20-vuotias voitti 450 miljoonaa dollaria!!!!!!!! oh my God!
http://abcnews.go.com/WNT/video/20-year-claims-451-million-mega-million…
mitäpä ite tekisit?
itse ehkä perustaisin huvikseen oman ravintolan ja itse kokkaisin niin paskaa ruokaa kuin huvittas ja soittaisin musaa ja antaisin spugeille ilmaista ruokaa
sitten omakotitaloja ympäri maailmaa, Espanjasta 1 viinitila Aasiasta Hong kongista talo, Japanista yksi , Flodidasta 1, Norjasta lomamökki, Jerusalemista talo
noihin 20 miljoonaa ainakin heti
sitten ei kai muuta kuin jonnekin rannalle asumaan ja etsimään rehellistä vaimoa, mutten rehvahtelisi missään miljonääriklubeilla, ei kiiinnostas, edelleen sisin katuruokaa Aasiassakin ja ajelisin motsakarilla, kustantaisin joillekin kavereille matkoja
Suomeen en tiedä sijoittaisinko penniäkään, ehkä pikku kämppä jonnekin ei täällä kiinnosta YHTÄÄÄN MIKÄÄÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (14)
Perustaisin eläinten turvakoteja ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
miksi eläinten? eikö ihmissielut ole arvokkaampia kuin eläimet?
jos olisi paljon rahaa, niin siitä huolimatta ei kannata montaa huoneistoa hankkia. hankkii yhden asunnon vakituiseen käyttöön ja kun vaihtelun vuoksi menee käymään jossain, niin vuokraa jonkun asunnon tai menee hotelliin. jos menee vaikka johonkin aasian maahan oleskelemaan, niin olisi kiva olla aina eri paikassa.
jos tilillä on 450 miljoonaa euroa, niin samakai se on ostaa vaikka joka maasta oma talo, mitä väliä tuhlata muutama kymppimiljoona taloihin, autoja ei tarvii kuin yhden
ja sitten eri maihin valuuttaa ja sijoituksia sekä kätkööön 10 miljoonaa eri paikkoihin jos tulee pannkkikriisi
entä jos venäjä hyökkää Suomeen tai euro kaatuu? sen takia en jättäisi rahaa johonkin pelkästään Suomeen tilillle
koroilal eläisi muutenkin mukavasti , ajattele jos tuhlaat 50 miljoonaa aluksi taloihin ja muuhun ja sulla on vielä 400 miljoonaa? vaikka prosentin korolla se on jo 4 miljoonaa vuodessa tilille, joka kk vois tuhlata vaikka about 400 000 euroa!!!!!!!!!
buddhabluesman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi eläinten? eikö ihmissielut ole arvokkaampia kuin eläimet?
Ei minulle ainakaan suurin osa ihmisistä merkitse mitään. Koirat ja kissat on mukavia.
T.eri
Miksi tuossa vaiheessa enää vaimoa pitäisi etsiä, kun mahdollisuudet olisi paljon enempään? MInä vaihtaisin naista kuin sukkia - kerran kuukaudessa!
No palkkaiksin henkivartijat, koska joku kuitenkin suunnittelisi kidnappausta tms. Tuollainen rahasumma houkuttelisi rikollisia.
Lähtisin matkustelemaan köyhiin itäeuroopan maihin ja lahjoittaisin miljoonan joka päivä satunnaiselle vastaantulevalle lapselle.
Ostaisin asuntoja Helsingin keskustasta, remontoisin ne ja vuokraisin todella törkyiseen hintaan.
Osan antaisin hyväntekeväisyyteen, ensisijassa leipäjonoihin.
(Kyllä, havaitsin juuri, kuinka ristiriitainen ihminen olen...)
Ostaisin HK:n, saarioisen ja Valion ja lakkauttaisin niissä kaiken liha ja maito tuotannon.
Tuottaisin pelkästään kasviperäisiä tuotteita kuluttajalle.
Lihan hinta nousisi huimasti -> ihmiset ei söisi enään niin paljoa lihaa & muita eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin HK:n, saarioisen ja Valion ja lakkauttaisin niissä kaiken liha ja maito tuotannon.
Tuottaisin pelkästään kasviperäisiä tuotteita kuluttajalle.
Lihan hinta nousisi huimasti -> ihmiset ei söisi enään niin paljoa lihaa & muita eläimiä.
Ei kuule tuolla rahalla mitään Valioita osteltaisi. Ehkä hirveällä tuurilla saisi Saarioisen ostettua pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee ehkä yllätyksenä, mutta nuo firmat vain ostavat tuottajilta lihaa ja maitoa, prosessoivat niistä lopputuotteita. Eivät ne alkutuotannossa ole kovinkaan kummoisesti mukana. Väliaikaisia ongelmia varmasti saisit aikaan, jotka paikattaisiin ulkomaisella tuonnilla, kunnes ehkä muut vanhat toimijat (Atria tms) ja uudet toimijat tulisivat tilalle.
Tuolla rahalla tuskin on voit käytännössä mitenkään vaikuttaa siihen, kuinka paljon ihmiset syövät lihaa ja maitoa.
+ voisin perustaa orpokoteja köyhiin maihin ja mennä itse mukaan toimintaan mukaan auttamaan orpoja, se olisi jännnää ja katsoa miten orpokodit kehittyvät ja lapset saavat apua