Jenny+:lle ainoa järkevä Venla-pysti? Ja miks salkkarit ei voittanut?
Muut ohjelmat olivat kyllä niin ja näin, mutta nyt meni oikeaan osoitteeseen! Tässä on kyse kuitenkin ihmisoikeuksia ajavasta hankkeesta.
Jenny+ taistelee ihmisoikeuksien puolesta
Ja sitä en ymmärrä, miten salkkarit ei voita tai edes ole ehdolla juuri IKINÄ?
Kommentit (41)
Eikös Salkkarit nytkin olleet kategoriassa, jossa yleisö äänesti? Eihän se varsinaisesti laatutv:tä ole, et ehkä siksi ei voita asiantuntijaraatien valitsemia pystejä.
Mitä ihmisoikeuksia lihavilta puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kun perusnarkkarilta.
Kattooko joku oikeesti sohvaperunoita, urpoin ohjelma ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kun perusnarkkarilta.
Nyt en ymmärrä.
Salkkarit ovat nykyään pelkkä läppä.
Aikoinaan sarjassa paneuduttiin ajankohtaisiin asioihin, oli työttömyyttä, rahattomuutta, teinien "oikeita" ongelmia.
Nykyään sarja tuo lähinnä mieleen jonkun jenkkiläisen huonosti tehdyn saippuaoopperan.
Kaikki hahmot ovat enemmän tai vähemmän miljonäärejä, kidnappauksia, kuolleista heräämisiä...mielestäni salkkarit koki inflaation viimeistään 2013. Siitä saakka kaikki hyvät hahmot ovat poistuneet tai muuttuneet radikaalisti.
Tästä syystä Perus Pirkko ei enää voi samaistua sarjaan, eikä sarja siksi voita.
Mutta tämä siis vaan minun mielipide.
Nyky teinit varmasti pitävät edelleen sarjasta.
Niin aivottomaksi on meno muutenkin mennyt.
T. kukkahattutäti vm-88
Vierailija kirjoitti:
Kattooko joku oikeesti sohvaperunoita, urpoin ohjelma ikinä.
JA MIKS NE YHET LANDET RAAHAA KOIRAN LAVALLE?? Se oli peloissaan. Ihmiset ovat typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan sarjassa paneuduttiin ajankohtaisiin asioihin, oli työttömyyttä, rahattomuutta, teinien "oikeita" ongelmia.
Nykyään sarja tuo lähinnä mieleen jonkun jenkkiläisen huonosti tehdyn saippuaoopperan.
Kaikki hahmot ovat enemmän tai vähemmän miljonäärejä, kidnappauksia, kuolleista heräämisiä...mielestäni salkkarit koki inflaation viimeistään 2013. Siitä saakka kaikki hyvät hahmot ovat poistuneet tai muuttuneet radikaalisti.
Tästä syystä Perus Pirkko ei enää voi samaistua sarjaan, eikä sarja siksi voita.
T. kukkahattutäti vm-88
Täysin eri mieltä t.kukkahattuleidi vm-63
Siis mistä nyt puhutaan? Multa on mennyt joku gaala ilmeisesti ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. kukkahattutäti vm-88Täysin eri mieltä t.kukkahattuleidi vm-63
Ok :) meitä on moneen junaan. Kiva että joitain ei häiritse tuo uskottavuuden puute ja hahmojen muuttuminen.
Itse en pysty enää katsomaan + ärsyttää se näyttelijöiden vaihtaminen, vaikka hahmo pysyy samana. Tästä on tullut tapa eikä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä nyt puhutaan? Multa on mennyt joku gaala ilmeisesti ohi?
Eilen tuli maamme tärkein tv-palkintojenjakotilaisuus aka Venlagaala. Ja Vaakakapina voitti jesss! Hyvä me pullukat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. kukkahattutäti vm-88Täysin eri mieltä t.kukkahattuleidi vm-63
Ok :) meitä on moneen junaan. Kiva että joitain ei häiritse tuo uskottavuuden puute ja hahmojen muuttuminen.
Itse en pysty enää katsomaan + ärsyttää se näyttelijöiden vaihtaminen, vaikka hahmo pysyy samana. Tästä on tullut tapa eikä poikkeus.
Niin kauan kun on Esko Kovero, minä katson. Hieno näyttelijä.
Paska gaala kaikenkaikkkiaan. Ja loppusilauksena se hiton maakuntakauppias. Junttikansa päätti!
Vierailija kirjoitti:
Paska gaala kaikenkaikkkiaan. Ja loppusilauksena se hiton maakuntakauppias. Junttikansa päätti!
Ja junttikansa jakaa sitten gaalan jälkeisiä tunnelmiaan pöllöpalstalla.
Salkkareilla olisi ollut mahdollisuus viimeksi korkeintaan vuonna 2006.
Ei ollut vielä niin epäuskottavaa p*skaa kuin nykyään.
Piti äänestää Jenni+:aa mutta myöhästyin. Olen iloinen, että ohjelma palkittiin. Hyvin tehty ja mielenkiintoinen ohjelma, Jenni on luonteva ja hauska juontaja.
Sohvaperunoita tai Eränkävijöitä en ole katsonut vielä kertaakaan, Sampo Kaulanen on lähinnä rasittava, Salkkareita ei vaan pysty katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Piti äänestää Jenni+:aa mutta myöhästyin. Olen iloinen, että ohjelma palkittiin. Hyvin tehty ja mielenkiintoinen ohjelma, Jenni on luonteva ja hauska juontaja.
Sohvaperunoita tai Eränkävijöitä en ole katsonut vielä kertaakaan, Sampo Kaulanen on lähinnä rasittava, Salkkareita ei vaan pysty katsomaan.
Jenny on timanttia, toi Sampo on nyt vaan. Noh kyläkauppias
Onks salkkarit muuten ollu ikinä edes ehdolla? Jennyt ja muut sekos lavalla.