Miksi monet naiset eivät laittaudu ollenkaan viikonloppuisin?
Olisi kiva heärät kun keittiössä odottaisi meikattu ja hyvän tuoksuinen nainen.
Kommentit (18)
Mä en ite taas oikein välitä kun vaimo meikkaa.. Ei se sillai häiritse, mut mä rakastuin meikittömään vaimooni festareilla aikoinaan. Se on kauniimpi ilma meikkiä-... voiks näin ees sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ite taas oikein välitä kun vaimo meikkaa.. Ei se sillai häiritse, mut mä rakastuin meikittömään vaimooni festareilla aikoinaan. Se on kauniimpi ilma meikkiä-... voiks näin ees sanoo.
Tottakai voi.
Tota noin. En meikkaa ja laittaisi viikolla kauan. Kasva aikuiseksi trolli.
Jos käyn viikonloppuna lenkillä ja ehkä kaupassa ja olen muun ajan kotona, niin miksi laittautuisin?
Mulle taas on naurettu sen takia, että tykkään meikata vähän viikonloppuisinkin. Oon meikannut pilkille lähtiessäkin:D
Tykkään myös pitää mieluummin kotona kauniita vaatteita, kuin jotain lököpöksykjä (no en edes omista kuin toppahousut, kuljen aina hameissa). Mutta siis, en tuollaista kotiasua millääntavalla pidä huonona, ymmärrän ne täysin. Meillä on Suomessa onneksi niin, että voimme itse päättää mitä päällämme pidämme, milloin meikkaamme jne.
Vierailija kirjoitti:
Voihan niin sanoa mutta tiedät itsekin että se on paskapuhetta.
Tietenkin teen noin. Herään ajoissa, laittaudun, laitan kahvit ja aamupalan miehelleni. Mutta olen ilmoittanut, että kauniina ja hyväntuoksuisena olen vain katselua varten. Minuun ei kosketa eikä minulle kannata puhua, en vastaa. Mies väittää, että ei ole oikein, kun korkkareissa ja söpössä esiliinassa imuroin olohuonetta eikä hän saa kuin visuaalisen nautinnon. Oma valintansa.
Ja sinä sitten vastaavasti kokkaat vaimollesi aamupalan puku päällä? Myös moni nainen arvostaa, kun mies laittautuu.
Miksi aloittaja ei itse seiso siellä keittiössä tälläytyneenä kun vaimo herää?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin teen noin. Herään ajoissa, laittaudun, laitan kahvit ja aamupalan miehelleni. Mutta olen ilmoittanut, että kauniina ja hyväntuoksuisena olen vain katselua varten. Minuun ei kosketa eikä minulle kannata puhua, en vastaa. Mies väittää, että ei ole oikein, kun korkkareissa ja söpössä esiliinassa imuroin olohuonetta eikä hän saa kuin visuaalisen nautinnon. Oma valintansa.
Miksi pihtaat? Muuten tuo kuulostaa kyllä ihan hyvälle.
Koska mies herää aina ennen mua. Enkä sitä paitsi edes omista meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaat? Muuten tuo kuulostaa kyllä ihan hyvälle.
Koska kun mies lähtee iltapäivällä pelaamaan, menen minä kuntosalille. Tai ainakin aika lähelle, siellä asuu yksi Leevi, jonka kanssa on kiva jutella.
We are not here for your entertaiment, dude.