Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tänään (pitkäperjantai) tomutella mattoja?

Vierailija
14.04.2006 |

Vai ottavatko uskovaishörhöt nokkiinsa?

Eilen en pystynyt siivoamaan koska en ollut kotona, matot pitäisi tomutella.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen en ehtinyt, enkä huomennakaan...

Vierailija
2/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muualla yleinen sääntö pyhäpäivän rauhoittamisesta.....

On kai se pyhäpäivä sullakin ?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vairallisen varoitruksen vaatisin isännöitsijältä jos olisin sun naapuri......

Järjestyssääntöjen ja pyhäpäivän rikkomista

Vierailija
4/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka matot on pakko tomuttaa, kotona pari koiraa jotka tuovat mukavasti roskaa ja hiekkaa sisään joten. Muutenkin pitäisi saada ne tuulettumaan vähäksi aikaa.

Ja itselleni pääsiäinen tai pitkäperjantai ei merkitse kovin paljoa, päivä siinä missä muutkin.

Vierailija
5/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ka matot on pakko tomuttaa, kotona pari koiraa jotka tuovat mukavasti roskaa ja hiekkaa sisään joten. Muutenkin pitäisi saada ne tuulettumaan vähäksi aikaa.

Ja itselleni pääsiäinen tai pitkäperjantai ei merkitse kovin paljoa, päivä siinä missä muutkin.

Vierailija
6/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä mä ainakin tänään siivoan ja pesen pyykkiäkin.

Vierailija
7/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että asutte jossain hikisessä kerrostalossa, jossa ei saa edes viedä mattoja ulos kun on pyhä!!

Täällä maalla on eri meininki, täällä ei tarvitse keltään kysyä vienkö matot ulos vai en!

Vierailija
8/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua ei kiinnostaisi mitä muut ajattelisivat niin kait ne matot OLISIVAT jo pihalla?

Taisi ainakin yksi usokki täällä hermostua.

Vierailija
9/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tamppaisin matot joulupäivänä!!

Ne ovat 500 m päässä, huom. en asu missään hikisessä lähiössä omakotialueella vaan kunnon maaseudulla, jossa haise lanta!

Vierailija
10/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joulupäivänäkään tai aattoiltana.

Vierailija
11/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pyhäpäivänä saa mattoja tampata/tomutella... eikä niitä saa KOSKAAN roikottaa parvekkeella kerrostalossa oli pyhä tai ei

Mutta ilmeisesti on olemassa vielä alempi ihmisrotu kuin idootti:............ AV-mamma.......

Vierailija
12/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroita varastellaan, liataan toisten pihoja ja kukatkin pöllitään ruukusta. Joten mattoni roikkuvat ihan satavarmasti tuolla pihalla tuuletusorrella. Huom. omalla pihallani...

Vierailija
13/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....itse soitit, mitäs otit.......

Vierailija
14/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

' nuff said

Vierailija
15/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:23

Ja todellakin, kukatkin lähtivät ruukusta kävelemään.

Vierailija
16/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kolmivuorotyötä tekevänä (epäsäännöllistä vielä) ainakin siivosin tänään: imuroin, tiskasin ja pesen vielä pyykkiäkin. Jos tekee sellaista työtä kuin minä, on pakko tehdä kotihommia silloin kuin on aikaa.

Olen alalla, jossa tehdään töitä kun muut juhlivat/ovat vapaalla, joten näin meillä. Kukaan ei ole vielä tullut ovikelloa tässä kerrostalossa soittamaan.

Jos aikoo asua kerrostalossa, on vain totuttava siihen, että kaikkien asuntojen ihmiset eivät elä samanlaista elämää. Olenhan itsekin totutellut siihen, että ikisinkku, kulahtanut naapuripoikamies käy vähän väliä ovemme takana kuuntelemassa jos meiltä jotain ääniä sattuisi kuulumaan.. ollaan kyllä miehen kanssa aika rauhallisia, paitsi että molemmilla epäsäännöllinen työ.. on naapurit tulleet rappukäytäväänkin vastaan ja epäilivät, että baarista kännissä ajoimme aamulla puoli seitsemän aikaan kotiin, kun olimme kummatkin tulleet yövuorosta:)

Olen myös tottunut siihen, että yövuoron jälkeen viikonloppuisin ei pysty kunnolla nukkumaan, koska toisen naapurin vilkkaat lapset tulevat silloin isänsä luo. Siellä huudetaan, kiljutaan ja viskellään tavaroita. Enpä ole mennyt heille asiasta huutamaan, kun kukin elää tavallaan ja lasten äänet ovat elämän ääniä, kuten sekin, että me joudumme avaamaan joskus ulko-ovemme niinkin myöhään kuin iltakymmeneltä kun starttaamme työvuoroon.

En myös hermostu siitä, kun naapuri pesee ja linkoaa pyykkiään aamukuudelta (pariskunta, kumpikin työtön ja pikkuvauva eivätkä juuri näyttäydy ihmisten ilmoilla), vaikka työttöminä heillä olisi aikaa pyykätä myöhempäänkin.

Joskus nämä asiat harmittavat, mutta kun ei ota liikaa stressiä ja asennoituu tilanteeseen, niin elämä sujuu rattoisammin. Kyllä mekin tästä muutetaan ostokämppään kunhan sellainen löytyisi.

Vierailija
17/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. uskovainen, joka kyllä tamppaisi mattoja, mutta ottaa huomioon naapurin papan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän