Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin eräästä ketjusta, että brittimiehet ovat haluttuja puolisoita Suomessa. Pitääkö paikkaansa?

Vierailija
12.01.2018 |

Olen itse juuri täysin hullaantunut brittimiehestä, jonka tapasin muutamia viikkoja sitten. Nyt olemme päivittäin yhteyksissä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos väite pitää paikkaansa niin miksi näin?

Vierailija
2/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisen kanssa on aina varauduttava erilaisiin ongelmiin kuin suomalaisen kanssa, joten eipä kyllä kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisen kanssa on aina varauduttava erilaisiin ongelmiin kuin suomalaisen kanssa, joten eipä kyllä kiinnostaisi.

ahaa... ja minkähänlaisista ongelmista puhut? Suomalaisten miesten kanssa on sitten tyäsin ongelmatonta... just joo.

Vierailija
4/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jenkeissä jenkkinaisille ovat niin haluttuja puolisoita, että viedään suorastaan käsistä käytännössä heti.

Kerran yhdessä TV-ohjelmassa haastateltiin brittiläistä poliisimiestä, joka oli lähtenyt poliisiksi jenkkeihin. Mies sanoi, että hänelle tulee amerikkalaisilta naisilta flirttiä melkein koko ajan. Se brittiaksenttikin vetoaa jenkkinaisiin jostain syystä aivan kympillä.

Vierailija
5/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin rakastuin brittiläiseen kulttuuriin ja niihin miehiinkin ollessani siellä vaihdossa :) Siellä tapasin miehenikin ja nykyään asun täällä. Suurin osa tapaamistani brittimiehistä on ollut hauskoja, sosiaalisia ja osaavat myös olla romanttisia :) N27

Vierailija
6/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin tajunnut miten ihania brittimiehet ovat. Ovat tosi symppiksiä ja elämänmyönteisiä!

Vierailija
7/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat avaa sakset kaikille ulkomaalaisille.

Vierailija
8/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin rakastuin brittiläiseen kulttuuriin ja niihin miehiinkin ollessani siellä vaihdossa :) Siellä tapasin miehenikin ja nykyään asun täällä. Suurin osa tapaamistani brittimiehistä on ollut hauskoja, sosiaalisia ja osaavat myös olla romanttisia :) N27

Miten brittimiehen ja Suomi-naisen suhde toimii? Oletko eksoottinen nainen briteissä vai miksi miehesi rakastui sinuun?

Vierailija
9/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomalainen mies se siellä..

Vierailija
10/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais kyl mullekin, mut oonkohan jo liian vanha...50v.

Vierailija
11/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut britti/irkkumieheni kanssa ja 30 vuotta, ja en minä havainnut suurempia ongelmia.

Vierailija
12/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku deittilinkki sinne?

Vierailija
13/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutteko nyt siitä 1% joka on hyvännäköinen ja osaa käyttäytyä vai niistä jotka tappelee aina kuin on mahdollisuus ja eivät tiedä mitään britannian ulkopuolelta?

Vierailija
14/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten brittimiehen ja Suomi-naisen suhde toimii? Oletko eksoottinen nainen briteissä vai miksi miehesi rakastui sinuun?

Samankaltaiset arvot, huumori, luonne, ulkonäkö - ne yleiset syyt miksi johonkuhun ihastutaan? Ja meidän suhde toimii oikein hyvin. Suomalaisessa ja brittiläisessä kulttuurissa on toki eroja, mutta myös niin paljon samankaltaisuuksia, ettei meillä oo oikeestaan koskaan tullut mitään kovin isoja kulttuurieroja vastaan. N27

Vierailija
15/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen suomalainen mies se siellä..

Eli et halua kiistää väitteen todenperäisyyttä?

Vierailija
16/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne brittimiehetkään kauan katsele sohvalla lojuvaa lihavaa akkaa, joten turhaa unelmointia taas.

Vierailija
17/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset miehetkin ovat komeita ulkomaalaisten naisten mielestä, esim. vaikka brittinaisten mielestä. Joskus vuosia sitten mulla sattui olemaan TV auki kakkoskanavalla. Siellä oli joku ohjelma, jossa joku suomalainen nuori nainen oli ilmeisesti au pairina briteissä. Se suomalainen nainen sanoi, että hän haluaa tavata jonkin brittimiehen, koska ei oikein innostu suomalaisista miehistä. Se brittiläinen host-äiti kuitenkin sanoi, että mikä vika suomalaisissa miehissä on? Ovat niin komeitakin.

Vierailija
18/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahaa... ja minkähänlaisista ongelmista puhut? Suomalaisten miesten kanssa on sitten tyäsin ongelmatonta... just joo.

Jos tulee yhteisiä lapsia ja suhde päättyy. Toinen voi sitten vaihtaa maata jolloin lasten tapaamisasiat ja muut ovat monta kertaa hankalampia ulkomaalaisen miehen kanssa. En ottaisi mokomaa riskiä.

Vierailija
19/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaiset miehetkin ovat komeita ulkomaalaisten naisten mielestä, esim. vaikka brittinaisten mielestä. Joskus vuosia sitten mulla sattui olemaan TV auki kakkoskanavalla. Siellä oli joku ohjelma, jossa joku suomalainen nuori nainen oli ilmeisesti au pairina briteissä. Se suomalainen nainen sanoi, että hän haluaa tavata jonkin brittimiehen, koska ei oikein innostu suomalaisista miehistä. Se brittiläinen host-äiti kuitenkin sanoi, että mikä vika suomalaisissa miehissä on? Ovat niin komeitakin.

Kai se jonkilainen erilaisuus vetää puoleensa. Siihenhän intohimo usein perustuu

Vierailija
20/38 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittiläiset miehet eivät kyllä ole kovin komeita. Mutta suominaisille nyt kaikki onnettomatkin ulkkaritapaukset kelpaa ja muitten maitten naiset nauraa niille selän takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi