Kumppani olettaa, että minä hoidan hänen lapsensa.
Sillä nimenomaisella hetkellä kun kumppanini astuu lapsineen ovesta minun asuntooni, niin vastuu lapsista siirtyy minulle. Minun pitää leikkiä, vahtia ja viihdyttää. Itse hän menee makuuhuoneeseen lepäämään. Jos mainitsen asiasta, niin alkaa itku siitä kuinka minä en halua hänen lapsiaan elämääni.
Mitä ihmettä tälle nyt voi? Ollaan oltu alle vuosi yhdessä.
Kommentit (15)
1) kärsit
2) yrität selvittää asian
3) eroat
Sanoisin lapsille että menkääpäs iskän kanssa leikkimään ja itse lähtisin vaikka shoppailemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Sillä nimenomaisella hetkellä kun kumppanini astuu lapsineen ovesta minun asuntooni, niin vastuu lapsista siirtyy minulle. Minun pitää leikkiä, vahtia ja viihdyttää. Itse hän menee makuuhuoneeseen lepäämään. Jos mainitsen asiasta, niin alkaa itku siitä kuinka minä en halua hänen lapsiaan elämääni.
Arvaas mitä. Mulla on täysin sama ja olen mies. Tyttöystävä tuolla puhuu just luuriinsa kaverilleen et jos ne lähtis käymään baarissa. Multa ei ole kysytty mitään. Ei noi lapset mun ole. Älkää käsittäkö väärin, en vihaa lapsia ja en lapsia kuseen jätä, mutta en minä ole lastenhoitaja ja alle vuosi oltu yhdessä. Oma lapsi on jo 18v ja muita lapsia en kasvata. Sivussa voin neppailla mukana, mutta suurempaa vastuuta en ota.
Hän pitää sinua lapsenvahtinaan. Tee selväksi että kotisi ei ole mikään lastentarha.
Ikävä juttu, että hakikin lastenhoitajaa eikä naista itselleen. Jotkut toimivat noin, myös naiset - tosin naiset lähinnä rahoituspuolen suhteen.
Lapset voi mennä makkariin satukirjojen kanssa. Isä lukee.
Mammat taas räksyttämässä miehistä, vaikka aloituksessa ei mainittu sanallakaan sukupuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaas mitä. Mulla on täysin sama ja olen mies. Tyttöystävä tuolla puhuu just luuriinsa kaverilleen et jos ne lähtis käymään baarissa. Multa ei ole kysytty mitään. Ei noi lapset mun ole. Älkää käsittäkö väärin, en vihaa lapsia ja en lapsia kuseen jätä, mutta en minä ole lastenhoitaja ja alle vuosi oltu yhdessä. Oma lapsi on jo 18v ja muita lapsia en kasvata. Sivussa voin neppailla mukana, mutta suurempaa vastuuta en ota.
En viitsinyt aloitusviestissä mainita, että niin minäkin oon mies. Ei haittaa, että lapset eivät ole minun tekemiäni. Se haittaa, että tänne tullaan vaan lapsia hoidattamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mammat taas räksyttämässä miehistä, vaikka aloituksessa ei mainittu sanallakaan sukupuolista.
No olihan täällä naisesimerkkikin. Yhtä outo.
Vierailija kirjoitti:
Lapset voi mennä makkariin satukirjojen kanssa. Isä lukee.
No äiti lukee.
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan kumppanista, oletan kyseessä olevan sateenkaariperhe.
Ketju hiljeni kuin seinään, kun mammat eivät päässeetkään haukkumaan taas kerran miehiä.
No niin. Mainitsin asiasta ja kuinkas ollakaan - alkoi itku siitä kuinka loukkaan häntä arvostelemalla hänen äitiyttään. Ei suostu yhtään ymmärtämään, että minä en ole lastenvahti enkä hänen lastensa vanhempi. Nyt murjottaa, että hän ei tuo lapsia enää tänne kun minä en niiden kanssa halua olla. Hohhoijaa, arvasin.
Ap
Ei se aina suju niin kuin ajatteli.
JSS