Onko muita, jotka lähtevät mukaan villityksiin, kohuihin ja trendeihin vasta jälkijunassa?
Esimerkiksi itse liityin tänään Twitteriin ja katsoin vasta nyt sen Pete Parkkosen kohumusiikkivideon (huhhuh!). Olen hurahtanut juuri pariin artistiin, joista kohistiin omassa somessa yli viisi vuotta sitten ja jotka on jo esiintyneet Flow'ssa ja lopettaneet musiikin tekemisen. Ja siis tässä kuviossa on hauskinta se, että "boikotoin" noita trendejä kun kaikki muut niistä kohisevat, mutta saatan sitten hurahtaa itsekin pölyn laskeuduttua. Sitten ärsyttää, kun ei kehtaa enää intoilla asialla kun muita ei kiinnosta.
En edes aloita Skamista, Game of Thronesta tai avokadopastasta...
Kommentit (3)
Jep, täällä toinen samanlainen. Toisaalta ihan kiva että noita asioita sitten voi fiilistellä ihan yksin rauhassa. En tykkää jakaa mielenkiinnon kohteitani muiden kanssa.
Ihan normaalia. Eikös kuluttamisessa ole ainakin 3 eri ”aaltoa”. Edelläkävijät, sitten suuri massa ja jälkijunassa tulevat, eli ne jotka innostuvat vasta kun suuret massat ovat käyttäneet asiaa niin pitkään, että ns ”silmä tottuu”. Tässä vaiheessa edelläkävijät on jo uuden tulevan villityksen pauloissa.
Joo mulle käy noin ihan perusmuodin kanssa. Menee aina vuosi kaksi että alan lämmetä esim. nykyisiin housumalleihin tai takkityyleihin. Sitten kun ne on jo melkein out, havahdun et nehän onki oikeestaan aika makeet.