Tykkäävätkö miehet enemmän kiinteistä vai pehmeistä rinnoista?
Jos siis ajatellaan, että molemmissa tapauksissa kyse olisi luomurinnoista.
Kommentit (8)
Molemmat hyvät, mutta veltot hirvittävät.😉
Kummatki käy.Nännipihat ja nännit myös ratkasee.M35
Kiinteistä tietysti. Pehmeät rinnathan tarkoittaa lähinnä sitä, että saat kaupanpäällisiksi "pehmeän" naisen ja jokainen ymmärtää, että se tarkoittaa 20-30 kg ylipainoa.
Nuorena ne ovat kiinteät ja vanhempana pehmeät, kun rintakudos korvautuu rasvalla.
Mitä järkeä kysellä asioita, johon ei voi mitenkäännitse vaikuttaa. Vastaavia tyhmiä kysymyksiä on av:lla paljon. "Tykkäätkö enemmän pitkulaisesta vai leveästä naamasta?" Että tuloksen mukaan meinaisit sitten kasvojenluustosi muuttaa toisenlaiseksi vai?
Monenlaisista. Olen pannut aika raskaasti ylipainoistakin naista (vaikka sillä oli sangen pienet ja kiinteät rinnat ja isot ja kovat nännit) ja olen pannut sellaista laihaa poikatyttöä jolla oli lähes siili tukka, pylly kuin kaksi laivakorppua ja niin olemattomat rinnat että vain nännit näkyivät kuin kaksi mutteria. Kaikki mukavan näköisiä. Sellaisiin pehmeisiin ja riippuviinkin olen törmännyt ja yllättävän nuorella naisella, mutta muut avut ja varsinkin into korvasi pikku puutteet.
Jos pitäisi yksi valita niin pienetä ja kiinteät. Muitakaan ei hyljeksitä.
Ei väliä. Eniten merkkaa se käyttöjärjestelmä mihin niitä tissit on kytketty. Olen kokeillut pieniä, isoja, kiinteitä, riippuvia ja kaikkea niiden väliltä... Jos nainen on sinut kroppansa kanssa niin kaikki käy. Se on tärkeintä...
Pääasia että on isot