Tarjoutui mahdollisuus muuttaa Australiaan pysyvästi
Kommentit (51)
Siellä on myrkyllisiä käärmeitä, skorpioneja ja krokotiileja.
Onnea! Kaunis maanosa, josta toivottavasti löydät mielenkiintoisen työpaikan.
Suosittelen korkeaa suojakerrointa ja hatun käyttämistä vaaleaihoiselle. Mm. Wordpressissä on hyviä blogeja Australiasta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Aiotko lähteä?
En tiiä :) onkohan hankala prosessi? Olen maijoitusalalla töissä joten töitäkin varmaan löytyy
Nyt täytyy kyllä kysyä, että miten? Sellaisen käsityksen olen saanut että sinne ei noin vaan muuteta.
kannattaa mennä. ja aina suomalaiset puhuu noista vaarallisista eläimistä :D ei niistä todellisuudessa ole juurikaan haittaa, ei siis törmää jatkuvasti niihin kaupunkioloissa. hieno maa, reissasin joskus siellä
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä kysyä, että miten? Sellaisen käsityksen olen saanut että sinne ei noin vaan muuteta.
Tapasin miehen
Varo sitten niitä pommikarhuja. Näyttävät söpöiltä, mutta saalistavat pudottautumalla puusta pahaa-aavistamattoman päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Aiotko lähteä?
En tiiä :) onkohan hankala prosessi? Olen maijoitusalalla töissä joten töitäkin varmaan löytyy<3
Kyllä kaikesta selviää. On sinne muutkin menneet, joten vaikka prosessi olisi hankala, niin silti se on tehtävissä. Ja ainahan sieltä voi tulla takas. Se on upea maa ja maanosa. Menisin :)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa noita kutsutaan poliitikoiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Aiotko lähteä?
En tiiä :) onkohan hankala prosessi? Olen maijoitusalalla töissä joten töitäkin varmaan löytyy<3
Kyllä kaikesta selviää. On sinne muutkin menneet, joten vaikka prosessi olisi hankala, niin silti se on tehtävissä. Ja ainahan sieltä voi tulla takas. Se on upea maa ja maanosa. Menisin :)
Ehkä alan ottamaan selvää....:) ap
Mitä sie vielä täällä palstalla huhuilet. Pakkaamaan ja kentälle!
Katso vaikka Sipilän, Orpon ja Vartiaisen kuvia netistä, kyllä aktivoi!
Mihin päin Australiaa? Kyseessä valtava alue ja ilmasto-olot vaihtelee suuresti, joissain paikoissa todella kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen <3 ap
Nooh en nyt vielä ennen muuttoa käyttäisi sanaa "pysyvästi" mutta lähteä katsomaan toki kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin päin Australiaa? Kyseessä valtava alue ja ilmasto-olot vaihtelee suuresti, joissain paikoissa todella kuuma.
Queensland, rannikko.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen <3 ap
Nooh en nyt vielä ennen muuttoa käyttäisi sanaa "pysyvästi" mutta lähteä katsomaan toki kannattaa.
Järki kädessä tietenkin tässäkkn hommassa. Mutta tarkoitan sitä että asumisen puolesta voidin jääfö forever. Ap
Nyt siellä on vielä kivaa, mutta ovat niin tampioita, että tuhoavat omaa maatansa kovaan tahtiin. Myyvät metsät, ostavat takaisin paperina, kuluttavat kaiken kasvavan pois massiivisella karjankasvauksella vaikka voisivat syödä muutaman niistä miljoonasta kengurusta, joita siellä on liikaa. Maastopalot, vesipula, hurrikaanit ja rankkasateet ja toisaalta kuivuus uhkaa. Koralliriuttojen kuollessa kalakannat luhistuvat. Muista suojautua auringolta, ihosyöpää on siellä tosi paljon.
Jos nämä eivät pahemmin mieltä paina niin anna mennä, kivaa rentoa surffimenoa löytyy rannikoilta ja isot kaupungit on ihan letkeitä, Melbourne erityisen kiva. Sisämaata ja pikkukaupunkeja en suosittele ellei ole kotoisin jostain Suomen pikkukylästä ja tottunut äärikonservatiiviseen keskustalaisfarmarimenoon, sellaista punaniskajunttilaa se outback on. Australiassa on kyllä paljon suomalaisia ja heidän jälkeläisiä, että ruisleipää varmaan saa diilattua jostain.
Vierailija kirjoitti:
Ja evoluution vitsikkäin ilmentymä, eli vesinokkaeläin. Joka sekin btw hemmetin myrkyllinen.
Sano kenguruille terveisiä.