Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon nuoremman miehen kanssa on soveliasta seurustella?

Vierailija
15.01.2018 |

Olen itse 40v ja lapset ovat 18v, 15v ja 13v. Olen jonkin verran tapaillut 23v miestä. Olisiko soveliasta alkaa vakavaan suhteeseen kun on kuitenkin aika vähän vain lapsiani vanhempi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies päätä ollenkaan suhteestanne, sä vaan alat tosta vaan seukkaan sen kanssa.

Vierailija
22/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais kypsä nainen. Niin kranttuja nämä nykyajan nuoret naiset jotka haluavat elää superstara elämää. Ei enää kelpaa lihaksikas työmies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte molemmat aikuisia. Jos tuntuu hyvältä, niin antaa palaa!

Vierailija
24/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan tunti päivässä.

Vierailija
25/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistettava, että seksi kuuluu avioliittoon.

Vierailija
26/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan 40-v mies yhtä tsemppaavia viestejä jos kertoisi paneskelevasa parikymppistä neitokaista?

Palstamammojen kaksinaismoralismi on säälittävää.

Vierailija
27/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisikohan 40-v mies yhtä tsemppaavia viestejä jos kertoisi paneskelevasa parikymppistä neitokaista?

No mene hakemaan sympatiaa sieltä mistä saat. Vaikka Bandidoksen kerhotalolta. Siellä riittää porukkaa joiden mielestä miehen pitääkin panna vain nuorempia naisia. Ja myös kaksinaismoralismi on sinulle mieluista.

Vierailija
28/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55-vuotias nainen ja mies on 43v. 

En ajattele mitään "soveliasuuksia", kun kummatkin ovat täysin aikuisia ihmisiä. 

Olen kohdannut jonkin verran ennakkoluuloisuutta, mutten varsinaisesti mitään paheksuntaa. Jos sitä on, niin tapahtuu takanapäin. 

23-tuntuu ihan pojalta. En usko, että olisi nelikymppisenäkään löytynyt yhteistä säveltä. Mutta jos teillä löytyy, niin hyvä!

Omat lapseni ovat kaikki yli 20-vuotiaita ja miehellä on 10- ja 12-vuotiaat. Minulla tietysti asuvat jo omillaan. Miehen lapset ovat vuoroviikoin vanhemmillaan eli asuvat meillä siis sen toisen viikon. 

Melko hyvin on mennyt, mutta on se myönnettävä, että minulle kertyy monenmoista "menoa" aina näille viikoille :)

Ei tuossa iässä 10-vuotta välttämättä edes näy jos vanhempi osapuoli ei ikäistään vanhemman näköinen.

Minusta ei tuossa mitään epäsoveliaisuuksia ole. Kun ikäero on 20-vuotta aletaan oikeasti miettiä asiaa.

Ja se tietenkin merkitsee minkä ikäinen se nuorempi on.

Nuorempana pari vuottakin muuttavat ihmistä nopeammin kuin vanhemmiten.

Itsestäni olisi alle 26-vuotias kuin lapsi itseeni verrattuna.

Maailmaan kuitenkin mahtuu poikkeustapauksia ja poikkeusyksilöitä joten täysi- ikäiset seurustelkoot kenen kanssa haluavat.

Joku 16-vuotias taas voi hyvinkin olla itseään 5-vuotta vanhemman kanssa jos se lähtee nuoremman halusta suhteeseen oikeasti, siis minusta.

Vierailija
29/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelias ikäero on 25

Vierailija
30/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 55-vuotias nainen ja mies on 43v. 

En ajattele mitään "soveliasuuksia", kun kummatkin ovat täysin aikuisia ihmisiä. 

Olen kohdannut jonkin verran ennakkoluuloisuutta, mutten varsinaisesti mitään paheksuntaa. Jos sitä on, niin tapahtuu takanapäin. 

23-tuntuu ihan pojalta. En usko, että olisi nelikymppisenäkään löytynyt yhteistä säveltä. Mutta jos teillä löytyy, niin hyvä!

Omat lapseni ovat kaikki yli 20-vuotiaita ja miehellä on 10- ja 12-vuotiaat. Minulla tietysti asuvat jo omillaan. Miehen lapset ovat vuoroviikoin vanhemmillaan eli asuvat meillä siis sen toisen viikon. 

Melko hyvin on mennyt, mutta on se myönnettävä, että minulle kertyy monenmoista "menoa" aina näille viikoille :)

Ei tuossa iässä 10-vuotta välttämättä edes näy jos vanhempi osapuoli ei ikäistään vanhemman näköinen.

Minusta ei tuossa mitään epäsoveliaisuuksia ole. Kun ikäero on 20-vuotta aletaan oikeasti miettiä asiaa.

Ja se tietenkin merkitsee minkä ikäinen se nuorempi on.

Nuorempana pari vuottakin muuttavat ihmistä nopeammin kuin vanhemmiten.

Itsestäni olisi alle 26-vuotias kuin lapsi itseeni verrattuna.

Maailmaan kuitenkin mahtuu poikkeustapauksia ja poikkeusyksilöitä joten täysi- ikäiset seurustelkoot kenen kanssa haluavat.

Joku 16-vuotias taas voi hyvinkin olla itseään 5-vuotta vanhemman kanssa jos se lähtee nuoremman halusta suhteeseen oikeasti, siis minusta.

Alle 16-vuotiaat pitäisi jättää rauhaan kasvamaan ikäistensä pariin.

Vierailija
31/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpais kypsä nainen. Niin kranttuja nämä nykyajan nuoret naiset jotka haluavat elää superstara elämää. Ei enää kelpaa lihaksikas työmies.

Tule mun luo, minä arvostan ja pidän hyvänä!

T: nainen 39v

Vierailija
32/32 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene hakemaan sympatiaa sieltä mistä saat. Vaikka Bandidoksen kerhotalolta. Siellä riittää porukkaa joiden mielestä miehen pitääkin panna vain nuorempia naisia. Ja myös kaksinaismoralismi on sinulle mieluista.

Noi jännämiesrikolliset on enemmän teidän wt-yh-lähäreiden heiniä.

Onko oikein kokemusta? Itselläsi vai tyttärelläsi? Vai yhdessäkö olette siellä olleet pantavina?