Teen Mom UK
Onko joku katsonut MTV:n kyseistä sarjaa? Aiheesta voisi kehitellä keskustelin tynkää. Yritän olla kirjoittamatta ihan hirveästi yksityiskohtia, jos joku ei ole katsonut ja haluaa itse katsoa.
Itsellä ottaa hirveästi silmään tuo Meganin ja Dylanin juttu, miten voi antaa tuollaisen anteeksi? Ja sitten säästetään ja säästetään, että voidaan ostaa hevonen, ei ajatella lainkaan, että sehän maksaa vielä ostohinnankin jälkeen. Ja se talli, ei luoja. Sitä en myöskään ymmärrä, että miten voi haluta toisen lapsen tuollaisen sian kanssa, varsinkin kun suhe tuntuu olevan kovin on-off- luontoinen.
Sitten on Chloe, mikä ihmeen hinku hänellä on siihen omaan taloon? Miksei voi muuttaa vuokralle? Hänen poikaystävänsä (en muista nimeä) on muuten ihan hirveän teinimäinen, kaikkein eniten näistä ja ihan jatkuvasti puhelimella.
Mian ja Manleyn juttu on sinänsä myös ihmeellinen, niinköhän Mia tuli "vahingossa" raskaaksi heti kun palasivat yhteen. Olen aika varma, että yritti kahlita Manleyn itselleen lapsen avulla tai oli mustasukkainen Erynillekö se nyt oli.
Naomilla ja Kyan isällä on kaikkein omituisin suhde, mies ainakin on täysi sika. Miten onkaan voinut tehdä lapsen tuollaisen kanssa?
Amber ja Ste riitelevät ihan hirveästi lapsen edessä jatkuvasti, luulisi hiukan miettivän. Käy sääliksi Stetä, kun selvästi haluaisi olla Amberin kanssa, mutta Amber on täysin eri mieltä. Amber vaikuttaa kyllä jotenkin tunteettomalta, hirveän pinnalliselta.
Kommentit (5)
Oon katsonut ko sarjaa myös ja nuo kuvailemasi asiat näen juuri samalla tavalla. Mut tämä sarja ihan paska verrattuna usan vastaataan ohjelmaan. Nyt kun otin DNA tv:n niin perkule hävisi MTV. pitäis varmaa soittaa DNA lle ja sanoa että haluan nähdä teen momit. 🤣 jääny jo kolme viikkoa välistä teen mom original jaksoja. Ärsyttävää 😣
Milloin tuo UK sarja tulee? En ole onnistunut löytämään.
Itse olen katsonut MTV:n kotisivuilta netistä, televisiosta ei näy minullakaan.
ap
up