Ketä Sinä äänestät presidentiksi?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Haluan turvallisen tulevaisuuden lapsilleni ja siksi äänestän Paavo Väyrystä. Hän lopettaa ulkomaalaisten vyöryn Suomeen!
Kuulepas kun presidentti ei meillä päätä tuosta mitä sanot. Opettele ensin valta- oikeudet kunnolla äläkä nolaa itteäs.
Vierailija kirjoitti:
Haatainen ensimmäisenä. Mitä vittua?
No mieti tätä palstaa..
Haatainen, koska noita muita en halua äänestää -
ja silti haluan käyttää äänioikeuttani.
Eli numero kutonen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on viimeinen jota äänestäisin.
Niin on monella muullakin.
Siksi vaaraa ei ole. Huhtasaaresta ei tule presidenttiä.
Huhtasaarella on fanattisimmat kannattajat jotka pitää kokoaan isompaa meteliä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi vaaraa ei ole. Huhtasaaresta ei tule presidenttiä.Huhtasaarella on fanattisimmat kannattajat jotka pitää kokoaan isompaa meteliä somessa.
Kaikki minun valeprofiilini äänestävät persua.
En kerro väy en todellakaan väy aio kertoa ketä äänestän väy.
Se olkoon sitten väyllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä galluppia on manipuloitu ja kuka sen tekee? En usko tulosta alkuunkaan.
En tiedä. Mutta manipuloitu on.
Haatainen nousi alle tunnissa ykköseksi.
Kyllönen samoin jumbosta 3ksi.
Erittäin uskottavaa.Saisi poistaa koko ketjun.
Silloinko tämä oli uskottavampi, kun Huhtasaari oli kärjessä 40 prosentilla?
Manipulaatio sinulle kyllä kelpaa, kunhan se on tehty oman suosikkisi hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos muut ehdokkaat kuolisivat ja olisi pakko valita Huhtasaaren ja Väyrysen välillä, jättäisin äänestämättä ja alkaisin valmistella maastamuuttoa.
Näistä kahdesta ehdokkaasta kyllä äänestäin Väyrystä (pitkin hampain.) Olen hänen politiikastaan eri linjoilla, mutta hänellä on sentään vuosikymmenten kokemus ulkopolitiikasta ja käsitys siitä, mitä presidentin tehtäviin kuuluu. Huhtasaari osoitti Ylen haastattelussa olevansa aivan pihalla ulko- ja turvallisuuspolitiikasta, sekoitti mm. rauhanturvajoukot ja nopean toiminnan joukot. Täysin kykenemätön hoitamaan presidentin ja puolustusvoimain ylipäällikön tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Haatainen olisi kyllä hyvä presidentti, huokuu ihan tarvittavaa presidentillisyyttä..
Täytyy vielä miettiä jos ekalla kierroksella äänestäisinkin häntä, Saulihan kuitenkin voittaa.
Saulia äänestäisin sitten toisella kierroksella. Katsotaan, katsotaan. Taidan päättää vasta äänestyskopissa.
Toisaalta on turha pitkittää vaaliprosessia ja kuluttaa siihen rahaa ja energiaa, olisi parempi että presidentti valitaan jo eka kierroksella, ja Saulihan se on.
Enkä halua vaarantaa demarien menestystä eduskuntavaaleissa, jos haataiseen oltaisiinkin tyytymättömiä, ainahan mielensäpahottajia löytyy, niin se myös laskisi demarien menestystä eduskuntavaaleissa, ja nyt on pakko päästä hallitukseen korjaamaan oikeiston aiheuttamia tuhoja.
Mutta katotaan nyt, jätän sinne koppiin tämän päätöksen.
Hyvä kommentti ja mietityt perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi vaaraa ei ole. Huhtasaaresta ei tule presidenttiä.Huhtasaarella on fanattisimmat kannattajat jotka pitää kokoaan isompaa meteliä somessa.
Kaikki minun valeprofiilini äänestävät persua.
Kaikki minun twittertilit ja feikkiprofiilit menevät huomenna äänestämään persua ennakkoon. Aivan kuten koko mielikuvitusperheeni. Itse olen nuori kaunis nainen ja mieheni on potkunyrkkeilevä pääjohtaja.
Ekalla kierroksella Nils Torvalds. Toisella kierroksella on tod.näk. Haavisto ja Niinistö niin sitten äänestän Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
En kerro väy en todellakaan väy aio kertoa ketä äänestän väy.
Se olkoon sitten väyllätys.
?
Kahden tunnin päästä pääsee ennakkoäänestämään Lauraa. ☺
Lauraa äänestän. Ainoa joka aidosti ajaa kantasuomalaisten etua.
Kenestäkään muusta kuin Haavistosta ei ole ollut aamun uutisissa radiossa ylessä pitkää juttua edellisen illan pressatentistä! Haavisto sai juuri radioaikaa kun Haaviston haastattelua monta minuuttia referoitiin.olipa clippejäkin paljon.
Eipä ollut Niinistöstä pitkää juttua, ei ollut Huhtasaaresta eikä Väykystä!
YLESSÄ ovat kieroutuneesti puolueellisia!!!!!!!!!
En ole vielä päättänyt.
Tunnen samaistumista akateemiseen ehdokkaaseen koska olen itse opiskellut yliopistossa 22 vuotta ja suorittanut opintoja yhteensä jo 28:n opintoviikon edestä. Toisaalta taas tunnen henkistä yhteyttä Vasemmistoliiton ehdokkaaseen koska olen itse silpputyötä tekevä siwankassa ja hän on ammatiltaan apteekin hyllyjentäyttäjä. Olemme vähän niinkuin samalla alalla siis.
Tämä on niin vaikeaa, voisiko joku viisaampi kertoa ketä minun tulisi äänestää. Kaikki vaalikoneet antavat minulle tulokseksi Huhtasaaren mutta enhän minä nyt sellaista ehdokasta voi äänestää.
Ihmiset kokevat Haataisen vastavoimaksi Väyryselle ja mv-lehdelle.