Ei kai kukaan voi aidosti kannattaa Laura Huhtasaarta Suomen presidentiksi?
Ehkä protestimielessä voi äänestää mutta ei kai muuten?
Kommentit (106)
Miksi mulla on sellainen tunne että Lauraa vastustetaan alitajuisesti jo pelkästään siksi että hän ei ole ateisti..? Olen suht varma että jos hän ei olisi kristitty hänen kannatus olisi jonkin verran isompi. Joku saattaa jättää äänestämättä häntä vain siitä periaatteesta ettei haluta uskovaista "hörhöä" presidentiksi.
En todellakaan äänestä joka ei tiedä mistään mitään
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaaren kansainvälinen kokemus on nolla.
No älähän nyt, onha se ollut rukousaamiaisella kaksi kertaa ja käynyt Teneriffalla kerran. Voi hyvänen aika, ja nää tää eukko esittelee ihan tosissaan, kun puhutaan kansainvälisestä politiikasta.
Oikein sopiva ehdokas persuille, jotka kaikki ovat, noh, hiukan yksinkertaisia, sellaisia ressukoita. Vähä-älyisiä.
Terveisiä aloittajalle sinne kuplaan. Hyvinkö siellä voidaan?
Vain kretiinit äänestävät kreationistia. Ja vain kretiinit alapeukuttavat tätä kommenttia 😏
No en nyt ihan vielä, mutta jos toiset 4 vuotta mennään vielä samaa rataa niin kyllä harkitsen jo itsekin.
En voi arvostaa ihmistä, joka uskoo kreationismiin evoluution yli. Koska evoluutioteorialla on massiivinen todistusaineisto takanaan, sen hylkääminen vie uskottavuuden muustakin harkintakyvystä ja viittaa erittäin jäykkään arvomaailmaan. Intohimoa hänellä toki on, mutta odottaisin lisäksi enemmän nöyryyttä oman tiedon rajallisuutta kohtaan ja kykyä pohtia asioita useista näkökulmista.
Vierailija kirjoitti:
En voi arvostaa ihmistä, joka uskoo kreationismiin evoluution yli. Koska evoluutioteorialla on massiivinen todistusaineisto takanaan, sen hylkääminen vie uskottavuuden muustakin harkintakyvystä ja viittaa erittäin jäykkään arvomaailmaan. Intohimoa hänellä toki on, mutta odottaisin lisäksi enemmän nöyryyttä oman tiedon rajallisuutta kohtaan ja kykyä pohtia asioita useista näkökulmista.
Samoin perustein voit pudottaa Kyllösen pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on sellainen tunne että Lauraa vastustetaan alitajuisesti jo pelkästään siksi että hän ei ole ateisti..? Olen suht varma että jos hän ei olisi kristitty hänen kannatus olisi jonkin verran isompi. Joku saattaa jättää äänestämättä häntä vain siitä periaatteesta ettei haluta uskovaista "hörhöä" presidentiksi.
En usko. Minullakin tulee Huhtasaaresta mieleen Sarah Palin. Huhtasaaren mielipiteet on ihan yhtä vanhoilliset, joten prseidenttinä hän aivan varmasti alkaisi huonontaa naisten asemaa. Aborttioikeus on silloin ensimmäisenä tulilinjalla.
Huhtasaarella on hyvä koulutus, mutta miksei se näy? Puhuessaan hän antaa itsestään hyvin yksinkertaisen kuvan.
Voi kauhistus. Mulle pomppasi tuohon ko. ehdokkaan vaalimainos. "Naisena ja äitinä tiedän."
Paljon olen kuullut rumaa sanottavan meistä naisista ja äideistä, mutta tuo menee ehdottomasti top kolmoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Minullakin tulee Huhtasaaresta mieleen Sarah Palin. Huhtasaaren mielipiteet on ihan yhtä vanhoilliset, joten prseidenttinä hän aivan varmasti alkaisi huonontaa naisten asemaa. Aborttioikeus on silloin ensimmäisenä tulilinjalla.
Huhtasaarella on hyvä koulutus, mutta miksei se näy? Puhuessaan hän antaa itsestään hyvin yksinkertaisen kuvan.
Suomen presidentti ei suomalaisilta naisilta aborttioikeutta vie. Sinänsä toki suotavaa, että presidentti ei olisi naispuolinen Aku Ankka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen presidentti ei suomalaisilta naisilta aborttioikeutta vie. Sinänsä toki suotavaa, että presidentti ei olisi naispuolinen Aku Ankka.
Joku tuolla aiemmin sanoi, että predidentti on "arvojohtaja" ja presidentin sanomiseton "arvokeskustelua". En halua edes kuulla sanakaan aborttiehtojen kiristämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaarta tottakai.
-vastustaa hallitsematonta maahanmuuttoa.
-vastustaa Natoon liittymistä.
-vastustaa Eu:n sanelupolitiikkaa.
-ymmärtää paremmin tavallista kansaa kuin muut ehdokkaat.
-älykäs.
-edustava.
-vastustaa pakkoruotsia
-kiva perhe, ei mikään omituinen parisuhde tai pakko-avioliitto
Kiva perhe, sekö on edellytys hyvälle presidentille? Onko kukaan kuullut Lauran puolison mielipidettä, että miten innokkaasti hän on jäämässä edustuspuolisoksi?
Suomen presidentti ei päätä aborttioikeudesta tai maahanmuuttopolitiikasta. Suomen presidentti johtaa ulkopolitiikkaa yhdessä pääministerin kanssa. Eli sikäli olisi hyvä, että hän pystyisi jotenkin järkevästi harrastamaan diplomatiaa ulkomaalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään miehen kanssa häntä.
Vaalikone näytti että lähempänä omia arvojani.
Jokainen saa äänestää ketä haluaa ja se ei sulle kuulu.
Voit puhua vain omasta puolestasi,miehes äänestää ketä haluaa.
Puhua voi mitä vaan mutta äänestyskopissa tehdään ratkaisu yksin.
Mikä on Lauran kanta aborttiin,onko ehdoton kielto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran suosiota pelkäävien puntit tutisee jo vahvasti. Mitä noilla jaaritteluillanne koetatte vakuuttaa? Ihan kuin sama tai pari olisi kirjoittanut kaiken.
Suomilaiva on käännettävä muutoksen tilaan. Rikkaat äänestäkööt Salea. Itse en kestä hänen valheitaan enkä paperinuken imagon omaavaa maanäitiä. Sauli vaipanvaihtohommiin ja aloittakoon vauvasta vaikka.Tässä hyvä esimerkki Huhtasaaren kannattajien lapsenuskosta. Koska kreationismin motiivit ja syyt ovat psykologisia ja teologis-uskonnollisia on varsin vaikeaa ja tuloksiltaan epävarmaa vaikuttaa kreationisteihin tieteellisellä tiedolla ja järkeen vetoamalla - kaikki kilpistyy pois kuin metrisistä panssareista. Toki kreationismista voi päästä vapaaksi ja monet ovat päässeetkin - sen eräänä edellytyksenä on, että jotain myönteistä tapahtuu yksilön syvyyspsykologiassa. Yksilö ei tarvitse enää henkisiä kainalosauvoja eikä erehtymätöntä auktoriteettia sanelemaan miten pitää ajatella eikä oman älyn käyttäminen tunnu enää liian vaaralliselta. Yksilö alkaa olla valmis irrottautumaan, itsenäistymään henkisesti - siinä vaiheessa kreationismi ja fundamentalismi otetaan helposti kriittiseen tarkasteluun ja hylätään regressiivisenä kehitysvaiheena, taantumana jonnekin lapsen tasolle.
Sulla jo viiskytä viestiä, rauhoitu. Lääkkeet!
Olisi hyvä jos jokainen tällä palstallakin pääsisi tutustumaan Lauraan kahden kesken. Kyllönenkin sanoi ettei hän ole paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Lauran kanta aborttiin,onko ehdoton kielto?
Tuo sinne tänne siittäminen on ilmeisesti ihan normitoimintaa WT/PS-porukoissa, joten olisi aika ristiriitaista jos Huhtasaari vastustaisi aborttia. Sehän on niillä aika yleinen ehkäisymenetelmä.
Tolkun ihminen♥️