Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vieraissa käyminen on jotenkin paha juttu?

vanttera velho
12.01.2018 |

Jos halut sattuvat johdattamaan raikkaammille keitaille, niin minkäs sille mahtaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

T.sinkku

Vierailija
2/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia sussa herättää toisen loukkaaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan alright. Ap

Vierailija
4/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä petän sua myös, koska tiedän mitä oot jo aikas tehnyt. Erona nyt vaan se, että sä lähdet kohta koska oon rakastunut oikeesti yhteen ihanaan mieheen. Hyvästi. Sä petit, mä hain lohtua ja sain...loppuelämäksi. kiitos sulle.

Vierailija
5/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanttera velho kirjoitti:

Jos halut sattuvat johdattamaan raikkaammille keitaille, niin minkäs sille mahtaa.

- Niin. tällaiseen -seksin kautta- tapahtuvaan pettämiseen tarvitaan aina kaksi. Enemmän kuin se, että mahd. kumppanini harrastaisi seksiä toisen kannsa minua saattaisi loukata tai satutttaa minulle syntyvä epäluuloisuus siitä, että oliko kyse "vain" seksistä, vai jostain muustakin, mitä kumppanini haluaa ja mitä minä en halua tai pysty hänlle antamaan. Tai mitä hän ei halua minulle edes yrittää antaa tai tarjota, vaan kokee tässä tärkeämmäksi jonkun toisen. Tietysti hänellä saa ja toivottvasti onkin myös omia juttujaan ja salaisuuksia, joita hänen ei pidä tai tarvitse jakaa minun kanssani. Mutta ne toivoakseni ovat sellaisia, jotka eivät loukkaa tai satuta minua; toivottavasti eivät  kovasti ketään muutakaan. 

Vierailija
6/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan alright. Ap

Sun on varmaan parempikin pysyä niissä vieraissa sitten pelkästään eikä pariutua ollenkaan. Ei tietysti kiva niille vieraillekaan että loukkaaminen on allright.

Eiku eihän tää hei vaan ollu provo! o.O

Vierailija
7/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulta puuttuu kyky asettua toisen asemaan - miltä sun puolisosta tuntuu, kun häntä petetään sen ihmisen taholta, johon  hän luottaa. Sun kaltaisille toivon vain sitä, että se joskus osuu omalle kohdalle.

Vierailija
8/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, jos on menty naimisiin ja Jumalan ja seurakunnan edessä vannottu uskollisuutta niin onhan se nyt pikkusen lupauksen pettämistä. Sit sä haavotat sitä toista. Kannattaisko sun sanoo alunperinkin toiselle, että aiot paneskella pitkin. Miksi ei? Ai jaa vai koskiko tää sääntö vain sua, ei sun partneria?