Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahataudin tarttuvuus

Vierailija
14.04.2006 |

Tietääköhän kukaan, minkälainen itämisaika noin suurin piirtein on tavallisella vatsataudilla? Itse olin toissapäivän oksennustaudissa ja huomenna pitäisi lähteä reissuun. Jännään sitä, että sairastuuko muu perhe tien päällä, itse lomakohteessa vai kenties ollenkaan... (Siivoilin jälkiäni aika hysteerisesti, joten olisiko mahdollista, että pöpö ei kenties leviäisikään?)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien desinfiointi varmaan paras keino ehkäistä siivouksen lisäksi. Toivotaan, ettei muut teillä sairastu!

Vierailija
2/6 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kannattaa ottaa reissuun mukaan Osmosalia ja vaatteiden pesuun pesuainetta...

Kyllä hygienialla VOI estää tartuntoja, meilläkin esim. on ollut erittäin herkästi tarttuva Rota ainoastaan vanhemmalla lapsella, ei kenelläkään muulla.

Toivottavasti säilytte terveinä. Mutta ei se nyt onneksi maailmanloppu ole, jos matkalla mahatautiin sairastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan auta kuin varata oksennuspusseja autoon ja toivoa parasta. Tulee kyllä hillitön matka, jos pelkoni toteutuu...

Vierailija
4/6 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan uskaltaa jo huokaista helpotuksesta?

Vierailija
5/6 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus tiistaina, minä keskiviikkona ja nyt perjantaina mies valittaa mahaansa.

Vierailija
6/6 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohappobakteereita(kapseleita), itse vältyin viimeks taudilta, kun otin niitä.