Ahdistaa niin paljon tämä maailman epäoikeudenmukaisuus.
Tekisi mieli vaihtaa alaakin kokonaan tai ainakin hakeutua johobkin hyväntekeväisyysjärjestöön. Alla linkattu uutinen sai taas ahdistuksen pintaan.
Kommentit (23)
Ihan sama fiilis tuli tuota uutista lukiessa. Ihan toivoton olo. Maailma on kamalan epätasa-arvoinen, julma ja onneton paikka, mutta täällä me porskutetaan ja esitetään, että ei tiedetä eikä tajuta. Ihan natsimeininkiä, mutta me vaan ollaan ne hiljaiset saksalaiset, jotka katsoo eri suuntaan.
Ei kannata menettää kaikkea toivoaan yhden pipon takia. Lähetä vaikka pipo pojalle, varmaan saa satatuhatta pipoa kun some herää.
Heti tulee semmoinen roska-aloitus-fiilis, kun laitetaan pelkkä linkki eikä mitään omaa perustelua eikä alustusta. Ja ensimmäinen vastaaja puhuu kamelien nussimisesta.
Tämän poistuminen ei tule olemaan menetys kellekään.
Niin minuakin. Ei ole järkeä ahdistua, koska en silti voi itse asioille paljoa tehdä, mutta siitä huolimatta ahdistun niin että se pilaa oman elämäni. En vain kestä maailmaa.
Jos Suomella olisi fiksuja johtajia, he voisivat neuvotella jonkun kehitysmaan kanssa keskinäisen kehitysohjelman. Suomesta voisi lähteä pitkäaikaistyöttömiä tuohon kehitysmaahan, johon perustettaisiin jonkinlainen ekokommuuni, jossa nämä suomalaiset minimoisivat ympäristörasituksensa ja samalla vaikka opettaisivat paikallisille jotain töitä, joihin ovat saaneet Suomessa koulutuksen. Lähtisin heti ruokapalkalla + vaikkapa 20% työttömyyskorvauksesta.
Yhtä pahoja on kuvat suomalaisista sikaloista. Aina tulee kyynel silmään.
Voit halutessasi pitää tätä roska-aloituksena. Juuri ihmisten välinpitämättömyys ahdistaa. Ja se, että tavallaan olen itsekin juuri se hiljainen saksalainen. En kuitenkaan saa aikaiseksi tehtyä mitään kovin konkreettista. Lahjoitan hyväntekeväisyyteen säännöllisesti mutta siihen se melkein jääkin. Yök.
Ap
Kyllä se on niin, että itse pitäis jotain tekeä... julkisuudessa aina kaikkein ilkein ja kyynisin mielipide voittaa.
Hoitakoon Kiina omat köyhänsä kuntoon. Asia ei meille kuulu. Heillä on valtavat kassavarrnot kroonisesti ylijäämäisen kauppataseen ansiosta.
Kohta on keräys pystyssä ja sekä suomalaiset että kiinalaiset byrokraatit keräävät rahat parempaan talteen. Lastenlinnan säätiö ja Anne Berner oli viimeinen niitti mun kärsivällisyydessä. En lahjoita koskaan enää mihinkään rahaa. Luulin, että hän oli pyyttettömästi mukana, mutta keräsi rahaa jotta säätiöllä olisi varaa maksaa hänelle veroparatiisiin vuokria. Uskomattoman röyhkeä nainen.
Minulle tuli mieleen tuota juttua lukiessa, että miksi ihmeessä nyt niin moni haluaa tehdä Suomesta samanlaisen paikan? Siihen tämä nykyinen maahanm..ttopolitiikka meidät vääjäämättä vie. Hyvinvointiyhteiskuntamme on rapautumassa ja ollaan kohta samanlainen kehitysmaa kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomella olisi fiksuja johtajia, he voisivat neuvotella jonkun kehitysmaan kanssa keskinäisen kehitysohjelman. Suomesta voisi lähteä pitkäaikaistyöttömiä tuohon kehitysmaahan, johon perustettaisiin jonkinlainen ekokommuuni, jossa nämä suomalaiset minimoisivat ympäristörasituksensa ja samalla vaikka opettaisivat paikallisille jotain töitä, joihin ovat saaneet Suomessa koulutuksen. Lähtisin heti ruokapalkalla + vaikkapa 20% työttömyyskorvauksesta.
Aha, tällaista se hallitus seuraavaksi suunnittelee, eivät ole vaan vielä uskaltaneet julkistaa...aktiivimalli 3. Kiitos kun vinkkasit.
Järkytti eniten se miten huonosti muut lapset oli kasvatettu. Nauroivat toiselle :(
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli vaihtaa alaakin kokonaan tai ainakin hakeutua johobkin hyväntekeväisyysjärjestöön. Alla linkattu uutinen sai taas ahdistuksen pintaan.
hyvä. voit alottaa suomalaisista asunnottomista.. ai miks et voi. ai niin neo suomalaisia ja ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Voit halutessasi pitää tätä roska-aloituksena. Juuri ihmisten välinpitämättömyys ahdistaa. Ja se, että tavallaan olen itsekin juuri se hiljainen saksalainen. En kuitenkaan saa aikaiseksi tehtyä mitään kovin konkreettista. Lahjoitan hyväntekeväisyyteen säännöllisesti mutta siihen se melkein jääkin. Yök.
Ap
Virheesi onkin juuri tuo että lahjoitat hyväntekeväisyyteen. Mielestäni älykkyytesi ei ole riittävällä tasolla. siksi ahdistut.
Vierailija kirjoitti:
Miltei rasista pohdintaa....hmmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltei rasista pohdintaa....hmmm
TUOSSA textissä ei ole sinnepäinkään. olet niitä jotka ei tiedä edes mitä rasismi on. Tuossa ei edes vihjailla sellasesta.. ja minä en ole tuon viestin kirjoittaja.
Aloin kasvissyöjäksi ja otan buranan aina perjantai kaljan mukana.
Minua ahdistaa epäoikeudenmukaiset teot. Ei niinkään epäoikeudenmukaisuus.
Sekä epäoikeudenmukainen ahdistelu teottomilla acteilla ovat rinnastusta kamelinpaskasta sekä juuret radikalismin sektoriin.
Minua ahdistaa että nykyinen kuningasmonarkki tuottaa tuota köyhyyttä ja sitten he uutisoivat siitä. Heiltä puuttuu monta kuvaa historiasta missä he nussivat jopa kameleita....sitten pitää vielä tehdä hieno nimisestä Trumpista viellä kamelinpaskaa.
Ei ihme että näitä shithole countryjä on ihmiskunnassa.