Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet poistanut kavereita FB:sta?

Vierailija
14.01.2018 |

Itse poistin vanhan pomon kun vaihdoin työpaikkaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden poistin (entinen luokkakaveri lapsuudesta) kun laittoi räikeän rasistisia postauksia.

Yhden piilotin kun julkaisi joka.ikisen.nettipelituloksensa ja "hauskojen testien" tuloksia joka päivä kaiken päivää.

Vierailija
22/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haluavat maahantunkeutujia tänne.

Ja vihreät sekä vasemmistoz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit poistan ja sellaiset joista tulee kipeitä muistoja esim. johonkin hankalaan elämäntilanteeseen, jonka haluan jo unohtaa. 

Vierailija
24/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nametestien tekijät. Ensin annoin varoituksen, mutta kun niitä vielä tekivät niin poistin kavereista. Toinen porukka oli näitä, jotka jatkuvalla syötöllä levittivät sitä Prisman nimissä tehtyä virusta.

Vierailija
25/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaverilistan läpi yleensä vuoden tai parin välein, ja poistan sellaiset joiden kanssa ei ole tullut oltua enää yhteyksissä, tai jotka vaikuttaa rajanneen omat postauksensa ainoastaan lähimmälle kaveripiirille tms. Itse julkaisen kaikki omat postaukset aina kaikille kavereille, minkä vuoksi pidän listalla vain tyyppejä jotka tunnen edes jollakin tasolla myös live-elämässä. Jos mitään yhteydenpitoa ei ole enää pitkään aikaan ollut, enkä koe tuntevani ko. ihmistä tai hänen kuulumisiaan enää millään tavalla, niin en oikein löydä syytä jakaa hänelle enää omaa elämääni. En tarkoita sitä sillä että kyseisessä ihmisessä olisi välttämättä mitään "vikaa", ja yritän muistaa olla loukkaantumatta jos huomaan jonkun poistaneen vastaavasti minut listaltaan.

Vierailija
26/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se syy on se, ettei meillä ole enää sitä yhdistävää tekijää. Kavereiden entiset kumppanit, entisen kaverin kaverit, työtoveri, joka ei koskaan puhunut minulle sanaakaan, ja hokasin että eihän hän ole ollut samassa työpaikassakaan enää pitkään aikaan jne.

Useinmiten vaan lakkaan seuraamasta. En itse avaudu fb:ssä mistään asioista jotka haluan pitää vain itselläni, enkä mielelläni haluaisi lukea toisten parisuhderiidoista fb-sivuilla. Lasten ja koirien kuvat eivät minua haittaa mutta raivoaminen ja riitely on ikävää.

Vierailija
27/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos mietin miksi olen poistanut. Ensinnäkin ihmisiä jotka eivät voi tosimaailmassa minulle moikata on turhaan minulla ystävinä koska eivät tosiaan ole oikeita ystäviäni. Toisekseen poistin ihmisiä joiden kanssa on tullut asioista riitaa pelkkien kirjoitusten perusteella. En luota ihmisiin jotka tekevät päätelmänsä henkilöstä pelkän kirjoituksen perusteella, tosin en jaa elämääni netissä. Sitten on ihmisiä jotka haluavat minut kaverikseen että tykkään heidän kuvista mutta koskaan eivät tykkää minun päivtyksistäni. Miksi olla semmoisten kaveri joita ei kiinnosta elämäni ... Minä olen yrittänyt tehdä asialle jotain. Sitten on yksinkertaisesti sellaisia jotka kertovat koko elämänsä siellä ja minä en ole kiinnostunut välttämättä jokaisesta kuumesesta lapsesta tai jokaisesta vessassa käynnistä. ja kun se on jo enemmänkin mennyt siihen että olen vessassa ja hei minulla on 8 kaveria meillä.... "eikö minulla olekin monta ystävää".... Ei kiinnosta. Eli todellakin en jäänyt mistään paitsi vaikka en olekaan heidän kaveri enään. Ei olleet minun elämässäni millään tavalla. Kuka tämän liittää kateuteen niin miettii uudestaan että kateus varmaan on ihan eri juttu kuin nämä mitä äsken mainitsin. Olen eri aaltopituudella näiden poistamieni ihmisten kanssa. 

Vierailija
28/28 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit "haamut" menneisyydestä olen poistanut ja yhden,joka vaan stalkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi