En aikonut äänestää lainkaan presidentinvaaleissa mutta tämänpäiväisen perusteella äänestän Lauraa!
Alunperin en aikonut äänestää ketään, sillä en pidä yhdestäkään ehdokkaasta. Mutta tänään olin kävelyllä Diana-puistossa, jonne oli pystytetty vaalimainoksia ja vihervassarit olivat kirjoittaneet Lauran naaman päälle sanan NATSI. Meni välittömästi hermot tuollaiseen perseilyyn, joten kostoksi äänestän Lauraa vaaleissa. Muiden mainoksiin ei oltu tehty ilkivaltaa.
Kommentit (88)
Äh Mä en kyllä näe niitä rahkeita, joita joku näkee siinä äitinä ja naisena tietävälle....öööööööh.... presidentiksi.
Surkeeks on menny. Surkuhupaisa.
Kainaitä jotain on oikeesti osattava. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestäisin Aku Ankkaa, koska sillä menee kaikki aina persiilleen, niin se ees lohduttaisi sitä, jos siitä tulis presidentti.
Ja akullakin kerran sotkettiin sen naama yhdessä akkarissa.
Tais olla pikkuveli, ku sotki. Mäkostoks äänestän Akuu.Mitä sillä väliä, ett olisko se sopiva...ei se nIin tärkeet.
Jos sun pikkuveljesi kirjoittelee natsi Aku Ankan naamalle niin sun kannattaisi lähettää se psykiatriseen hoitoon. Ei tekisi ehkä pahaa sullekaan.
Jos kuvitellaan fiktiomainen tilanne että Laura tulisi presidentiksi niin ei varmasti menisi kauaa kun kansa lähtisi kaduille vaatimaan presidentin eroa.
Koskaan en ole itse osoittanut mieltä mutta tämä voisi kaataa kupin.
Vierailija kirjoitti:
No jos persut kävivät sotkemassa oman ehdokkaansa naaman natsi-nimittelyllä niin hyvä taktiikka, saivat Lauralle lisää ääniä.
Jotenkaan en vain jaksa uskoa tuohon.
Jepjep. Koska vassarit ovat itse todistetusti epärehellisiä, he kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan.
Kertoo persujen älykkyydestä, tai tietenkin sen täydellisestä puuttumisesta:
Ko.elämänkoululaiset eivät ole hurraamiseltaan tajunneet kuinka Huhtasaari kiertää köyhän äänestäjäkarjansa keskuudessa 1000€:n Moncler-takki päällä.
Että todella olette samassa veneessä ehdokkaanne kanssa, eikö😂 Myös arjalaislauran älyn valosta asia kertoo paljon🙃
Jatka näiden hauskojen tarinoiden keksimistä, miksi aina äänestät lauraa, vaikka ensin et aikonut ketään äänestää. Odotan jo huomista "en olisi äänestänyt ketään, mutta kun demari näytti keskaria poistuessaan liikenneympyrästä, äänestänkin lauraa"
"En aikonut äänestää, mutta kun naapurin aulis haukkui huhtasaarta, aion antaa hänelle ääneni"- tarujasi, mitähän seuraavaksi. Näitä on ollut jo ainakin kymmenen eri versiota mutta samalla reseptillä väännettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihervassarit olivat kirjoittaneet Lauran naaman päälle sanan NATSI.
Oliko siinä allekirjoitus vai mistä tiedät että "vihervassarit" olivat olleet asialla?
Juuri tuo paljasti että kyseessä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä allekirjoitus vai mistä tiedät että "vihervassarit" olivat olleet asialla?
Niin, johan täällä oli teoria että ne olikin persut töhrineet oman ehdokkaansa mainoksen (jonka ovat itse maksaneet).
Mutta vakavasti puhuen, anarkistithan ovat juurikin vihervasemmistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo paljasti että kyseessä on provo.
Ei ole provo, mene itse katsomaan Diana-puistoon. Ratikka 10:n pysäkin vieressä.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunut mashsnmuuttopolitiikka sekä tämä massamedian kiusaaminen siivittävät Lauran voittoon.
Myös minä ja monta sataa facebook kaveriani äänestämme Lauraa.
Vielä kun Sipilä kertoi harkitsevansa eroa jos pressa ei miellytä, niin kruunasi koko paketin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005524469.html
Jihaa👍👍 Laura voittoon!!!Plus se yksi vihervassari Eskolin? Lupasi syödä hatullisen paskaa jos Laura pääsee toiselle kierrokselle.
Se olisi huippua nähdä.Vain wt-porukka kuvittelee, että presidentillä olisi jotain valtaa maahanmuuttoon. Tai oikeastaan paljon mihinkään muuhunkaan. Pressa on Suomen edustaja maailmalla, ei juuri muuta. Ja siksi on aika tärkeää, mitä pressa suustaan päästää. Tosin jos halutaan, että loputkin Suomen uskottavuudesta menee, ehdottomasti Laura presidentiksi.
Pilkulleen näin. Mutta Laurahan nauraa näille wt-äänestäjilleen, tai sitten toisaalta on yhtä tyhmä, muuten en voi käsittää tuota että kiertää toreilla ja turuilla yläluokkahintainen rotsi niskassa?? Kun äänestäjänsä keskiansio lienee jotain 300 ja 1300 euron välillä kuussa... 😆
Vierailija kirjoitti:
Jatka näiden hauskojen tarinoiden keksimistä, miksi aina äänestät lauraa, vaikka ensin et aikonut ketään äänestää. Odotan jo huomista "en olisi äänestänyt ketään, mutta kun demari näytti keskaria poistuessaan liikenneympyrästä, äänestänkin lauraa"
"En aikonut äänestää, mutta kun naapurin aulis haukkui huhtasaarta, aion antaa hänelle ääneni"- tarujasi, mitähän seuraavaksi. Näitä on ollut jo ainakin kymmenen eri versiota mutta samalla reseptillä väännettynä.
Tämä on minun ensimmäinen. En ole nähnyt vastaavia ketjuja, laitapa vaikka linkiksi.
-ap-
Eri reilua että Laurakin saa sitten yhden äänen edes. Olisikin ollut aika noloa jäädä nollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunut mashsnmuuttopolitiikka sekä tämä massamedian kiusaaminen siivittävät Lauran voittoon.
Vielä kun Sipilä kertoi harkitsevansa eroa jos pressa ei miellytä, niin kruunasi koko paketin.
Jihaa👍👍 Laura voittoon!!!Plus se yksi vihervassari Eskolin? Lupasi syödä hatullisen paskaa jos Laura pääsee toiselle kierrokselle.
Se olisi huippua nähdä.Vain wt-porukka kuvittelee, että presidentillä olisi jotain valtaa maahanmuuttoon. Tai oikeastaan paljon mihinkään muuhunkaan. Pressa on Suomen edustaja maailmalla, ei juuri muuta. Ja siksi on aika tärkeää, mitä pressa suustaan päästää. Tosin jos halutaan, että loputkin Suomen uskottavuudesta menee, ehdottomasti Laura presidentiksi.
Pilkulleen näin. Mutta Laurahan nauraa näille wt-äänestäjilleen, tai sitten toisaalta on yhtä tyhmä, muuten en voi käsittää tuota että kiertää toreilla ja turuilla yläluokkahintainen rotsi niskassa?? Kun äänestäjänsä keskiansio lienee jotain 300 ja 1300 euron välillä kuussa... 😆
No itse asiassa Vasemmistoliiton äänestäjillä on pienimmät tulot tutkimusten mukaan. Mutta hyvin sä vedät...
Vierailija kirjoitti:
Eri reilua että Laurakin saa sitten yhden äänen edes. Olisikin ollut aika noloa jäädä nollille.
Ai nollille? Dream on, anarkisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos persut kävivät sotkemassa oman ehdokkaansa naaman natsi-nimittelyllä niin hyvä taktiikka, saivat Lauralle lisää ääniä.
Jepjep. Koska vassarit ovat itse todistetusti epärehellisiä, he kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan.
voi voi tuota rimpuilua ja sätkimistä, melkein sääliksi käy.
taisit katella viimisimmät kannatusmittaukset mtv:n uutisista, siellä kerrottiin KEITÄ SUOMALAISET EI MISSÄÄN NIMESSÄ ÄÄNESTÄISI, arvaat varmaan että Lauraa ja Väyrystä. Oli hurjat palkit, melkein ruudusta ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisit katella viimisimmät kannatusmittaukset mtv:n uutisista, siellä kerrottiin KEITÄ SUOMALAISET EI MISSÄÄN NIMESSÄ ÄÄNESTÄISI, arvaat varmaan että Lauraa ja Väyrystä. Oli hurjat palkit, melkein ruudusta ulkona.
Mutta sinä äänestät Lauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa Vasemmistoliiton äänestäjillä on pienimmät tulot tutkimusten mukaan. Mutta hyvin sä vedät...
vasemmisto ajaa köyhienkin asiaa, onneksi fiksut köyhät äänestää oikein. persuja äänestävät köyhät ampuvat itseään jalkaan, tai voisi melkein sanoa että päähän, koska tämä politiikka mitä hallitus nyt ajaa, aktiivimallit ja muu, se on sitä persujen politiikkaa joka kyykyttää pientä ihmistä.
en ole se kelle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No periaatteessa sillä ei ole väliä ketä ehdokasta joku ei missään nimessä äänestäisi sillä jokaisella on yksi ääni ja miinusääniä ei saa antaa. Tietysti vasemmiston ihanneyhteiskunnassa presidentti (eli kommunistisen puolueen puheenjohtaja) valitaan kysymättä kansalta mitään, mutta Suomessa on sentään vielä demokratia.
Tämän takia demokratia ei toimi. Jengi äänestää tunteella: ”Minä niin mieleni pahoitin sen ja sen puolesta...!” Ei mitään väliä mimmonen tyyppi on tai mitä ajaa, ei mitään väliä sillä, että Laura luottaa satuun ennemmin kuin tutkittuun tieteeseen ja perustaa ajattelunsa ja arvomaailmansa tämän sadun pohjalta. Ei, näillä asioilla ei ole merkitystä, vaan koska musta nyt vain tuntuu siltä 🙄. Ihmiset on liian tyhmiä demokratiaan.