Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja miehen äiti,minä kolmaspyörä

Wilma411
13.01.2018 |

Mä en tiedä enään mitä ihmettä pitäisi tehdä?
Mahdollisimman lyhyesti yritän kirjoittaa,jotta tilanteesta saisi mahdollisimman hyvin selvää.
Eli laitettiin hynttyyt yhteen ja perustettiin uusio perhe.Suhteen alussa,miehen isä oli kuollut ja äiti jäi täten leskeksi.Takertui poikaansa kovalla kädellä,vetosi toisen tunteisiin,kuinka yksin on jatkuvasti jne.Tästä on aikaa kulunut nyt puolitoista vuotta.
Soittelee päivittäin pojalleen,joka päivä mun mies menee äidilleen kahville töiden jälkeen,vasta sen jälkeen suoriutuu kotiin.Viikonloppuisin pitää mennä heti herättyään äidille.Koko oman perheen elämä menee äidin aikataulujen mukaan.
Joo,ei ole helppoa varmasti jäädä "yksin" pitkän liiton jälkeen.Mutta koen,että kun poika laukkaa jatkuvasti äidillään,äidin ei tarvitse liikkua mihinkään,koska,poikahan käy siellä ihan joka ikinen päivä.
Keväällä mun mies sairastu,eikä päässyt kahvittelemaan,tää äiti piristy,liikkui itse asioillaan ja tuli toimeen vallanmainiosti...mut nyt tää kaksikko on taas palannut suppeeseen elämäänsä,eikä nää etteivät kyllä kumpikaan paranna toisen oloa pidemmän päälle.
Tästä aiheesta ollaan nyt sitten alettu riitelemään,riitelyt päättyy siihen että mä olen kuulemma mustasukkanen äidistä ??Omasta mielestäni taas haluan noille molemmille vähän parempaa elämää ja siinä sivussa itsellenikin,itsekästä ehkä,mut olis mukavaa kun äiti ei olis ihan joka päivä läsnä meillä kotona ja mies ajattelis esim.vaikka kuinka kiva olis tulla kotiin pyörittämään arkea mun kanssa,eikä että äiti on yksinäinen....yhtälailla minäkin olen yksinäinen.
Oonko mä oikeesti ihan väärässä,enkä enään vaan nää tilannetta selkeästi kun oon niin väsynyt tähän tilanteeseen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen uusioperhe? Sinulla on lapsia?

Vierailija
2/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu kannaltasi, mutta ei sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa: Joko sopeudut tilanteeseen tai eroat. Se, että miehesi käytös muuttuisi, ei ole kolmas vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi älytön, en koskaan katsoisi moista. Muuttakoot mies äidilleen asumaan

Vierailija
4/4 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ihan tervettä ole. Mitä, jos kokeilisit toista keinoa, et riitelisi vaan ehdottaisit, että sinä menisit tämän äidin kanssa teatteriin tvs. Eli auta miestäsi. Perustele miehellesi, että tälle äidille tekee hyvää päästä ulos.

Luulisi, että tämä äiti myös päästää irti pojasta helpommin, kun tapaa muitakin.