Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian herkkä?

Vierailija
14.04.2006 |

Miehen ex on ollut kova pala minulle. Sitten paras kaverini näki sen exän kuvan ja kehui ulkonäköä. pahoitin mieleni :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen on kaunis niin mitä siitä? Se on sillon kaunis!

Ja jos sulla on tollanen asia vaikee niin sää voisit kasvattaa itsetuntoa.

Vai sanoko se sun kaveri että on sua kauniimpi, siis lähti vertaileen? Tuskin.

Ja se mies on taas lopettanu seurustelemasta sen " kauniin" naisen kanssa ja on nyt sun kanssa.

Vierailija
2/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole SINUN ulkonäöstäsi pois, jos miehen exä on hyvännäköinen. Sitä paitsi, miehesi näkee teidät varmasti eri lailla, onhan hän valinnut juuri sinut.

Muutenkin, tuo " exäsuhde" on niin monimutkainen, tunneskaalalla on kaikenlaista kilpailua, kateutta, ehkä mustasukkaisuutta, jopa vihaakin, että reaktiosi ei ole mitenkään yllättävä. Älä kuitenkaan jää tunteeseen rypemään, vaan suo se itsellesi, mene siitä läpi ja siirry seuraavaan ruutuun.

Sitä paitsi, kai miehesi muustakin syystä on kanssasi kuin ulkonäön vuoksi. Toivottavasti.

Tsemppiä! Olen varma että olet upea ja hyvä nainen!

Vierailija
4/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun muodostuu lapsuudessa vuorovaikutuksessa ympäristöön. Jos tiedossasi on keino jolla aikuisiässä korjataan itsetunnon vauriot, kerro se nyt heti meille kaikille. Teet ison palveluksen mm. minulle.

Vierailija
5/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170/60 vaalea, urheilullinen... Miehen exä on kuin vastakohta tumma, pieni ja en voi sanoa häntä parhaalla tahdollani rumaksi. Ei mikään kaunotar...ihan erilainen vain kuin minä ja vertaan koko ajan ja mietin,...ja pähkin jne. :( eikä todellakaan tuntunut kivalle kun oma bestis toteaa et ' " ihan hyvännäköinen" ..olisi mielestäni voinut jättää sanomatta...

ap

Vierailija
6/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän se AIKUISTUMINEN on että oppii hyväksymään itsensä, rakastamaan itseään..

Olen täysin poljettu lapsi ja nuori ja noin 20-vuotiaana minulla oli todella huono itsetunto, kunnes jossakin kohtaa aloin tekemään töitä sen parantamiseksi, koska tajusin, että TIETENKÄÄN en halua pilata omaa elämääni siksi että joku/jotkut muut ovat sen joskus pilanneet!

Aloitin terapialla silloin parikymppisenä ja luin kilometrikaupalla itsetuntokirjoja ja tein kokeiluja ja mielikuvaharjoituksia ja ta-daa, 30-vuotiaana minulla on hyvä itsetunto!!!

Vierailija
7/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos joku nainen on kaunis niin mitä siitä? Se on sillon kaunis!

Vai sanoko se sun kaveri että on sua kauniimpi, siis lähti vertaileen? Tuskin.

Ja se mies on taas lopettanu seurustelemasta sen " kauniin" naisen kanssa ja on nyt sun kanssa.

kun tuon lukee ja SISÄISTÄÄ ja tajuaa että se ei ole keneltäkään pois, jos joku MUU on kaunis.

ei pidä langeta suomalaiseen perusluonteeseeen eli kateuteen " jos en minä niin ei kukaan mukaan" --

Vierailija
8/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, voin kertoa että nuo kontrastit, liittyvätpä ne ulkonäköön tai muihin asioihin, haalistuvat ajan mittaan. Itsekin vertasin itseäni aiemmin anorektisen laihaan miehen eksään (jolla ei esim. ole rintoja käytännössä lainkaan), itse taas olen aina ollut mielestäni ihan liian " runsasmuotoinen" (159/51, A/B-kuppi). Mieheni mielestä olen kuitenkin nätti ja haluttava, ja nyt alan jo viimein uskoa häntä - aina ennen olin sitä mieltä, etten ole " mieheni tyyppiä" . Kai se on kuitenkin uskottava, kun hän on minut halunnut ja haluaa edelleen joka päivä :-)

t. 8

Vierailija
9/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää vaan uskaltaa olla oma ittensä. Ei saa verrata itteensä toisiin, koska AINA on joku joka on kauniimpi, rikkaampi, vaalea hiuksisempi..

Tai voihan sitä verrata, mutta pitää ymmärtää ettei oo itte se ainoo kaunis.. :)

Mutta jos nyt sanotaan että se toinen on kaunis, niin mitä sitten? Vai haittaisko jos kehuttaisiin jotain muuta naista? Pitääkö exän olla ruma ja tyhmä että olis hyvä juttu??

On osattava luottaa itseensä. Aina ei kukaan oo paras tai oikeessa, ihmisiä tässä vaan ollaan.

Mää ainakin jaksan kiinnostua siitä mitä mun ympäristössä ja elämässä tapahtuu ja koitan kehittää itteeni. Aina ei oo ollu kiinnostusta opiskella, vasta myöhemmissä opinnoissa aloin kiinnostua opiskeluista, nyt musta ei oo yhtään hassumpaa että opiskelis vielä mummonakin!

Mutta olen minäkin ollu mustasukkanen ja siitä pääsin kun juttelin MONTA KERTAA miehen kanssa. Mies sanoi et haluaa olla mun kanssa, ettei toiset kiinnosta. Kysyi vastakysymyksenä seurusteleeko itse toiseksi parhaimman kanssa?

Ittestään tarttee löytää niitä hyviä puolia, itseään voi aina parannella

-paranee viinikin vanhetessaan!!

Mää oon itte pieni ja pyöree, silti mielestäni ihan siedettävä -mies ainakin jaksaa makkarissa valosallakin säällä.. ;)

Turhaan sää ap kiusaat itseesi, mene miehen viereen kehrään, aattele et sulla on niin vetävä mies et saa semmoselta kaunottarelta.. Ja tietty se on ottanu kauniimman vanhan tilalle!

4

Vierailija
10/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi vaan epäkohteliasta sanoa jollekin että miehesi ex on todella kaunis. Vaikka olisikin, hän on sitä siitä huolimatta, etten pahoita sitä sanomalla jonkun toisen mieltä.