Vinkkejä, mistä saisin ylimääräiset 50-100€?
Pikavippi ei tule kyseeseen koska koituuhan juuri edellisten velkojen maksun takia. Maksan kaikki kerralla pois tulevasta tilistä.
Minkään myyminen ei onnistu koska olen jo myynyt lähes kaiken arvokkaan asunnostani.
Kavereilta tai sukulaisilta en voi lainata.
Pärjään toki mutta muuten on käytössä vain 60€ kuukaudeksi. Jos saisin ylimääräisen 50€ niin sillä pärjäisin kevyesti kun olisi yli satanen kuukaudeksi.
Lasten vaatimista olen miettinyt jos löytyisi läheltä keikkaa. Muttei kovin raskasta nostelua voi sisältää koska minulla laskettu aika piakkoin.
Kommentit (39)
Ihan noihin edellä oleviin kommentteihin siitä, ettei raskaana oleva käy tai se vain menettelisi... Eivät taida olla tietoisia siitä, että joillekuille raskaana oleva nainen voi olla fetissin kohde myöskin. Jos on pokkaa, jotkuthan vetävät nettikameraesityksiäkin raskaina, ja fetissin omaavat maksavat mielellään. (Olen itse siis nainen eikä ole fetissiä itsellä tuohon.)
Jos nyt kuitenkaan et halua kasvojasi näkyville tuollaisiin, niin etköhän silti pärjää yhden kuukauden ilman sitä 60 euroakin, tarkalla ruokasuunnittelulla. Ja jotkuthan käyvät niissä leipäjonoissa vain myydäkseen kassin eteenpäin. En kannata tuota vaihtoehtoa, mutta näin olen lukenut tehtävän.
Tsemppiä elämääsi, tuosta se voi vain parantua, kun olet päässyt hankaloittavasta henkilöstä eroon suosiolla.
Myy nettikirppiksellä tavaroita joita et tarvitse. Saat helposti sen 100 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen ja tölkkien keräily.
Tätä mietin mutta saako siitä kerralla niin paljoa? Entä onnistuuko ihan kävellen ison pullosaaliin raahaus? Ap
Etkö ole ennen kokeillut?Tölkit on kevyitä. Tuo aiemmin ehdotettu heippalappu on hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Pikavippi ei tule kyseeseen koska koituuhan juuri edellisten velkojen maksun takia. Maksan kaikki kerralla pois tulevasta tilistä.
Minkään myyminen ei onnistu koska olen jo myynyt lähes kaiken arvokkaan asunnostani.
Kavereilta tai sukulaisilta en voi lainata.
Pärjään toki mutta muuten on käytössä vain 60€ kuukaudeksi. Jos saisin ylimääräisen 50€ niin sillä pärjäisin kevyesti kun olisi yli satanen kuukaudeksi.
Lasten vaatimista olen miettinyt jos löytyisi läheltä keikkaa. Muttei kovin raskasta nostelua voi sisältää koska minulla laskettu aika piakkoin.
Jos et todella saa mistään rahaa, mitä jos ottaisit sitten haasteeksi laskea, miten saat tuon 50 euroa todella riittämään?
Riippuen siitä missä asut, pulloja voi ehkä kerätä.
Tai sitten meet sosiaalitoimistoon ja pyydät lisää rahaa harkinnanvaraista tukea tjsp.
Ihan hyvä että hoidat velkasi, siitä tulee helposti kierre josta ei pääse ulos. Itsekin maksan laskuni aina suunnilleen heti kun saan ne, tällä tavoin pysyn laskujen maksuissa aina vähän "etuajassa", joka tarkoittaa sitä, että huonon päivän tullessa mulla voi olla hiukan enemmän pelivaraa ihan vaan siksi että voin maksaa laskun sitten myös vasta eräpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin mutta saako siitä kerralla niin paljoa? Entä onnistuuko ihan kävellen ison pullosaaliin raahaus? Ap
Etkö ole ennen kokeillut?Tölkit on kevyitä. Tuo aiemmin ehdotettu heippalappu on hyvä idea.
Kai raskaana oleva nainen saa jostakin muualta rahaa kuin pulloja keräämällä, minä voisin antaa aplle viisikymppisen.
M44
Vierailija kirjoitti:
Liverpool-Manchester City 4-3.
Millon ne on alkaneet tekemään maaleja?
Unta näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai raskaana oleva nainen saa jostakin muualta rahaa kuin pulloja keräämällä, minä voisin antaa aplle viisikymppisen.
M44
No anna sitten. Hyvä se on sieltä nyyminä leuhkia.
Ap, kerropa, miten M44 voi toimittaa sinulle 50€. Luo vaikka s-posti, millä M44 saa sinuun yhteyden.
M kirjoitti:
Olisin voinut antaa 100€ tietyistä palveluista,mutta jos olet paksuna ei käy.
Lukija ei nyt mitenkään ymmärrä että mikä tämä tietty palvelu oikein mahtaa olla.
Kerjäämällä saa tuhansien tienestit päivässä ainakin Dubaissa.
Mä voin myös maksaa 50€ pimpulista.
Jos ei ole mitään, mitä myydä eikä keltään ystävältä saa, niin luulisin että raskaana oleva nainen saisi aika helposti rahaa sossusta.
Osta jotain halvalla kirppikseltä ja myy kalliimmalla netissä. Pelastanut minut hyvin usein. Tai valmista jotain tuotetta myytäväksi, leivo tai neulo/virkkaa/ompele. Kirppikseltä saa edullisesti materiaaleja. Nyt menee kaupaksi luistimia ja monoja. Ei tarvitse lähteä ison masun kanssa keräämään pulloja ojanpohjista.
60 eur on aivan liian vähän kuukaudeksi, erityisesti ottaen huomioon sen, että ap on raskaana ja pitää syödä hyvin. Ap, oletko käynyt leipäjonoissa? Jos asut Helsingissä, voisin ostaa sinulle kassin ruokaa.
Sihteeriopistoon tai seksitreffeihin
Vierailija kirjoitti:
Osta jotain halvalla kirppikseltä ja myy kalliimmalla netissä. Pelastanut minut hyvin usein. Tai valmista jotain tuotetta myytäväksi, leivo tai neulo/virkkaa/ompele. Kirppikseltä saa edullisesti materiaaleja. Nyt menee kaupaksi luistimia ja monoja. Ei tarvitse lähteä ison masun kanssa keräämään pulloja ojanpohjista.
Meinaatko sä ihan tosissasi ehdottaa, että hänelle jolla viimeiset 60 euroa käytössä ja ruoka pitäisi saada kuukaudeksi (vaiko kuukauden loppuun, sehän nyt ei ole ongelma?), että hänen pitäisi mennä ostamaan sillä rahalla luistimia ja monoja?
Ja sitten hän lähtee ne luistimet ja monot kainalossa kaupittelemaan niitä pitkin kyliä, ostakaa ostakaa hyvät luistimet?
Voi hyvää päivää, kyllä bisnes on ihan hieno ajatus, mutta ehkä en ehdottais kumminkaan luistimien ostamista kirpparilta, ja sitten yrittää niitä luistimia diilailla jossain kylillä, kun se hätä on että pitäs saada rahaa ruokaan.
Ehdottele noita kirppari-bisneksiä ennemmin sellaisille ihmisille, joilla nuo ruokaraha-ongelmat on jo ratkaistu, ja se kirppari-raha on lähinnä ylimääräistä rahaa jolle voi toivoa tuottoa jollain tavoin jos vain osa asiansa.
Niin ja osaako hän tehdä kirpparibisneksiä? Meneekö kirppariostokset sitten pieleen kun ei tullukkaa luistimista voittoa?
Suihinotosta saat parikymppiä kerta. 5 minuutin homma.
Toimeentulotuki.
Jos osaat kirjoittaa, käätää, koodata, tehdä graafisen puolen hommia yms. niin ilmoitusta nettiin, esim. upwork.com tai johonkin suomalaisista freelance-palveluista.
Toimeentulotukea mäkin mietin. Jos et ole tehnyt niin ensin kelaan hakemus. Sieltä tulee jotain tai ei tule, ja sitten voit hakea sossusta. Uskon että auttavat kyllä.
Laita vaikka rappuun Heippa-lappu, "Lastenhoitoa ja siivousapua tarjolla 15 e/tunti". Sulla on pian summa kasassa (älä hinnoittele työpanostasi liian kalliiksi).