Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti, muutin ja nyt minulla on entisen asukkaan stalkkeri niskassa!

Vierailija
15.01.2018 |

KIva juttu joo, kiitos.. Muutin siis joulukuun alussa uuteen asuntoon ja pian sen jälkeen löysin takapihalta isoja kengänjälkiä, ajattelin että joku naapuri poikennut jostain syystä pihaani mutta sitten alkoi koputtelut ikkunaan, yölliset ovikellon soitot ja eilen joku suhisi pimeästä tuuletusikkunaan " Sanna"... Mun nimi vaan ei ole Sanna ja kävin huutamassa sen ulko-ovelta! Herää kyllä kysymys, miten sekaisin tämä tyyppi kun ei ymmärrä Sannansa muuttaneen muualle? Tuskin me samannäköisiä olemme ja nimikin on ovessa eri, luulisi nyt tajuavan ellei ole likinäköinen ja lukutaidoton :O Tai täydessä psykoosissa..

En tiedä kuka tässä asui mua ennen, asukas ei ollut paikalla kun kävin asuntoa katsomassa mutta tavaroiden perusteella nainen. Ottavatko poliisit minut vakavasti jos teen ilmoituksen, vai nauravatko pihalle?

Onni onnettomuudessa on, ettei mulla ole enää pientä lasta jonka takia tarvitsisi pelätä vaan 16v poika opiskelee toisessa kaupungissa. Ei tarvitse pelätä muiden turvallisuuden takia kuin omani :(.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin ensimmäisessä omassa asunnossa, sisään valaistiin taskulampuilla ja keittiön ikkunan alta löytyi tupakannatsoja. Kävi ilmi, että se varjoisa nurkkaus ikkunani kohdalla, pienen pensaan takana,  oli suosittu teinien ja miksei aikuistenkin  sala-röökipaikka ja taskulampulla sohiminen taisi olla pikkupoikien keppostelua,  mutta silti olo oli niin epämukava että muutin pois.  En halunnut juoda kahvia tai syödä iltapalaa ja miettiä, kuka ulkoa katsoo.

Vierailija
22/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos teillä on samantyylinen sukunimi tyyliä Mönttönen/Möttönen ja  jokin voimakkaasti samanlainen ulkonäöllinen piirre, kuten vaikka pitkät ruskeat hiukset tai paljon tatuointeja niin ehkä tämä hiippailija ei kaukaa pimeässä ymmärrä sinun olevan väärä nainen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, osta sellainen liiketunnistinvalo sinne ulkoovelle ja takapihan puolelle. Ei maksa edes paljoa.

Jos joku siellä hiippailee, niin valo syttyy. Joko pelästyttää kulkijan tai ainankin näet paremmin kuka kyseeessä ja voi napata kuvankin.

Vierailija
24/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kun asuin luhtitalossa,olin myös jonkun hiipparin hampaissa. Takapihalla jalanjälkiä ja takapihan lamppu,tuhkis yms.lähti kävelemään, ikkunoissa rasvatahroja ulkopuolella. En tiedä olisiko hänkin jonkun entisen asukkaan riesa,muutin tuosta pian pois.

Vierailija
25/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että kyselet täällä voit ihan asiallisesti soittaa poliisille virka-aikana, kertoa huolesi ja kysyä heiltä neuvoa. Heidän neuvonsa ovat taatustu parempia kun pääosin mentaalitapauksista koostuvan vauvapastan jäsenistön.

Vierailija
26/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapasta! :D

Vierailija
27/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia  ovikelloja on, joista voi valita soittoäänen, yksi on aika raivoisa koiranhaukunta, sekin voisi vähän pelottaa outoja kulkijoita.

Vierailija
28/30 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Ole kämpillä verhot tiukasti kiinni pimeään aikaan, ties mitä se runkkari puuhaa pihallasi. Ja tosiaan ota poliisiin yhteys ja kirjaa nyt nuo tapahtumat mahdollisimman tarkkaan ylös että mitä tapahtui minäkin päivänä ja mihinkäkin kellonaikaan.

Meillä oli joku yöllinen häirikkö samasta rappukäytävästä, joskus kävi keskellä yötä rimputtelemassa ovikelloa ja kerran se mies jopa puhui siinä oven takana, kun pistin oven turvalukkoon että "tiedän että olet siinä oven takana". Ilmoitin isännöitsijälle mutta eivät tehneet asialle mitään. Onneksi muutimme nopeasti pois tuosta asunnosta.

Eipä isännöitsijä tuollaiselle mitään oikein voi, jos ei ole tiedossa, kuka tuo häirikkö on. Paitsi tietysti kehottaa soittamaan poliisille häirinnän jatkuessa. Isännöitsijä ei voi esimerkiksi omin lupineen ostaa taloyhtiöön valvontakameraa ja alkaa kuvata sillä häirikköä, tuollaisista asioista ja hankinnoista päättävät osakkaat.

Vierailija
29/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko yöllä mitään?

Vierailija
30/30 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmottaisin poliisille asiasta. Itse en ottanut ensimmäisestä kummallisuudesta yhtettä poliisiin, ja se seuraava kummallisuus olikin sitten viiden hengen nistiporukka, josta osa yritti tulla ovesta läpi, ja osa parvekkeen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän