Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aikonut äänestää lainkaan presidentinvaaleissa mutta tämänpäiväisen perusteella äänestän Lauraa!

Vierailija
15.01.2018 |

Alunperin en aikonut äänestää ketään, sillä en pidä yhdestäkään ehdokkaasta. Mutta tänään olin kävelyllä Diana-puistossa, jonne oli pystytetty vaalimainoksia ja vihervassarit olivat kirjoittaneet Lauran naaman päälle sanan NATSI. Meni välittömästi hermot tuollaiseen perseilyyn, joten kostoksi äänestän Lauraa vaaleissa. Muiden mainoksiin ei oltu tehty ilkivaltaa.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä äänestän Lauraa hänen huonon kohtelun vuoksi. Jos Laura pääsee toiselle kierrokselle niin mihinköhän mittasuhteisiin sen parjaaminen nousee?

Vierailija
2/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, että Laura on nyt saamassa ainakin kaksi ääntä! Kovasti tulee pistämään Niinistölle kampoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa se olisi hienoa jos Laura olisi 2. kierroksella eikä Haavisto.

Mutta Saulihan nämä vaalit vie.

Vierailija
4/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Lauraa ja vihervassareille tulee peput kipeäksi.

Absoluuttista tuperyyttä muuten nimitellä Juutalaismyönteistä Israelin ystävää natsiksi. Kertoo aika paljon näiden anarkistien yleissivistyksestä :D

Vierailija
5/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut itsekin pitää lauraa natsina joten tuon suttauksen on voinut tehdä kuka vaan tervejärkinen.

Vierailija
6/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa se olisi hienoa jos Laura olisi 2. kierroksella eikä Haavisto.

Mutta Saulihan nämä vaalit vie.

Hyvin näyttää purevan valtamedian gallup-aivopesu.

Vierailija
7/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Laura sitten kolme ääntä saa ja menee heittämällä toiselle kierrokselle.

Terv. Lauran äänestäjä.

Vierailija
8/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura 👍

Vierailija
9/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ja Trump olisivat aivan loistava pari valtiovierailuilla. Molemmat täyshörhöjä uskomuksiltaan. Voisi olla riemastuttavaa lukea Twitteristä näiden kahden tapaamisista. Tosin samalla hävetä silmät päästään, että on suomalainen. 

Vierailija
10/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut itsekin pitää lauraa natsina joten tuon suttauksen on voinut tehdä kuka vaan tervejärkinen.

Tuossa sinun aivopierussa ei ollut mitään täysjärkistä.

Vierailija
11/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata Lauraa, mutta tuommoinen törkyvalta on aina väärin. Ei anna ollenkaan fiksua kuvaa niistä tyypeistä, jotka jaksaa tussit lapasessa juosta ympäri kyliä ja tahria esimerkiksi Huhtasaaren vaalimainoksia.

Vierailija
12/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut mashsnmuuttopolitiikka sekä tämä massamedian kiusaaminen siivittävät Lauran voittoon.

Myös minä ja monta sataa facebook kaveriani äänestämme Lauraa.

Vielä kun Sipilä kertoi harkitsevansa eroa jos pressa ei miellytä, niin kruunasi koko paketin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005524469.html

Jihaa👍👍 Laura voittoon!!!

Plus se yksi vihervassari Eskolin? Lupasi syödä hatullisen paskaa jos Laura pääsee toiselle kierrokselle.

Se olisi huippua nähdä.

Vierailija
13/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttopolitiikka...

Oikeinkirjoitus puhelimen mukaan😂

Vierailija
14/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun saadaan kaikki mukaan äänestämään, voidaan saada 2. kierros vaaleihin.

Vierailija
15/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä senverran että useat julkipersut kehottaa äänestämään Väyrystä,jotakin se kertoo.

Vierailija
16/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset äänestäkö Lauraa presidentiksi! Mitä olen vaalimainoksia kuunnellut: tarvitsemme hänet pääministeriksi!

Vierailija
17/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestäisin Aku Ankkaa, koska sillä menee kaikki aina persiilleen, niin se ees lohduttaisi sitä, jos siitä tulis presidentti.

Ja akullakin kerran sotkettiin sen naama yhdessä akkarissa.

Tais olla pikkuveli, ku sotki. Mäkostoks äänestän Akuu.

Mitä sillä väliä, ett olisko se sopiva...ei se nIin tärkeet.

Vierailija
18/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä senverran että useat julkipersut kehottaa äänestämään Väyrystä,jotakin se kertoo.

Miksi valehtelet?

Vierailija
19/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistunut mashsnmuuttopolitiikka sekä tämä massamedian kiusaaminen siivittävät Lauran voittoon.

Myös minä ja monta sataa facebook kaveriani äänestämme Lauraa.

Vielä kun Sipilä kertoi harkitsevansa eroa jos pressa ei miellytä, niin kruunasi koko paketin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005524469.html

Jihaa👍👍 Laura voittoon!!!

Plus se yksi vihervassari Eskolin? Lupasi syödä hatullisen paskaa jos Laura pääsee toiselle kierrokselle.

Se olisi huippua nähdä.

Vain wt-porukka kuvittelee, että presidentillä olisi jotain valtaa maahanmuuttoon. Tai oikeastaan paljon mihinkään muuhunkaan. Pressa on Suomen edustaja maailmalla, ei juuri muuta. Ja siksi on aika tärkeää, mitä pressa suustaan päästää. Tosin jos halutaan, että loputkin Suomen uskottavuudesta menee, ehdottomasti Laura presidentiksi. 

Vierailija
20/88 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos persut kävivät sotkemassa oman ehdokkaansa naaman natsi-nimittelyllä niin hyvä taktiikka, saivat Lauralle lisää ääniä.

Jotenkaan en vain jaksa uskoa tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan