Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua graduaiheen valintaan

Vierailija
14.01.2018 |

Oon siinä tilanteessa, että päätän aiheen kohta entten tentten- menetelmällä.

Apua graduaiheen valintaan

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä: Aihe on ajankohtainen ja kiinnostaa minua. Siitä on kuitenkin tehty viime vuosina aika paljon tutkimusta. 

Minä tein tuosta toisesta vaihtoehdosta ja oli kyllä tuskaa aineiston etsiminen ja omaan aiheeseen sorvaaminen. 

Vierailija
2/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä: Aihe on ajankohtainen ja kiinnostaa minua. Siitä on kuitenkin tehty viime vuosina aika paljon tutkimusta. 

Minä tein tuosta toisesta vaihtoehdosta ja oli kyllä tuskaa aineiston etsiminen ja omaan aiheeseen sorvaaminen. 

Minä taas kannustaisin valitsemaan tuon "hankalamman" vaihtoehdon, sillä niin tein itsekin. Vaikka materiaalia ei yhtä kirjaa enempää ollut olemassa, tein aiheesta itseni näköisen ja arvosanaksi tuli E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako sinua kerätä oma aineisto, ja onko sinulla aikaa siihen?

Entä voitko saada käyttöösi vanhan aineiston, ja keksitkö siihen uuden näkökulman, johon aineistoa voi käyttää?

Vierailija
4/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako sinua kerätä oma aineisto, ja onko sinulla aikaa siihen?

Entä voitko saada käyttöösi vanhan aineiston, ja keksitkö siihen uuden näkökulman, johon aineistoa voi käyttää?

Aion kerätä oman aineiston. Toisesta aiheesta ei löydy siis lähdekirjallisuutta, piti lyhentää lausetta tuohon vaihtoehtoboksiin.

Ensimmäisen aiheen kanssa ongelma on se, että löysin täsmälleen samanlaisen tutkimuksen googlettamalla, tutkimusongelmat ja lähtökohdat oli samat. Ei tekisi mieli toistaa pari vuotta sitten tehtyä tutkimusta, mutta en osaa lähestyä ongelmaa toiselta kantilta.

Vaihtoehto 2 ei sinänsä ole vaikeampi, olen tehnyt siitä jo kandin, joten tietoa löytyis jo yllin kyllin. Kaikki kirjallisuus on vaan kahlattu läpi, eikä aihe innosta niin paljon.

Vierailija
5/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on PA?

Vierailija
6/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi kirjoittaa aiheesta, josta on jo tehty paljon tutkimuksia. Gradu on kuitenkin aika pieni tutkielma verrattuna laajempiin tutkimuksiin. Ei olisi mukavaa vain raapaista pinnalta aihetta, jota toiset ovat jo tutkineet syvällisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän