Niinistö ei välttämättä halua kieltää turkistarhausta. Joo en äänestäkään sitä!
Olin aivan satavarma, että ääni menee Niinistölle. Nyt ei menekään! Täytyy keksiä uusi ehdokas.. :/
Kommentit (33)
Parasta varmaan äänestää Haavistoa.
Miksi pitäisi kieltää turkistarhaus ja mitä tekemistä sillä on presidentin kanssa.
En ole Niinistön kannattaja mutta ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Pekkaa. Jos mennään toiselle kierrokselle, Pekka on sinne hyvä vaihtoehto. Pekka on kokenut diplomaatti ja kansainvälisten suhteiden hoitaminen on presidentin päätehtävä.
En missään nimessä äänestä Haavistoa. Mua ei todellakaan haittaa se, että hän on homo. Muista syistä ehdoton ei!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette vain turkistarhausta vastaan? Miksette vastusta samantien kaikkea tuotantoeläinbisnestä? Yhtälailla ne siatkin kärsivät karsinoissaan, samalla kun vedätte pekonia lärviin.
Syöminen on eri mittaluokan tarve kuin turkiksissa keikarointi.
Sitäpaitsi
syön luomulihaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikki kannattavat turkistarhausta Haavistoa lukuunottamatta.
Haavisto, Haatainen ja Kyllönen lopettaisivat turkistarhauksen. Niinistö ei ole mitään mieltä, antaisi markkinoiden ratkaista!! Jos loppuisi ostajat, loppuisi tarhaus. Mutta ainahan jostain "shithole"-maasta löytyy ostajia, sama kuin norsunluullekin. Kyllä siihen vaan täytyy ylhäältä käsin puuttua, niinkuin Kiina nyt, kun kielsi norsunluun maahantuonnin.
Selvähän se, että raha on se mikä ajaa Saulia eteenpäin.
Niinistö on paljastanut jo, mitä on, tämän vaalitenttikauden aikana - muka ovelasti pyörittelee vastauksia sanomatta mitään. Kyllä ihmiset tajuavat. Ja jättävät äänestämättä. Veikkaan historian suurinta vaaliromahdusta tälle kurttunaamalle. Ja aivan oikein - kuka tahansa muu ehdokas parempi.
Sauli sanoo vain öö. Öö ei minulla öö ole mielipidettä tästäkään öö asiasta.
Äänestäkää Paavoa. Paavo ei ole Niinistön kaltainen tyhjä kuori.
Samalla lailla pitää selvittää mitä mieltä ehdokkaat ovat häkkikanaloista , sikojen olosuhteista ja tietysti lehmien, lampaiden jne...
Aika moni meistä vastustaa myös sitä.
Toki aika moni tekee eron sen välille, kasvatetaanko eläimiä ruoaksi vai muodin takia luksusturhakkeeksi, mikä on myös ihan ymmärrettävää. Tosin uskon, että ainakin 99% turkistarhausta vastustavista kannattaa muillekin tuotantoeläimille parempia oloja ja olisi valmis vaikka maksamaan ruoastaan enemmän, jos edes lihaa käyttävät. Luomulihat loppuvat usein kaupoista, vaikka hinta on huomattavasti korkeampi.
Muutenkin ihan ääliömäinen "argumentti" tuo, ettei johonkin epäkohtaan saa puuttua, ellei puutu samanaikaisesti kaikkiin muihinkin. Lähinnä huono yritys kääntää keskustelu pois itse asiasta.