillulle jos et pese niitä kuin kerta vuoteen?
...ja mieti mille persauspuoli haisee, varmaan tyrmäävä lemu. Ukot lakoaa edessä...
Joka päivä uudet puhtaat housut, hyi vittu jos siitä luistaa
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä voi olla samanlaisia housuja monet.
Eikä voi!
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä uudet puhtaat housut, hyi vittu jos siitä luistaa
Aika kalliiksi ja rasittavaksi tulee, jos pitää olla 365 uudet housut joka vuosi.
Hyvin voi pitää. Jos kyseessä ei ole alushousut, siis.