Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah Sipilä sen viimein sanoi: aktiivimalliin liittyy pelottelua. Työttömät lakatkaa huolehtimasta

Vierailija
13.01.2018 |

Ja jättäkää asian arviointi fiksummille.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyryytystä on se mitä naapurin setä tekee minulle nauttiakseni makuuhuoneessa.

Sinkkumies

Teillä sitten noin. Tekeekö ne työkkärissäkin sitä samaa sulle?

Sinkkumies

Vierailija
22/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa, kun ehdin tunkea itseni 5pv kestävälle paskakurssille. Hermot ei kestä kuunnella sitä sontaa. Taidan hakea saikkua siksi ajaksi.

Sen sijaan, että oppisit joskus jotain? 

On teillä arvot kohdallaan.

Sinkkumies

Sekoitat jälleen kerran kurssinvetäjän pankkitilin paisumisen osaanottajien oppiseen.

Tarkkuutta jatkossa pellemies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Kohtuu jakomielistä

Vierailija
24/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa, kun ehdin tunkea itseni 5pv kestävälle paskakurssille. Hermot ei kestä kuunnella sitä sontaa. Taidan hakea saikkua siksi ajaksi.

Sen sijaan, että oppisit joskus jotain? 

On teillä arvot kohdallaan.

Sinkkumies

Sekoitat jälleen kerran kurssinvetäjän pankkitilin paisumisen osaanottajien oppiseen.

Tarkkuutta jatkossa pellemies!

Minulla on töitä. Sinulla ei taida olla? 

Älä pura vihaasi minuun. Syy on aivan itsessäsi.

Sinkkumies

Sain lisäksi palkankorotuksen alkuvuodesta.

Vierailija
25/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae ihmeessä, masennus on hyvä syy.

Tai valita vaikka huimausta ja pääkipua. Älä nöyryytä itseäsi sielä paskakurssilla.

Mitä ihmettä? Ilmainen koulutuskin on jo nöyryytystä. 

Esim. Afrikasta mistä tyttöystäväni on, niin koulutusta arvostetaan. Sitä ei ole aina köyhille edes saatavilla.

Sinkkumies

Ahaa, nyt selvisi sinkulamiehen mysteeri, ulkomaantuliaisina tullut ranskantauti kalvaa aivoja.

Vierailija
26/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ja vihainen, siksi trollaan. Auttakaa minua!

Sinkkumies

Vierailija
27/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Kohtuu jakomielistä

Jep. Kirjoitella toisten nimmareilla.

Sinkkumies

Meil on nimmarit ja simmarit.

Vierailija
28/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sen takia kirjoitat nimimerkilläni?

Sinkkumies

Vierailija
29/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai valita vaikka huimausta ja pääkipua. Älä nöyryytä itseäsi sielä paskakurssilla.

Esim. Afrikasta mistä tyttöystäväni on, niin koulutusta arvostetaan. Sitä ei ole aina köyhille edes saatavilla.

Sinkkumies

Ahaa, nyt selvisi sinkulamiehen mysteeri, ulkomaantuliaisina tullut ranskantauti kalvaa aivoja.

Tauti on lisäksi hyvin aktiivinen ;)

Sinkkumies

Aktiivimalli tulee. Itkunne ei sitä poista.

Vierailija
30/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah Sipilä sen viimein sanoi: aktiivimalliin liittyy pelottelua. Työttömät lakatkaa huolehtimasta

Ja jättäkää asian arviointi fiksummille.

Se on kyllä sitten hassu juttu, että näitä työttömille kuuluvia asioita vehdataan ja piehtaroidaan ja huudellaan ja väännellään ja käännelllään koko ajan ihan muiden ihmisten, kuin työttömien toimesta.

Jokaisella tässä valtakunnassa tuntuu olevan jokin mielipide siitä, mitä päätöksiä työttömän kuuluisi tehdä, ja jos työtön ei tee päätöstä A tai päätöstä B, sitten aletaan rankaisemaan siitä että työtön ei ole tehnyt hänelle huonoa päätöstä C.

Ettekö te todella saa suita kiinni medioissa, jos siellä ei ole työttömien edustajia puolustamassa heidän etujaan? Emmekö me voisi toimia kuitenkin niin, että jos aletaan työttömien etuuksista käymään sotaa, olisi ne työttömät itse antamassa oman vastineensa asiasta, eikä aleta käymään muiden suulla kinaa siitä asiasta mikä kuuluu työttömien kantaa otettavaksi asiaksi.

Oletteko koskaan kuulleet, että tässä maassa on perustuslaillinen sopimusvapaus jonka perusteella myös työtön tekee tai jättää tekemättä sopimuksensa - ja siihen liittyen meillä on myöskin valtion hallinnolla velvollisuus talouden ohjaamistoimille, erityisesti korkean työttömyyden aikoina sen kuuluisi tehdä menoleikkauksia ja veronkorotuksia, ja ohjata markkinoita näin kasvattamaan työn kysyntää?

Valtion taloutta OHJATAAN, ja sitä ohjataan sen perusteella, millaisia sopimuksia KANSA suostuu tekemään. Kaikki työsopimukset kuuluvat tähän samaan keissiin, jos ei ole saatavissa aikaan riittävän hyviä sopimuksia työstä, se tarkoittaa sitä, että valtio alkaa pistämään omia menojaan ruotuun ja hoitaa työlle kysyntää vaikka sitten väkisin.

Täällä on nyt menossa oikeistoporukoiden mielipidemankelointi jossa ajetaan vain osakkeenomistajien etuja, lopputulos tulee olemaan jotain ihan muuta kuin Suomi Oy:n ja sen kansan edun mukainen!

Vierailija
31/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy huomenna soittaa Sibbelle ja kertoa, että aktiivimalliin on kova kysyntä.

Sinkkumies

Vierailija
32/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä "sinkkumiehellä", osastohoidossa, joka iltainen nettipuolituntisensä? Outo tapaus.

Vierailija
33/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trolli

Hyvä kirjoittaja. Ota apua Microsoftin Helpcenteriin. Oman sairautesi myöntäminen on iso askel! 

Respectiä, 

Sinkkumies

Vierailija
34/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä "sinkkumiehellä", osastohoidossa, joka iltainen nettipuolituntisensä? Outo tapaus.

Mulla on oma AKTIIVINEN hetkeni ;)

Sinkkumies

Vierailija
35/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Minä arvostaisin sitä, että saisin hippaleikkien sijaan keskittyä työnhakuun ja osaamiseni omatoimiseen kehittämiseen. 

Mutta ehkä ne hippaleikit on sinun tuntemassasi työelämässä olennainen taito? Onhan sitä perhepäivähoitajia, päiväkotiapulaisia ja sen sellaisia. 

Vierailija
36/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan mitä Sipilä suustaan päästää.

Vierailija
37/37 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin lyijykynän pyllyyni.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän