Ketä Sinä äänestät presidentiksi?
Kommentit (289)
Minullekin tulee tulokseksi kaikista koneista Huhtasaari. Taidan olla isänmaallinen!
Väyrystä äänestän, ainoa joka ajaa kantasuomalaisten etua ja voi pysäyttää ulkomaalaisten vyöryn. Se nähtiin jo 2015.
Isänmaalliset äänestävät Paavoa, maanpetturit persua.
Naisena en voi äänestää örveltäviä persuja. Äänestän siis Paavoa. Paavo ja Vuokko ovat tyylikäs ja edustuksellinen pari. Lisäksi Paavon ulkopoliittinen kokemus on ylivertainen persuihin verrattuna. En halua, että presidenttiä joudutaan "opettamaan potalle".
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä päättänyt.
Tunnen samaistumista akateemiseen ehdokkaaseen koska olen itse opiskellut yliopistossa 22 vuotta ja suorittanut opintoja yhteensä jo 28:n opintoviikon edestä. Toisaalta taas tunnen henkistä yhteyttä Vasemmistoliiton ehdokkaaseen koska olen itse silpputyötä tekevä siwankassa ja hän on ammatiltaan apteekin hyllyjentäyttäjä. Olemme vähän niinkuin samalla alalla siis.Tämä on niin vaikeaa, voisiko joku viisaampi kertoa ketä minun tulisi äänestää. Kaikki vaalikoneet antavat minulle tulokseksi Huhtasaaren mutta enhän minä nyt sellaista ehdokasta voi äänestää.
Vaalikoneiden avulla on tarkoitus etsiä oma ehdokas, joka on eniten samaa mieltä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en voi äänestää örveltäviä persuja. Äänestän siis Paavoa. Paavo ja Vuokko ovat tyylikäs ja edustuksellinen pari. Lisäksi Paavon ulkopoliittinen kokemus on ylivertainen persuihin verrattuna. En halua, että presidenttiä joudutaan "opettamaan potalle".
Itse pähkäilen Lauran ja Paavon välillä mutta Laura taitaa tosiaan olla liian kokematon presidentiksi. Hänen pitäisi ensin päästä ministeriksi ja puolueensa puheenjohtajaksi. Äänestän varmaan Paavoa näissä vaaleissa. Lauran aika on myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Väyrystä äänestän, ainoa joka ajaa kantasuomalaisten etua ja voi pysäyttää ulkomaalaisten vyöryn. Se nähtiin jo 2015.
Väyrynen ei tehnyt mitään 2015 estääkseen vyöryn.
Valinta Lauran ja Väyrysen välillä helppo. L!
Usassa ne feministit (ja suimessakin) intoilee et Oprah olisi hyvä seuraava usan pressa.
Mikä on Oprahin ulkopoliittinen kokkeneisuus?
Sallikaa mun nauraa, heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti yhteyttä hallitukseen (jossa persut olivat) ja presidenttiin ja käski aloittamaan rajatarkastukset. Laura vain ulisi hysteerisenä ja oli toimintakyvytön (kuten persut aina tositilanteessa).
Persujen äänestäminen on pahimman luokan maanpetturuutta. Äänestäkää kaikki Paavoa!
Väyrystä minäkin äänestän. Selkeästi kokenein ja pätevin ehdokas.
Äänestän tietenkin naista, periaatteen vuoksi! Huhtasaarta mietin mutta kokemusta tarvitsisi lisäö.
Kyllöselle lähtee ääni.
Sauli 7o v joutaa jo eläkkeelle ja vauvavapaalle.
Onpas upea ketju! Täyttä av-timanttia!
Vierailija kirjoitti:
Isänmaalliset äänestävät Paavoa, maanpetturit persua.
Tulikos sulle lirit housuun, kun Huhtasaari sai tänään eniten ääniä tämän palstan vaalikoneessa?? :-D
Vierailija kirjoitti:
Äänestän tietenkin naista, periaatteen vuoksi! Huhtasaarta mietin mutta kokemusta tarvitsisi lisäö.
Kyllöselle lähtee ääni.
Sauli 7o v joutaa jo eläkkeelle ja vauvavapaalle.
Hei, naisten lasikatto rikkoontui jo Halosen myötä!!
Nyt ei katsota mitä on housuissa, vaan mitä päässä liikkuu.
Laura on ehdottomasti presidentin paikkansa lunastanut omine vahvoine mielipiteineen Natoa ja sotaa vastaan ja Suomen kansan parhaaksi, ei muukalaiskansojen!!
Tänään äänestän Haavistoa ennakkoon. On ainoa kansainvälisestä yhteistyöstä, ilmastonmuutoksesta ja moniarvoisesta Suomesta kiinnostunut ehdokas. Muut ovat menneisyyteen tuijottavia haamuja. Niinistöön tullasn kyllästymään jo vuodessa, jos valitaan toiselle kaudelle. Vauva vie tietysti huomion ja mummot ihastelevat. Niinistö ei ole tehnyt eikä tee yhtään avausta, josta olisi Suomelle hyötyä. Siunaa köyhien kurituksen ja kansan kahtiajaon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti yhteyttä hallitukseen (jossa persut olivat) ja presidenttiin ja käski aloittamaan rajatarkastukset. Laura vain ulisi hysteerisenä ja oli toimintakyvytön (kuten persut aina tositilanteessa).
Persujen äänestäminen on pahimman luokan maanpetturuutta. Äänestäkää kaikki Paavoa!
Ulisi hysteerisenä??? Taidat itse olla aika hysteerinen, kun huomasit, että Laura voittaa koko skaban!! XD
Koko perheemme äänestää tänää Huhtasaarta - kukaan muu ei tule kysymykseenkään.
Muut ovat (paitsi Väyrynen) sotahulluja NATO-intoilijoita, jotka haluavat tuhota Suomen kansan ja kulttuurin ja uskomme muukalaiskulttuureilla ja heidän islameillaan.
Me haluamme vanhan, turvallisen Suomemme takaisin ja rajatarkastukset länsirajalle myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään äänestän Haavistoa ennakkoon. On ainoa kansainvälisestä yhteistyöstä, ilmastonmuutoksesta ja moniarvoisesta Suomesta kiinnostunut ehdokas. Muut ovat menneisyyteen tuijottavia haamuja. Niinistöön tullasn kyllästymään jo vuodessa, jos valitaan toiselle kaudelle. Vauva vie tietysti huomion ja mummot ihastelevat. Niinistö ei ole tehnyt eikä tee yhtään avausta, josta olisi Suomelle hyötyä. Siunaa köyhien kurituksen ja kansan kahtiajaon.
Vai äänestät homoa ylioppilas papparaista - ei mene hyvin sinullakaan... :-(
Kommenttisi taso osoittaa, ettei mene sinunkaan aivoissasi hyvin. Oletko aikuinen ihminen vai teinijonne?
Itse äänestän Matti Vanhasta. Pitkä, komea rauhallinen ja matala ääni, ulkopoliittista kokemusta löytyy. Menee ihan jalat spagetiksi kun Mattia kuuntelee ja katsoo.
äänestän Lauraa vaikka olen Niinistön kannattaja. Niinistöstä tulee pressa kuitenkin. Siksi tuen Lauraa.