Taaskaan ei ollut Hesari laatikossa
Nyt oli toinen kerta tällä viikolla! Ja vastauksessa, kun näistä toistuvista puuttumisista huomauttaa, on, että postin kanssa käydään neuvotteluja, on ollut ongelmia.
Aivan kuin minua kiinnostaisi. Olen maksanut kalliin tilaushinnan ja HS:n tehtävä on hoitaa jakeluasiansa niin, että se sujuu. Hyvää jakelua saa yleensä rahalla. Palkka ja työolot aamulehden jakelussa ovat sellaiset, että ehkä vaikka kuulemani mukaan hakijoita riittää, ehkä ei riitä tarpeeksi tunnollista väkeä. Ihmeellistä, että lehden kanssa ei tunnu olevan minkäänlaista kuluttajasuojaa.
Kommentit (8)
Meillä Pohjalaisen kanssa sama. Soitin joka kerta varhaisjakelumuistutukseen ja puoleen päivään mennessä lehti tuotu nimelkä varustettuna laatikkoon. Eri asia on kuka maksaa puhelut jatkuvatilausmaksetun lehden lisäksi. Takavuosina, kun soitin lehteni puuttuessa jonnekin jakelumuistutukseen, selvästi purkkaa vääntävä ja savolaispainotteisesti puhuva, selvästi nuori nainen kysyi: onko edes maksettu......tuo oli huippurimanalitus.
Kakkonen lisää: minulle tulee myös digilehti, mutta haluan aamukahville paperisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tilaa digilehteä?
Koska haluan paperilehden. Ilmeisesti hesari haluaa lopettaa koko paperilehden. Niin heikkoa tuo jakelu on.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Meillä maaseudulla lehti tulee noin klo 12 aikaan.
Minä maksan siitä, että saan lehden aamupöytään. Kuuluu kaupungissa asumisen etuihin.🙂
Aikoinani tilasin taloussanomat ja kun ei tullut laatikkoon niin kyllä harmitti. Kypsyin sitten ja lopetin koko tilauksen.
Mikset tilaa digilehteä?