Luin eräästä ketjusta, että brittimiehet ovat haluttuja puolisoita Suomessa. Pitääkö paikkaansa?
Olen itse juuri täysin hullaantunut brittimiehestä, jonka tapasin muutamia viikkoja sitten. Nyt olemme päivittäin yhteyksissä.
Kommentit (38)
Ulkomaalaisen kanssa on aina varauduttava erilaisiin ongelmiin kuin suomalaisen kanssa, joten eipä kyllä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisen kanssa on aina varauduttava erilaisiin ongelmiin kuin suomalaisen kanssa, joten eipä kyllä kiinnostaisi.
ahaa... ja minkähänlaisista ongelmista puhut? Suomalaisten miesten kanssa on sitten tyäsin ongelmatonta... just joo.
Ainakin Jenkeissä jenkkinaisille ovat niin haluttuja puolisoita, että viedään suorastaan käsistä käytännössä heti.
Kerran yhdessä TV-ohjelmassa haastateltiin brittiläistä poliisimiestä, joka oli lähtenyt poliisiksi jenkkeihin. Mies sanoi, että hänelle tulee amerikkalaisilta naisilta flirttiä melkein koko ajan. Se brittiaksenttikin vetoaa jenkkinaisiin jostain syystä aivan kympillä.
Itse ainakin rakastuin brittiläiseen kulttuuriin ja niihin miehiinkin ollessani siellä vaihdossa :) Siellä tapasin miehenikin ja nykyään asun täällä. Suurin osa tapaamistani brittimiehistä on ollut hauskoja, sosiaalisia ja osaavat myös olla romanttisia :) N27
En aiemmin tajunnut miten ihania brittimiehet ovat. Ovat tosi symppiksiä ja elämänmyönteisiä!
Suomiakat avaa sakset kaikille ulkomaalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin rakastuin brittiläiseen kulttuuriin ja niihin miehiinkin ollessani siellä vaihdossa :) Siellä tapasin miehenikin ja nykyään asun täällä. Suurin osa tapaamistani brittimiehistä on ollut hauskoja, sosiaalisia ja osaavat myös olla romanttisia :) N27
Miten brittimiehen ja Suomi-naisen suhde toimii? Oletko eksoottinen nainen briteissä vai miksi miehesi rakastui sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen suomalainen mies se siellä..
Kelpais kyl mullekin, mut oonkohan jo liian vanha...50v.
Minä olen ollut britti/irkkumieheni kanssa ja 30 vuotta, ja en minä havainnut suurempia ongelmia.
puhutteko nyt siitä 1% joka on hyvännäköinen ja osaa käyttäytyä vai niistä jotka tappelee aina kuin on mahdollisuus ja eivät tiedä mitään britannian ulkopuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten brittimiehen ja Suomi-naisen suhde toimii? Oletko eksoottinen nainen briteissä vai miksi miehesi rakastui sinuun?
Samankaltaiset arvot, huumori, luonne, ulkonäkö - ne yleiset syyt miksi johonkuhun ihastutaan? Ja meidän suhde toimii oikein hyvin. Suomalaisessa ja brittiläisessä kulttuurissa on toki eroja, mutta myös niin paljon samankaltaisuuksia, ettei meillä oo oikeestaan koskaan tullut mitään kovin isoja kulttuurieroja vastaan. N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen suomalainen mies se siellä..
Eli et halua kiistää väitteen todenperäisyyttä?
Ei ne brittimiehetkään kauan katsele sohvalla lojuvaa lihavaa akkaa, joten turhaa unelmointia taas.
Kyllä suomalaiset miehetkin ovat komeita ulkomaalaisten naisten mielestä, esim. vaikka brittinaisten mielestä. Joskus vuosia sitten mulla sattui olemaan TV auki kakkoskanavalla. Siellä oli joku ohjelma, jossa joku suomalainen nuori nainen oli ilmeisesti au pairina briteissä. Se suomalainen nainen sanoi, että hän haluaa tavata jonkin brittimiehen, koska ei oikein innostu suomalaisista miehistä. Se brittiläinen host-äiti kuitenkin sanoi, että mikä vika suomalaisissa miehissä on? Ovat niin komeitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahaa... ja minkähänlaisista ongelmista puhut? Suomalaisten miesten kanssa on sitten tyäsin ongelmatonta... just joo.
Jos tulee yhteisiä lapsia ja suhde päättyy. Toinen voi sitten vaihtaa maata jolloin lasten tapaamisasiat ja muut ovat monta kertaa hankalampia ulkomaalaisen miehen kanssa. En ottaisi mokomaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset miehetkin ovat komeita ulkomaalaisten naisten mielestä, esim. vaikka brittinaisten mielestä. Joskus vuosia sitten mulla sattui olemaan TV auki kakkoskanavalla. Siellä oli joku ohjelma, jossa joku suomalainen nuori nainen oli ilmeisesti au pairina briteissä. Se suomalainen nainen sanoi, että hän haluaa tavata jonkin brittimiehen, koska ei oikein innostu suomalaisista miehistä. Se brittiläinen host-äiti kuitenkin sanoi, että mikä vika suomalaisissa miehissä on? Ovat niin komeitakin.
Kai se jonkilainen erilaisuus vetää puoleensa. Siihenhän intohimo usein perustuu
Brittiläiset miehet eivät kyllä ole kovin komeita. Mutta suominaisille nyt kaikki onnettomatkin ulkkaritapaukset kelpaa ja muitten maitten naiset nauraa niille selän takana.
Niin ja jos väite pitää paikkaansa niin miksi näin?