Mies jätti vaimonsa. Otti minut tilalle..
Ihastuimme siis toisiimme. Mies on 35 v ja minä olen 23v. Mies jätti vaimonsa tai siis exänsä minun takiani. Kehuu jatkuvasti kuinka hieno ihminen olen ja kuinka paljon paremmin osaan hoitaa lapsia kuin hänen exänsä. ( heillä siis yhteisiä lapsia). Olen aivan onneni kukkuloilla. Sain täydellisen, komea ja sporttinen miehen, jonka kanssa synkkaa todella hyvin. Nuo lapsetkin ovat todella tärkeitä minulle ja ihanaa viettää heidän kanssaan aikaa. Olen siis todella lapsirakas ihminen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sut nakataan 10 vuoden kuluttua pihalle ja otetaan nuorempi tilalle. Ja tuo kehuminen voi olla vain näin alussa, oletkohan hieno ihminen 5 vuoden kuluttua? Näistä jutuista vaan on niin huonoja kokemuksia tuttavapiirissä. Onneksi olen itse onnistunut lasteni isän kanssa pysymään yhdessä. No mikäli olette vielä 10 vuoden kuluttua yhdessä niin ihan ok. Mutta muista, että lapsilla on myös oikea äiti. Älä hauku lasten äitiä lapsille vaan puhu hänestä hyvää. Ihan sama, mitä mieltä oikeasti olet. Mutta näin lasten parasta ajatellen. Pahinta, mitä lapsille voi tehdä, on haukkua hänen äitiänsä/isäänsä. Hyvä myös lapsille, että tykkäät heistä.
Harvoin lapset lähtevät mielellään äitinsä luo. Halusivat eilenkin jäädä minun ja miehen kanssa mieluummin.
IKis lopeta jo se viinin litkiminen.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Millähän sinut korvataan?
Mies sai itselleen lastenhoitajan.
Ja vielä erinomaisen halvalla.
Kiva että mies löysi lapsilleen uuden hoitajan, sitä tarvitsee, että pääsee uutta naista katselemaan itselleen. Pikku piika olet siis. Kannattaa ehdottomasti käyttää elämänsä parhaat vuodet eronneen miehen palvelemiseen ja tämän lapsien hoitoon. 33 v. ei enää tuohon alkaisi, mutta ehkä 23 v sitten tyhmyyksissään voi.
Näin me ihmiset ollaan vaihdettavissa.
Kuvittelenko vain vai onko tämäntyyppisten provojen määrä ollut lisääntymään päin viime aikoina?
Ihan hitusten vaikea uskoa, että parikymppinen tyttö haluaisi keski-ikäisen miehen lasten äitipuoleksi...
Aloitus on sen palstan vakkari-ikisinkkumiehen haaveilu-provo.
M42v kirjoitti:
Mulle kelpaisi samanlainen nainen kuin aapee.
Meillä akka on naama norsunvitulla 24/7 yhtään mikään ei ole hyvin.
Löhöää sohvalla,tuijottaa töllöä puhelin kädessä.
Olisin niin onnellinen jos häipyisi tai kuolisi pois,meillä olisi lapsen kanssa kaikki niin paljon paremmin.
Estääkö joku vakava vamma sinua itseäsi eroamasta? Jos et pysty edes laittamaan eroa vireille netissä ja etsimään uutta asuntoa, niin miten meinaat pärjätä yh:na?
Osaako se mies edes nuolla kunnolla pillua? Minä voin tulla nuolemaan!
M43
Ex-vaimo heitti pihalle kun mies petti. Nyt mies ryömi kakkosen tykö ja hehkuttaa rakkauttaan. Pettäjä pettää uudestaan joten ole varuillasi.
Jos miettii kuva voitti tilanteessa niin ex-vaimo. Pettävä mies pihalle ja lapsille ilmainen lastenhoitaja.
Trolli saa joka vastauksesta buustia ittelleen. Eiköhän kolme sivua piisaa, näkemiin.
M42v kirjoitti:
Olisin niin onnellinen jos häipyisi tai kuolisi pois,meillä olisi lapsen kanssa kaikki niin paljon paremmin.
Miksi olet niin saamaton ettet ots eroa?
Nauti onnestasi siihen saakka kuon sitä kestää. Vaihtoviikko tulee ennen kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Ei se mies olisi eksäänsä jättänyt, jos heillä olisi ollut kaikki hyvin.
Luultavasti oli suhteen aikana lihonut, nalkuttanut, päsmäröinyt ja pihdannut.
Onnea teille =)
Mutta miksi vaimo lihoo suhteen aikana? Entä miksi vaimon täytyy nalkutttaa ? Entäpä minkätakia vaimo kokee tarvetta päsmäröidä? Ja miksi ihmeessä vaimo pihtaa, jos seksi on hyvää ja siihen riittää voimia? =)
Niinpä... =)
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Olisin niin onnellinen jos häipyisi tai kuolisi pois,meillä olisi lapsen kanssa kaikki niin paljon paremmin.Estääkö joku vakava vamma sinua itseäsi eroamasta? Jos et pysty edes laittamaan eroa vireille netissä ja etsimään uutta asuntoa, niin miten meinaat pärjätä yh:na?
Palvelu taitaa pelata vielä sen verran hyvin että on mukavampaa inistä paskasta vaimosta netissä.
Tää provo ei nyt oikein vakuuttanut.
Nämä aloitukset on niin huvittavia. Mammat tajuaa että kyseessä on provo mutta silti suuttuvat ja alkaa hirveä savuaminen asiasta. en ymmärrä..
Tai sitten suomennettuna:
Mies ei tehnyt mitään kotitöitä eikä hoitanut lapsia ja lopulta myös petti.
Vaimo sai konkreettisen syyn potkaista pellolle ja huokaista helpotuksesta.
Mies tarttui sinisilmäiseen petoskumppaniinsa jotta saisi lapsilleen hoitajan omalla vuorollaan ja ettei säännöllinen seksi loppuisi kun siihen on tottunut.
Lapsille ostettu peli jota pelaavat aina isällään eivätkä olisi halunneet lähteä kesken pelin kotiinsa ( = äidin luo).
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloitukset on niin huvittavia. Mammat tajuaa että kyseessä on provo mutta silti suuttuvat ja alkaa hirveä savuaminen asiasta. en ymmärrä..
Näihin provoihin vastataan ihan provoilemalla takaisin.
Aloittaja sai läheisriippuvainen miehen.
Muista ap, ettet vahingossakaan liho, nalkuta, päsmäröi tai pihtaa tai sinutkin heivataan pellolle.