Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etsit miehessä?

Vierailija
13.01.2018 |

Kertokaahan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa ja tasapainoa

Vierailija
2/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää toimeentuloa, jota voin hyödyntää omiin tarkoituksiini.

Hyvää fyysistä olemusta ja huumorintajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista vastaisi tähän suurinpiirtein että kunhan on mukava ja omaa samanlaisia arvoja kuin itsekin.

Tosiasiassa sitten kun se mukava ja samat arvot omaava mies tulee kohdalle niin nainen ei pääse sen yli, että mies ei ole kovin komea, tai hän on hieman ylipainoinen, tai hän ei ole maailman sosiaalisin, tai hän ei ole maailman miehekkäin, jne. Aina löytyy jotain joka häiritsee, eli tosiasiassa miehen pitää kuitenkin olla lähes täydellinen.

Lisäksi sen täydellisen miehen pitää vielä osata tehdä aloite, koska nainen ei halua itse tehdä aloitetta.

Vierailija
4/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykästä ja hauskaa seuraa. Haluan rohkean ja seikkailunhaluisen miehen joka on kiinnostunut tapahtumista, kulttuurista ja matkustamisesta. En halua asuinkumppania enkä "vakavaa" parisuhdetta.

Vierailija
5/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllistä seksiä

Vierailija
6/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielujen sympatiaa. Huumorintajua, älyä ja kumppanuutta. Sitä että vastinpalikat sopii hyvin yhteen.

Vierailija
7/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tietenkin. Sanomattakin selvää.

Vierailija
8/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä, hyvää toimeentuloa, huumoria, liikunnallinen, osaa korjata auton ja muita välineitä, tuo aamiaisen sänkyyn, muistaa minua timanttikoruilla.

Vierailija
9/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompsaa.

Vierailija
10/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista vastaisi tähän suurinpiirtein että kunhan on mukava ja omaa samanlaisia arvoja kuin itsekin.

Tosiasiassa sitten kun se mukava ja samat arvot omaava mies tulee kohdalle niin nainen ei pääse sen yli, että mies ei ole kovin komea, tai hän on hieman ylipainoinen, tai hän ei ole maailman sosiaalisin, tai hän ei ole maailman miehekkäin, jne. Aina löytyy jotain joka häiritsee, eli tosiasiassa miehen pitää kuitenkin olla lähes täydellinen.

Lisäksi sen täydellisen miehen pitää vielä osata tehdä aloite, koska nainen ei halua itse tehdä aloitetta.

Unohdit rahan, sen tärkeimmän.

Vierailija
11/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanlaistaan katsantokantaa elämään, jolloin voi antaa hieman perspektiiviä asioihin ja jakaa näkemyksiä, haastaa kasvamaan henkisesti. Uskottua. Ja seksiä.

Vierailija
12/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen turvaa, luotettavuutta ja halimista.

Vierailija
13/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus on tärkeää ja rehellisyys. Se että minun ja lasteni hyvinvointi on miehelle tärkeää ja olen hänen silmissään arvokas.. Mies tekee osansa kotitöistä ja maksaa osansa laskuista (lapsia ei tarvi elättää hoidan sen itse exän kanssa). Huolehtii hygieniastaan. Harteikas olemus ja hyvä seksi on iso plussa.

Vastineeksi olen hänelle kaikkea tätä ja huolehdin ulkonäöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme